Autor Tema: Número de socis  (Llegit 3558 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Número de socis
« el: 20 de Agost de 2006, 19:28:03 pm »
Algú sap quants socis portem?
Jo quan vaig renovar vaig baixar 400 numeros la numeracio del carnet, imagino que perque van descomptar els que no van renovar l´any passat.
Si es aixi, tinc un amic que s´ha fet soci nou aquest any i l´han donat el numero 2180. Aixo vol dir que despres del descompte de les baixes, portem aquest numero de socis?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Número de socis
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2006, 20:04:18 pm »
La marcha de renovación iba bien, pero ese número 2180 creo que es muy alto, ojala se así. Yo estoy esperando todavía que me llegue el mio por tanto no puedo saber si tengo el mismo o si los 400 números menos. SALUDOS

:beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2006, 22:28:43 pm »
No sé donde leí, que eramos 2.400 socios. Si es así, creo que es buena cifra para un tercera.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 21 de Agost de 2006, 02:22:29 am »
Jo crec que va així: jo akest any imagineu-vos que tinc el 1.400. Imagineuvos que l'any passat tenia el 1.700, doncs akest any tinc el 1.400 pq lany passat hi havia 300 socis abans q el meu numero q no van renovar (és a dir, que de socis reals l'any passat fins el meu numero hi havia 1.400 i no 1.700). Per lo tant l'any passat debia haver uns 2.100 socis reals i per això al teu amic li han donat akest numero, però no és pq hi hagi akest numero de socis ara eh? Crec que s'han de tenir de referencia els socis reals de la passada campanya ;)

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Agost de 2006, 09:05:49 am »
jo ja soc el soci 756 i l'any pasat el 886 molts socis se han borrat  :disappointed:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 21 de Agost de 2006, 09:40:54 am »
jo el anyo pasado fui el 2442 ahora ire a renovar i haver kual me dan, esperemos que no cambie! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 21 de Agost de 2006, 16:33:37 pm »

Segons la previsió que m´han indicat a les oficines del club, la temporada podria finalitzar amb 1.800 socis.  Tenient en compte que aquest últim cap de setmana, hi havia 800 socis amb "carnet en mà", la lluita pot estar en arribar a 1.500 abans de començar la temporada.

En quant als números de soci que s´adjudiquen, la llògica indica que només es donen de baixa les devolucions bancàries, doncs no pots descartar mai un soci que pagui a les oficines, perquè no pots saber mai si vindrà o no vindrà a retirar el carnet o quan vindrà.   De tota manera, els carnets del meu entorn familiar segueixen una correlació bastant llògic;   Jo he passat del nº 405 al 387, amb 19 anys d´antiguetat i els carnets dels dos nens, amb antiguetat Febrer de l´any passat, han passat del 1691 i 1696 al 1354 i 1359, respectivament.

Poden semblar pocs, però si us mireu la "web" del Terrassa, veureu que es mouen en xifres semblants, tot i pertanyer a una categoria superior.  Segons diuen, 2.000 socis seria un gran èxit, però no creuen que s´hi arribi del tot.

L´altre vegada que vem jugar a Tercera vem començar amb 1.300 socis.  Ara fregarem els 1.500, conseqüència llògica de l´incorporació de més gent jove a l´afició.  Evidentment aquesta és la quantificació que podem fer del "nucli dur" de l´afecció del CE Sabadell,  "inasequible al desaliento", i al gegantisme mediàtic que ve de 20 km. lluny. 

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2006, 21:23:39 pm »
Mira BLANC-I-BLAU, te contesto porque siempre estamos con la misma historia, el ciudadano Sabadellense, que no se haga socio del Sabadell, puede ser por varios motivos porque no le llega el dinero, porque está cansado de ver cada año lo mismo, porque no le gusta el fútbol, otros porque no les interesa y pasan de lo que le ocurra al CES., y luego de la ciudadanía en general un minimo son socios, no de un equipo sino de varios. Si quieres te hago un recuento, pero aún así todo esto no es motivo para que hayan pocos socios, para mí el principal motivo, pues ese que no hay motivación, el ciudadano se ha acostumbrado a la situación del SABADELL desde el 89/90 y se apartó de la NCA., como vemos cada año estamos peor, en la actualidad un equipo de 3ª división que llegue a los 2000 socios, es un número considerable. Hay que estar en superior categoría para que la gente se acerque más a la NCA. saludos

:beer2    :beer2    :beer2

PD el que estime al CE SABADELL FC., se hace socio si o si.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2006, 22:30:01 pm »
Por un motivo o por otro el Sabadell ronda sobre los 1500 ó 2000 socios.

Si quitamos Barça y Español en la Provincia de Barcelona
todos los equipos de Futbol tiene pocos socios en relacion a los habitantes de sus poblaciones, Sabadell 1500-2000, Terrassa 1400,1800, son los equipos que mas tienen pues equipos como Badalona ,Grama, Hospi ,Sant Andreu,Gava
rondan sobre los 1000 socios generalmente.

Pero pese a todo los que somos socios del  :scut somos socios hasta la muerte.

Visca el Sabadell
la meva sang és arlequinada

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #9 el: 23 de Agost de 2006, 16:41:15 pm »
Pel que diuen, s'estant fent socis nous.. això vol dir que si tots els que ja ho erem també renovem, s'incrementarà el número de socis de l'any passat :anims

És molt important començat guanyant les primeres jornades perque.. no ens enganyem.. hi ha gent que s'apunta més fàcilment al carro guanyador, i si anem cap a dalt a la classificació hi haura gent que s'acabar d'animar...

VISCA EL SABADELL :bandera
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 23 de Agost de 2006, 16:44:24 pm »
potser si que es faran de socis nous pero em sembla que tindrem una quantitat de baixes considerables respecte l´any pasat, enracordeu-vos que l´any passat hi habia molta gent que comentaba que s´habia fet soci despres de molts anys sense ferse per que estavan il-lusionats amb el proyecte, crec que molts d´aquests socis no voldran seguir amb l´equip a tercera, espero que no sigui aixi pero..... molt em temo que si.  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 23 de Agost de 2006, 17:04:46 pm »
leyendo estos mensajes me da la sensación que soy como el loco de la colina: puesto que soy lagunero, de la isla de Tenerife, Canarias y socio del CE SABADELL FC, y no me importa donde este, como esté, lo que vaya a hacer y lo que ocurra al final de la temporada, si subimos mejor, pero sino volveré a renovar el carnet, también decir que por la lejanía al estadio no iré, por la radio lo oiré y siempre estaré al lado de mi SABADELL. saludos
                     :anims   :anims   :anims          :beer2   :beer2   :beer2

:oooooo: :scut    :oooooo:   :bandera

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #12 el: 23 de Agost de 2006, 18:05:29 pm »
Yo mira desde los 2 años soy socio y mis compañeros de clase me dicen aun eres de el sabadell si esta hundio y yo digo pues por que lo soy me gusta ser del sabadell son mis colores ,mi club,mi pasion y me dicen alla tu el sabadell bajara a 4 regional y yo digo mira el madrid B que eres tu ira peor que nosotros en un par de años.

Viva al Centre d'esports Sabadell  :scut  :beer2  :bola
Soy  :bandera
y sere socio hasta que muera
Y los que dicen que el sabadell no hara nada es un ignorante  :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #13 el: 24 de Agost de 2006, 11:31:47 am »
leyendo estos mensajes me da la sensación que soy como el loco de la colina: puesto que soy lagunero, de la isla de Tenerife, Canarias y socio del CE SABADELL FC, y no me importa donde este, como esté, lo que vaya a hacer y lo que ocurra al final de la temporada, si subimos mejor, pero sino volveré a renovar el carnet, también decir que por la lejanía al estadio no iré, por la radio lo oiré y siempre estaré al lado de mi SABADELL. saludos
                     :anims   :anims   :anims          :beer2   :beer2   :beer2

:oooooo: :scut    :oooooo:   :bandera

la verdad es que es para admirar la gente que como tu estais muy lejos de la ciudad y del club y seguis siendo socios año tras año.
un saludo  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 24 de Agost de 2006, 14:24:15 pm »
Segons RS, rondem els 1000 socis, 112 son nous i 59 han tret la seva domiciliació  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 24 de Agost de 2006, 15:06:36 pm »
 :o Nomes 1000  :o m'estranya tans pocs socis pel CES :(
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #16 el: 24 de Agost de 2006, 15:57:51 pm »
Doncs es el que diuen. Has de tenir en compe que encara estem en vacances...  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 24 de Agost de 2006, 19:16:49 pm »
:o Nomes 1000  :o m'estranya tans pocs socis pel CES :(

tingues en compte dues coses,per molt que diguin amb el descens molta gent no renovara els carnets,i que encara queden 2 setmanes perque comenci la lliga,jo penso que si la temporada pasada deien que teniem uns 2.200 socis aquest any com molt serem 1.600-1.800 i sent generosos

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #18 el: 24 de Agost de 2006, 19:32:41 pm »
Hoy he recogido el carnet tanto el mio como el de mi hermano,

yo tenia el numero de socio 188 y ahora tengo el 184 por lo cual los socios antiguos seguimos en la brecha

Mi hermano tenia sobre el 1800 y ahora tiene sobre el 1400
eso quiere decir que los socios que se han echo en los ultimos años parece ser que esta año no van a renovar el carnet, o esperaran ha ver como va el inicio de temporada, si tenemos un buen aranque sopongo que muchos volveran a sacar el carnet.

la meva sang és arlequinada

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 27 de Agost de 2006, 19:39:14 pm »
jo encara no e pogut anar a renovar-lo akesta setmana anire, i renovare jo, el meu pare, la meva germana, el meu cosi, i els 2 bessons que vaig fer socis en neixer, i akest anys farem un nou soci, un altre cosi, que ens o a demanat...
7 carnets...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona