Estic ja molt emprenyat perquè ja he anat dues vegades al Nil Bambi per comprar una samarreta
i no hi ha manera.
Fa 10 dies em van dir que les tenien però que no les podien vendre perquè no els hi havien arribat les etiquetes i no sabien els preus. Em van dir que tornés una setmana després que segur que sí.
Vaig avui i resulta que em diuen exactament el mateix. Li dic a la despendenta que em donin el telèfon de la botiga per no haver de fer més viatges en va, que jo no visc a Sabadell. Però ni insistint dues o tres vegades me'l donen perquè ho consulta amb el "jefe" i li ha dit que no cal pq segur que a finals de la setmana que vé podrà ser.
No m'ho crec, no sé perquè.
Estic fins als nassos, aquest club ja pot pujar categories pq a nivell de merchandising és de REGIONAL.
Sobretot m'agradaria que algú que ho sapigués, em digui de qui és la responsabilitat d'aquesta inoperància, de Joma, de Nil Bambi, de la directiva del C.E.S., d'alguna tercera empresa....
?
O només m'ha passat a mí això? Aquí han parlat sobre samarretes en un tema i ningú diu que no l'ha pogut aconseguir pel mutiu que m'han explicat a mí.