Autor Tema: MERCHANDISING 0,0  (Llegit 3727 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
MERCHANDISING 0,0
« el: 21 de Agost de 2006, 23:52:28 pm »
Estic ja molt emprenyat perquè ja he anat dues vegades al Nil Bambi per comprar una samarreta  :bandera i no hi ha manera.
Fa 10 dies em van dir que les tenien però que no les podien vendre perquè no els hi havien arribat les etiquetes i no sabien els preus. Em van dir que tornés una setmana després que segur que sí.
Vaig avui i resulta que em diuen exactament el mateix. Li dic a la despendenta que em donin el telèfon de la botiga per no haver de fer més viatges en va, que jo no visc a Sabadell. Però ni insistint dues o tres vegades me'l donen perquè ho consulta amb el "jefe" i li ha dit que no cal pq segur que a finals de la setmana que vé podrà ser.
No m'ho crec, no sé perquè.
Estic fins als nassos, aquest club ja pot pujar categories pq a nivell de merchandising és de REGIONAL.
Sobretot m'agradaria que algú que ho sapigués, em digui de qui és la responsabilitat d'aquesta inoperància, de Joma, de Nil Bambi, de la directiva del C.E.S., d'alguna tercera empresa....????
O només m'ha passat a mí això? Aquí han parlat sobre samarretes en un tema i ningú diu que no l'ha pogut aconseguir pel mutiu que m'han explicat a mí.

:**** :**** :****
Honor al Sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: MERCHANDISING 0,0
« Respondre #1 el: 22 de Agost de 2006, 00:01:12 am »
yo tambien fui hace unos dias y me dijieron lo mismo ke a ti a sperar las etiketas :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 22 de Agost de 2006, 00:04:48 am »
Jo també vaig darrera de comprar una samarreta del C.E. Sabadell, temporada 2006-2007, i m'han donat les mateixes explicacions que a tu.
Tot i així, d'aquí a que comenci la temporada encara queden uns quants dies i espero que estigui tot solucionat. Suposo que haurem de pendre paciència.  ;)

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 22 de Agost de 2006, 00:34:03 am »
Despues de ir 4 veces, me dijero que para este amrtes ya las tendrian volveremos a ir a ver si x fin las venden  :****

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 22 de Agost de 2006, 10:02:44 am »
fa molt de temps que el merchandising falla al nostre club, sembla mentida pero un sabadell que sempre es reconegut com un club amb seguidors fidels no mostra gaire interes en arreglar aquest problema. hi han equips de menys nom que el nostre i mantenen el tema del merchandising, tota una llastima  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 22 de Agost de 2006, 10:29:40 am »
El marchendaising no només són samarretes i polos i tal. Qui més o qui menys, tots tenim alguna roba del  :scut sigui de la temporada que sigui. Haurien de tenir imaginació i crear noves coses que no sigui roba, ninots, figures, posters, etc
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 22 de Agost de 2006, 12:00:47 pm »
hi han equips de menys nom que el nostre i mantenen el tema del merchandising, tota una llastima  :ko

Aquest matí mateix, un amic que és del CE Júpiter, m'ha ensenyat la samarreta d'aquest any del seu equip. Acabada de comprar. I això que el seu club està 'amagat' a les categories-infern del futbol català.

I nosaltres tenim un merchandising pitjor, sens dubte.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #7 el: 22 de Agost de 2006, 13:58:21 pm »
pos ueno oi es komo la octava vez k voi i simpre me dicen lo mismo: ESPERO TENERLAS PARA LA SEMANA K IENE.
pues bueno si un kaso ia no voi a ir pk uno se kansa.
Kuando las tengan k avisen por aki

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #8 el: 22 de Agost de 2006, 16:35:39 pm »
El que jo no entenc es que en una ciutat amb la tradicio textil de la nostra no haguem sigut capaços de comercialitzar la nostra propia marca com han fet clubs com l'Athletic o el Nastic i no tenir de dependre sempre de la marca de torn que com es natural posa mes atenció en els productes de clubs de mes categoría i amb mes sortida al mercat que amb els nostres. Gairebe sempre el genere arriba tard i amb escasetat. No se de qui es la culpa pero la realitat es que darrerament per obtenir una samarreta del Sabadell ha sigut mes que complicat i ja no dic si la vols actualitzada i no de les antigues amb aquella desafortunada esquena blanca.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #9 el: 22 de Agost de 2006, 17:04:43 pm »
Lo que no vull a cap altre clup que el dia acurdat entre la tenda Nil-Bambi i la marca joma era pel dia 20 d'agost per sembla que la joma se atrassat sembla que tenan bastant amb el depor  :disappointed: El sabadell tambe es un club Joma es la responsal de oferir a les tendes interesades samarretes del C.E Sabadell i aixo no ho fan ho fan pero em molt de retard amb les etiquetes  :-\ aixo es te de millora aquesta temporada  :ejem o si no sera una vergonya  :snore: SALUDOS  :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 22 de Agost de 2006, 17:22:02 pm »
La veritat que jo mai he tingut facilitat de comprar-me una samarreta del CES. Només la del Centenari. Que llavors si que es van morue per posarles al Corte Ingles, Bambi...  Crec que ara també es tindrien que moure una miqueta més. Espero que a principi de temp. Estigui per qui la necessiti. Una Salutació!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #11 el: 22 de Agost de 2006, 22:28:40 pm »
bueno haig de dir un parell de cosetes sobre aquets tema:
aquesta tarda he estat (junt amb un parell de foreros mes) amb el pirri al bambi, li hem comentat el tema de las noves samarretas i les vostres preocupacions sobre el tema, i el pirri  ens a respost que ells no tenen la culpa per que encara no els han arribat les etiquetes de venta.
ara mateix estan inmersos en la creacio de les equipacions del club i cuan les entreguin podran posar a la venta totes les demes(sempre que arribin les etiquetes).
tambe ens ha dit que ja tenen en venta pantalons chandalls,i motxiles del sabadell i algunes coses mes.
tambe ens ha comentat que ell us demana que cuan volgeu algun tipus d´informacio a la tenda sobre el merchandaising del sabadell el crideu a ell personalment i que us identifiqueu com a usuaris del foro per poder atendre ell mateix en persona a vosaltres.
 crec que no em deixo res mes per dir(m´ha demanat que us escrigui aquesta resposta)pero el mes segur es que ell mateix acabi responen el vostre post.

tambe m´agradaria dir que el PIRRI es una de les persones que mes coses fa pel nostre club i que mes temps perd en ajudar i aconseguir el que necesita qualsevol arlequinat, sense mes vull donar una abraçada molt gran al pirri i animar-lo a seguir aixi  :ok

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 23 de Agost de 2006, 14:16:17 pm »
M'afeigeixo a les ansies de tenir una samarreta nova...

Tambe comentar-vos que a la seccio BOTIGA de la web, hi han les dades de contacte (telef, fax, email) de NIL SPORTS... per a que no us tingueu de desplaçar cada vegada:

Telefon NIL: 937.240.354

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #13 el: 23 de Agost de 2006, 17:32:16 pm »
Hola Sabadell Power, lo expuesto en la Botiga de la web, parece más a la equipación de hace unos años que a la de este  año, es increible pero me da que si queremos  una camiseta vamos a sudar para conseguirla, igual que la del año pasado. saludos
                            :beer2   :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 23 de Agost de 2006, 17:44:39 pm »
Eso es pq es la foto de las camisetas que vendían el año pasado y q pirri ya explicó que eran de las de hace 2 (por eso eran tan baratas, pq tenían el dorso en blanco), ya te digo yo q las camisetas que venderán este año en nil-bambi son las de este año, y te lo digo pq las he visto, lo que pasa es q hasta q no tengan las etiketas de venta no te las pueden vender ;) Y no habrá que sudar, simplemente esperar a que acaben de hacer las ekipaciones del club y a que etiketen las q les sobrará ;) Y otra cosa, piensa que la camiseta no ha cambiado mucho, por no decir nada, eh?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 23 de Agost de 2006, 17:53:18 pm »
Pues yo cuando vaya a Sabadell pasaré por allí a comprarme una de este año y espero que tendrá los cuadros por la espalda, ya se sabe como será la segunda equipación?. saludos
                                :beer2    :beer2   :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 23 de Agost de 2006, 17:55:53 pm »
Mira, esa ya sí q no la he visto, pero el sabadell ha estado jugando en pretemporada con la misma de hace dos años o, si lo prefieres, con la del año pasado pero con la espalda lisa ;)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 23 de Agost de 2006, 18:05:19 pm »
esa la tengo y no me gusta, ya que la nuestra tiene que llevar cuadros por delante y por la espalda, no sé aquién se le ocurrió hacer desaparecer los cuadros por la espalda, y si es la casa fabricante hay que decirle que de eso nada, y que los vuelva a colocar. Ya que hablamos de merchandising también se echa en falta gorras, bufandas, llaveros en fin todo los artículos que se puedan sacar y comercializar. saludos
                                      :beer2   :beer2

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #18 el: 23 de Agost de 2006, 21:52:15 pm »
ara mateix estan inmersos en la creacio de les equipacions del club i cuan les entreguin podran posar a la venta totes les demes(sempre que arribin les etiquetes).
tambe ens ha dit que ja tenen en venta pantalons chandalls,i motxiles del sabadell i algunes coses mes.
No és la meva intenció criticar a ningú en particular i menys al Pirri, però penso que aquí està fallant la INFORMACIÓ perquè a mí no m'han sabut explicar els 2 dependents de la botiga res de res, només que no podien vendre les samarretes per culpa de les etiquetes. Crec que podrien haver-me dit que hi havien més articles del  :scut i potser hagués sortit una mica menys emprenyat d'allà i ells haguessin venut alguna gorra o similar. I podrien estar informats diariament sobre aquest tema perquè les dues vegades que vaig anar van haver de consultar-ho a algú.
Honor al Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #19 el: 24 de Agost de 2006, 11:30:25 am »
grimber si segueixes leien el meu post tambe us explico que el pirri demana si usplau que els foreros que vagin al bambi per cuestió de merchandaising intentin parlar amb ell directament.nomes cal parlar amb ell i dirli el teu nick per que et reconegi i tindras totes les facilitats del mon per trobar cualsevol cosa que ells et pugin vendre.  ;)
pensa que el pirri es el "jefe" i que els dependents poden no ser suficient efectius en uns productes exclusius del sabadell. els forerus ho tenim molt facil nomes tenim que parlar amb ell directament. :ok