Autor Tema: GRAMA vs SABADELL  (Llegit 9552 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

davisabadell

• Visitant
Re: GRAMA vs SABADELL
« Respondre #140 el: 19 de Agost de 2006, 16:53:31 pm »
millor que es dediqui a veure al seu fillol i a escriure al foro de la grama.el xavi ja no es jugador del sabadell, i millor aixi .

Penso que np tens dret a parlar així.....K té k veure una cosa amb l'altre???
Pot ser del >Sabadell i tenir el seu NEBOT(perquè no té res a veure amb fillol) jugant a la Gramanet.
Té tot el dret del món a parlar al forum...Penses que no hi ha familiars de jugadors i potser jugadors,directius,entrenadors.....que escriuen també al forum i s'amaguen rere un nom que no es el seu.Per cert i tu ki ets????

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #141 el: 19 de Agost de 2006, 17:29:01 pm »
si escrius un post public per que m´envies el mateix post privat?  ???

em sembla que aqui "quien se pica ajos come" ja he respost el teu misatge amb un privat i no el faré public (es de mala educacio  ;) ) pero si que et diré una cosa, tu no ets ningu per preguntarme qui soc jo, soc un soci del sabadell i usuari del forum.potser tu hauries de dir qui ets aixi entendriam la teva actitud. >:D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #142 el: 19 de Agost de 2006, 18:21:27 pm »
Pero......qué os pasa??
Deberíamos apoyarnos entre nosotros y no tirarnos trastos a la cabeza...
Sugiero que nos llevemos mejor entre nosotros y que los comentarios, pues los tratemos como tal, simplemente comentarios.
Está claro que cada uno puede tener su opinión, así que respetémonos entre todos y estaremos más unidos.
Todos los que formamos la afición del Sabadell, siempre hemos dado un ejemplo de comportamiento y respeto al resto de aficiones.....por favor, vamos a seguir haciéndolo e intentemos respetarnos.  :-\

Saludos y Visca el Sabadell.

ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #143 el: 19 de Agost de 2006, 19:11:18 pm »
Al forum hi ha gent que actúa com a vertaders hooligans....  :laugh:
El que està clar és que tothom pot opinar i dir el contrari o dir que escriguin en un altre fórum em sembla una estupidesa molt gran.
D'altra banda vull aprofitar per dir que la meva sensació és que alguns missatges es perdonen (per part del Webteam) per ser escrits per certs nicks coneguts mentre que potser no ho perdonarien a uns altres.
Només deixo escrit la meva sensació, potser estic equivocat, potser no, però m'agradaria que algú responsable del forum en prengués nota.
Honor al Sabadell

Desconnectat X-Men Terra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
« Respondre #144 el: 19 de Agost de 2006, 20:14:27 pm »
D'altra banda vull aprofitar per dir que la meva sensació és que alguns missatges es perdonen (per part del Webteam) per ser escrits per certs nicks coneguts mentre que potser no ho perdonarien a uns altres.
Només deixo escrit la meva sensació, potser estic equivocat, potser no, però m'agradaria que algú responsable del forum en prengués nota.

Hola Grimber, aqui no tenen preferencia els nicks mes coneguts, ja tu puc assegurar, nosaltres nomes fem la nostra feina i a la minima que hi hagi algun insult actuem. Potser hi han missatges al limit, pero l'insult no s'utilitza i crec que tots som lo suficientment civilitzats per a respondre en condicions i sense arribar a l'insult.
I si que s'han borrat alguns missatges de nick coneguts, avegades per molt bon usuari que siguis  es pot tindre un "calentament".
Tambe dir-te que la nostra tasca principal es que el foro mantingui un ordre, que els missatges vagin en el seu lloc corresponen. Intentem evitar borrar missatges, pero quant no queda cap altre remei no ens queda altre cosa que actuar.

Espero haber-te aclarit els teus dubtes.

Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #145 el: 20 de Agost de 2006, 18:55:34 pm »
He fet malament involucrant al Webteam i col·laboradors en aquest "affaire". Demano disculpes.
He tingut jo també un calentón perquè no m'agrada gens (i per mí és un insult) que algú que no sigui el moderador es dediqui a "aconsellar" a d'altres que se'n vagin a un altre forum o coses per l'estil, com si és tractés d'un forum privat.
I sé que aquest missatge no queda bé en aquest tema, però no vull iniciar un de nou per aquest mutiu.

Salutacions a tots (sense excepcions).   :beer2
Honor al Sabadell