D'altra banda vull aprofitar per dir que la meva sensació és que alguns missatges es perdonen (per part del Webteam) per ser escrits per certs nicks coneguts mentre que potser no ho perdonarien a uns altres.
Només deixo escrit la meva sensació, potser estic equivocat, potser no, però m'agradaria que algú responsable del forum en prengués nota.
Hola Grimber, aqui no tenen preferencia els nicks mes coneguts, ja tu puc assegurar, nosaltres nomes fem la nostra feina i a la minima que hi hagi algun insult actuem. Potser hi han missatges al limit, pero l'insult no s'utilitza i crec que tots som lo suficientment civilitzats per a respondre en condicions i sense arribar a l'insult.
I si que s'han borrat alguns missatges de nick coneguts, avegades per molt bon usuari que siguis es pot tindre un "calentament".
Tambe dir-te que la nostra tasca principal es que el foro mantingui un ordre, que els missatges vagin en el seu lloc corresponen. Intentem evitar borrar missatges, pero quant no queda cap altre remei no ens queda altre cosa que actuar.
Espero haber-te aclarit els teus dubtes.