Bé, per mi debut ilusionant.
Certament que el que poguem dir ara serveix de poc perque és massa d'hora, però ens podem anar fent una idea.
Per exemple, la temporada passada, el dia 14 d'agost de 2005 el Sabadell jugaba al camp de l'Europa el torneig Vila de Gràcia. Va perdre 2 a 0 amb els flamants fitxatges i fent una pena vergonyosa. No vam passar del mig camp i ens van donar un repàs. Va seguir uns dies més tard amb uns partits llastimosos al torneig històrics...... i jo vaig ser un dels que vaig "rajar" llavors. Encara es pot llegir.
Amb això vull dir que és d'hora per fer valoracions però relativament. Com a mínim es veu un equip que sembla que sap el que vol, i sobretot lluita. TOTS els jugadors ahir es van deixar els ous a Santa Coloma.
El jugador que més em va agradar és el central Jaume Berlanga. Aquesta temporada passada no teniem CAP defensa tan contundent. Criado i Montero per bandes molt bé, i Toni Mora d'enllaç correcte. Nauzet al mig del camp bon jugador. I potser el que em va semblar més fluix, però que donarà bon rendiment va ser Roger al lateral esquerra.
Hem d'anar amb precaució, però a mi el primer partit de pretemporada em va donar bones sensacions.
Seguim així, i podem fer un bon any