Autor Tema: GRAMA vs SABADELL  (Llegit 9559 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: GRAMA vs SABADELL
« Respondre #120 el: 06 de Agost de 2006, 22:30:06 pm »
Bé, per mi debut ilusionant.
Certament que el que poguem dir ara serveix de poc perque és massa d'hora, però ens podem anar fent una idea.
Per exemple, la temporada passada, el dia 14 d'agost de 2005 el Sabadell jugaba al camp de l'Europa el torneig Vila de Gràcia. Va perdre 2 a 0  amb els flamants fitxatges i fent una pena vergonyosa. No vam passar del mig camp i ens van donar un repàs. Va seguir uns dies més tard amb uns partits llastimosos al torneig històrics...... i jo vaig ser un dels que vaig "rajar" llavors. Encara es pot llegir.
Amb això vull dir que és d'hora per fer valoracions però relativament. Com a mínim es veu un equip que sembla que sap el que vol, i sobretot lluita. TOTS els jugadors ahir es van deixar els ous a Santa Coloma.
El jugador que més em va agradar és el central Jaume Berlanga. Aquesta temporada passada no teniem CAP defensa tan contundent. Criado i Montero per bandes molt bé, i Toni Mora d'enllaç correcte. Nauzet al mig del camp bon jugador. I potser el que em va semblar més fluix, però que donarà bon rendiment va ser Roger al lateral esquerra.
Hem d'anar amb precaució, però a mi el primer partit de pretemporada em va donar bones sensacions.
Seguim així, i podem fer un bon any  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #121 el: 06 de Agost de 2006, 22:44:53 pm »
 I potser el que em va semblar més fluix, però que donarà bon rendiment va ser Roger al lateral esquerra.
Hem d'anar amb precaució, però a mi el primer partit de pretemporada em va donar bones sensacions.

Mutio, estic completament d'acord amb tu amb això que va semblar que donessin bones sensacions ahir a santa coloma, nomès tenim que esperar per veure si s'impliquen de la mateixa manera a la lliga. També vull resaltar les indicacions de Ramon Moya, em va agradar moltíssim com veu l'equip. De seguida intentava corregir els errors dient-li als jugadors.
Un altre cosa...Roger lateral esquerra?? No es el Xavi Roca??

Merci i Visca el Sabadell  :beer2
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #122 el: 06 de Agost de 2006, 23:04:57 pm »
El lateral izquierdo en teoria es Roger. En la primera parte jugó Xavi Roca en esa posicion, a pesar de ser central.

En resumen, de lo visto en Santaco:

Muy bien:  Jaume, Nauzet, A.Criado, Sergio Moran

Bien: S.Montero, O.Sierra, Pagés

No tan bien:  Roger y Manel (a pesar de hacer gol)

Pero en fin, solo es un partido de pretemporada. Es para conjuntarse y cojer forma.  Solo eso    :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #123 el: 06 de Agost de 2006, 23:23:20 pm »
Acordando lo del año pasado contra la gramanet no dijeron a tercera a tercera ahora les hemos ganado volveremos a 2ab y les ganaremos otra vez que grama teneis miedo

Grama:siiiiiiiiiiiii tengo miedo del sabadell nos ganara todos los partidos en 3a o en 1a

Visca el  :scut

Volveremos, pero si no hay personas tan prepotentes k por 2 partidos ganados de pretemporada ya estamos en 2b. Parece k no aprendemos de lo de este año  :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #124 el: 06 de Agost de 2006, 23:31:17 pm »
El lateral izquierdo en teoria es Roger. En la primera parte jugó Xavi Roca en esa posicion, a pesar de ser central.

Pero en fin, solo es un partido de pretemporada. Es para conjuntarse y cojer forma.  Solo eso    :ok

a que roger te refieres??? canovas o pendon?? ???
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #125 el: 07 de Agost de 2006, 00:16:26 am »
Yo creo que es el pendon  :beer2

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #126 el: 07 de Agost de 2006, 12:13:44 pm »

a que roger te refieres??? canovas o pendon?? ???

Es refereix a Roger Cànovas que al camp de la Grama va estar molt fallón.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #127 el: 07 de Agost de 2006, 13:40:51 pm »
ok pues el pendon no lo vi a perdon por los comentarios esos de el barça de tercera  :beer2 gran debut ilusionante ganando a un equipo superior de categoria

Desconnectat TIETA XAVI

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #128 el: 16 de Agost de 2006, 21:29:00 pm »
ESPERO QUE AQUEST ANY SIGUI MOLT BO, PER EL C.E.S.,  :bandera SEMPRE HEM VISCUT AMB IL.LUSIO TOTS ELS ESDEVENIMENTS RELACIONATS AMB EL C.S., HAN PASSAT ANYS,  COSES BONES I DOLENTES, EPOQUES DE TOTA MENA.

PERQUE HEM D'ESCRIDASAR A NINGU?,  ??? TOTS MEREIXEM RESPECTE, I LA OPINIO MEVA ES TANT RESPECTABLE, COM LA DE QUALSEVOL.

PER LA GRAMA, TAMBE ESPERO UNA BONA TEMPORADA, AH!!!,
NO CAL BUSCAR AMB LA MIRADA A NINGU, SI REALMENT SAPS QUE DE TOT COR HI ETS.

SALUTACIONS

NURIA

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #129 el: 16 de Agost de 2006, 22:07:33 pm »
La tieta nos ha escrito  :ejem  :ejem

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #130 el: 17 de Agost de 2006, 09:36:57 am »
La tieta nos ha escrito  :ejem  :ejem

Es que a caso no lo puede hacer :icon_question: :-X
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #131 el: 17 de Agost de 2006, 17:07:27 pm »
millor que es dediqui a veure al seu fillol i a escriure al foro de la grama.el xavi ja no es jugador del sabadell, i millor aixi .
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #132 el: 17 de Agost de 2006, 18:54:38 pm »
A mi em va agradar molt el partit que va fer el SBD davant la Grama....penso que estava tot l'equip implicat. Espero que estiguin treballant de la mateixa manera, això seria bo...

Salutacions,
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #133 el: 17 de Agost de 2006, 19:05:38 pm »
tens molta rao PANSO  :beer2  :beer2

Desconnectat TIETA XAVI

• Invitat
  • *
« Respondre #134 el: 17 de Agost de 2006, 22:39:06 pm »
HO SENTO MOLT PERO LA PARAULA "FORUM" ES PERQUE LA GENT DIGUI EL QUE  SENT I PENSA   :clap, I EL DRET EL TINC COM QUALSEVOL, I EM DEDICARE AL QU'EM SEMBLI, TOT I REPECTAN LA VOSTRE OPINIO.
PER DESCOMTAT QUE SEGUIRE A LA GRAMA, PERO JO SOC DE SABADELL, I EL MEU CLUB ES EL DE LA MEVA CIUTAT.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #135 el: 17 de Agost de 2006, 23:40:55 pm »
dons si vols seguir escribin al foro comença a saber com van las cosas, escriure amb mayusculas vol dir cridar i es una falta de respecte cap als demes usuaris aixi dons espero que el proxim missatge l´escriguis correctament.
un altre cosa tu mateixa dius que aqui tothom parla i es veritat i que et quedi clar que tambe es parlará malament del xavi i igual que tu el defensas com familiar teu molts de nosaltres no el volem com a jugador del nostre club aixi dons avisada quedas.

Desconnectat TIETA XAVI

• Invitat
  • *
« Respondre #136 el: 18 de Agost de 2006, 16:21:09 pm »
Perdona PANSO, ja veus estic parlant amb veu baixa, avisada de que?.
Despres d'un pun no oblidis de possar majuscula, les coses tambe ban aixi, i perdona defensar no defenso a ningu, donc la meva  opinio, pero no pateixis  ja vec que nomes val la teva.
Doncs be, que tots sigueu molt felisos, i adeusiau!!! :cheer

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #137 el: 18 de Agost de 2006, 16:28:14 pm »
discrepu i molt senyors Panso i marcelinho. Nuria es un ser humà amb accés a internet... amb aixó ja pot escriure en el forum que li dongui la gana sigui del  :scut, de la grama, del sant andreu, del matalascanyes... No crec que per que sigui la tieta d'un jugador que ja no juga a casa nostra se li tingui que vetar l'entrada al forum. No.
Es un forum d'opinio public, no pas un forum privat excluisiu unicament per gent arlequinada. vaja, es el que pansu ( ;D)  jo...

I pel que fa a teme de les majuscules, un deslliç u te qualsevol, segur que no sabia que significava aixo  :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #138 el: 18 de Agost de 2006, 16:28:51 pm »
Tengo de decir Tieta que el Xavi fue un buen jugador tengo de reconocerlo pero ahora es historia y es una pena dile al xavi de mi parte que vuelva algun año por La nova creu alta.Saludos  :beer2. A PERDON POR LOS COMENTARIOS

:scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #139 el: 18 de Agost de 2006, 18:58:25 pm »
cudi jo no he vetat la entrada al foro a ningu , i el tema del "deslliç" de las mayusculas jo nomes he avisat a la usuaria del foro del significat que te respondre en mayuscules, m´agradaria que no us pregensiu les respostes com atacs(per que sembla que aqui tothom tira amb bala macho) al final será millor callar i mirar per que sembla que dius las cosas i la gent es sent atacada.
per cert sembla que la tieta nomes a necesitat una resposta en contra per donarse de baixa, dons be crec que es una equivocacio per part seva per que el forum es un lloc d´opinió i discussió (sense perdre el respecte per ningú), aixo si, sembla ser que donar explicacions i avisos als usuaris esta mal vist.