Autor Tema: Felitació de l'Entesa  (Llegit 1828 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Felitació de l'Entesa
« el: 03 de Juny de 2005, 20:43:42 pm »
Per a qui l'interesi. L'Entesa per Sabadell ha publicat aquesta nota de premsa:

"Felicitació al Centre d'Esports Sabadell

Des de l'Entesa per Sabadell felicitem al Centre d'Esports Sabadell i de manera especial als seus jugadors i a la seva afició per haver aconseguit mantenir la categoria gràcies a la victòria sobre el CM Peralta aquest cap de setmana.

Ha estat una temporada difícil per l'entitat però, al final, s'ha arribat a bon port.

Desitgem que la propera temporada s'afronti amb el màxim optimisme i amb tota la il·lusió per a que el Centre d'Esports Sabadell aconsegueixi el màxim d'èxits esportius.

Sabadell, 30 de maig de 2005

Grup Municipal d'Entesa per Sabadell"

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Felitació de l'Entesa
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2005, 20:55:37 pm »
Caram, a Sabadell hi ha alguns polítics que saben que passa a la ciutat!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
Re: Felitació? Ara es preocupen... pel Sabadell?
« Respondre #2 el: 03 de Juny de 2005, 23:05:50 pm »
Carai, ara els de "Entesa" es preocupen i s'alegren del que li passa al Centre d'Esports Sabadell F.C.?

No son els mateixos o almenys la continuïtat dels que van permetre que durant alguns anys fos Matadepera Ràdio l'emissora que emetés els partits del Sabadell fent sentir vergonya a molts sabadellencs? (durant bastants anys van deixar a la ciutat sense emissora de ràdio...; i també va repercutir negativament encara que indirectament en la imatge del Centre d'Esports Sabadell F.C.).

Quan eren al poder, mai no van moure ni un dit pel Centre d'Esports Sabadell (els d'ara -PSC-0 sí, però tampoc no gaire més, però almenys han fet alguna cosa).

No son els mateixos o almenys la continuïtat dels que van deixar passar la oportunitat única dels Jocs Olímpics de Barcelona'92? (totes les ciutats de la província de Barcelona van saber treure'n profit, menys la nostra...; el Centre d'Esports Sabadell també se'n hauria pogut beneficiar, i va ser una cosa a mitges de poca monta: mig remodelar l'Estadi i a prou feines, mentre en altres ciutats del voltant de Barcelona hi feien o remodelaven instal.lacions d'una manera molt important).

La "suposada" preocupació actual d'ells (els de l'Entesa) pel Centre d'Esports Sabadell F.C. xoca frontalment amb el que van fer ells pel club: res de res i durant més de 20 anys...

El que s'ha de veure...

Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
Per Arlequinat_4ever
« Respondre #3 el: 04 de Juny de 2005, 00:04:33 am »
Per Arlequinat_4ever:

Disculpa, però els d'Entesa NO son els mateixos que els d'IC de Farrés.

Els d'Entesa van donar suport a IC desprès que Farrés marxés de l'ajuntament, però a les últimes eleccions van anar per separats.

A dins d'entesa hi ha gent de CUP, IR, i altres d'esquerra de veritat.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #4 el: 04 de Juny de 2005, 15:01:28 pm »
Aquì li donc la rao al birrero sobre el tema de l'entesa
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #5 el: 04 de Juny de 2005, 15:57:02 pm »
Pel "Jordi Playlife" y pel "Birrero".

Disculpeu però, és que n'hi ha almenys alguns amb pes a l'Entesa que provenen de IC-Verds, i els seus ideals referents al nostre club, ja sabeu quins son: no aportar res de res, i si el C.d'E. Sabadell s'ensorra o desapareix, segons ells, no passaria res..., així ho van demostrar durant més de 20 anys.

Per cert, a aquest fòrum es vé a parlar de futbol, i jo no vaig encetar el tema, però ja que se'n parlarva... simplement hem vaig limitar a dir-hi la meva que és simplement la realitat, ni més ni menys.

Salut companys.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 04 de Juny de 2005, 17:40:53 pm »
Akests tios son oportunistes i intenten anar fentse simpàtics per aconseguir vots per les proximes eleccions  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 04 de Juny de 2005, 19:56:53 pm »
Simplement us dic el que sé, ja que fa 13 anys que estic bastant ficat en política i sé d'on provenen els d'Entesa.

Alguns d'ells almenys viuen Sabadell.