Autor Tema: Especila Liga en la Sexta  (Llegit 1998 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
  • Gènere: Masculí
Especila Liga en la Sexta
« el: 18 de Agost de 2006, 22:31:30 pm »
El proximo Domingo, 20 de agosto, a partir de las 20.00 horas, laSexta emite en directo SportCenter Especial liga,  programa de fútbol, previo al inicio de la liga española. El espacio, coduci por Patxi Alonso incluirá entrevistas en
exclsiva con Fabio Capello entrenador del Real Madrid, Frank Rijkaard del F.C. Barcelona y Javier Aguirre del Atlético de Madrid. Todos ellos desvelarán sus impresiones a pocos días de la liga más espectacular del mundo.

El especial incluirá todas las novedades de la liga: los fichajes de todos los equipos, el gran duelo en los banquillos especialmente entre Fabio Capello y Frank Rijkaard, y por supuesto todas las posibles alternativas para la conquista del título de liga.

Patxi Alonso presentará el programa y estará acompañado en el plató por los ex futbolistas Antonio Maceda y Albert Ferrer y los periodistas John Carlin y Frederic Hermel. Patxi Alonso ha sido el responsable de conducir el SportCenter del Mundial  de fútbol de Alemania retransmitido a través de laSexta.

El programa se realizará desde el Sport Center Mundo basket06, que laSexta ha puesto en marcha desde Barcelona para la cobertura del Mudial de Baloncesto de Japón.

N.P.
la meva sang és arlequinada

Arlekinat5

• Visitant
Re: Especila Liga en la Sexta
« Respondre #1 el: 19 de Agost de 2006, 10:06:26 am »
Yo pienso que la sexta se esta haciendo muy famosa por el tema del deporte Futbol,Basket etc... y eso esta muy bien me lo cabo de comprar para ver el mundial de baloncesto.Saludos

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap LA SEXTA

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2006, 12:48:33 pm »
Hola Marcelinho, La Sexta es un bodrio, hasta los comentaristas de las retransmisiones deportivas, dejan mucho que desear. SALUDOS
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #3 el: 29 de Agost de 2006, 19:50:47 pm »
La Sexta a mi és un canal que no m'agrada gaire, i sobretot un presentador k el seu cognom és Esteva, no se perk però no m'agrada.
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 29 de Agost de 2006, 22:01:52 pm »
Doncs a mi laSexta m'agrada. Però la veritat es perque fan fútbol i aixo xD.. per lo demes...  :no:  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 30 de Agost de 2006, 10:14:28 am »
dons el sevilla no el donará ni la sexta ni cap televisió.
el sevilla no ha arrivat a cap acord per donar el futbol al seu estadi i no permetrá la entrada de camaras  :Hecho_polvo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #6 el: 30 de Agost de 2006, 11:59:05 am »
La setmana pasada tambe hi va haver un cas semblant, el cas es que el Lendoiro president del Depor de la Coruña volia cobrar als periodistes per donar informacio del Depor...Vergonyos.. .Ja no saben x on treure diners. Aquest cas del Sevilla em sap greu per els socis o seguidors del Sevilla que no visquin a Andalusia i q x tan n puguin na al Sanchez Pizjuan, es quedaran sense veure els gols. A la creu alta aixo no pasa :)... de moment....

Visca el C.E.SABADELL  :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats