Bé, és possible que després del que vaig a escriure algú em vulgui desterrar d´aquest forum, que s´em titlli de "cenizo" o que senzillament se m´envï a pastar fang. De totes maneres, després d´haver llegit amb deteniment quasi tots els vostres escrits, haver escoltat a diari la ràdio i haver llegit amb la mateixa periodicitat el Diari de Sabadell, estic una miqueta preocupat. Algú podrà pensar que si ara estic així com estava el passat diumenge. Home, no li trec la raó, però aquestes eufòries desbordants de final de temporada ja les he viscut massa vegades i no han acabat sovint, massa bé. Senzillament, no vull ser un altre Girona i crec que tots plegats, i sobretot la junta directiva hauria de medir, vigilar una mica les seves paraules, ja que més patacades és el que precisament menys necessita aquesta beneïda afició.
Vagi per endavant, que jo sóc el primer en voler un Sabadell ambiciós, que recuperi el terreny perdut i que mai més hagi d´anar a camps de barri a jugar-se les garrofes. Sóc el primer en apel.lar sempre a l´orgull de ser del Sabadell, i això ho sabeu perfectament molts de vosaltres. Ara bé, en tan sols una setmana s´ha dit que l´any que bé es quasi segura la Segona A, que farem un equip que farà patir a tot el que se li posi al davant, que farem una super-estructura directiva, que, que, que, que i que!!! Tants que´s m´espanten una mica, si més no, em fan posar en alerta.
A veure, tant de bo això s´acabi fent realitat, és més ho signo ara mateix. Ara bé, avui mateix a Ràdio Sabadell s´ha entrevistat al Genís, un Genís que a banda de no deixar passar l´ocasió de recordar el gran "afecte" que la direcció tècnica del club va tenir envers la seva persona a l´inci de temporada, i de voler molt al Rubi, però ben lluny...Ha fet també una important riatlla quan s´ha especulat sobre la possibilitat (molt propera) de que el seu germà, l´Oscar, pugui jugar l´any vinent al Sabadell.
Un cop més, crec, caurem en la temptació del jugador català, de casa, que sent els colors, que és de la ciutat, que si això, que si lo altre...Doncs bé, jo dic ara fort i clar que si per aquí van els trets d´aquest gran projecte...Malament anem!! Amb tots els meus respectes, l´Oscar Garcí és un jugador acabat, que al llarg d´una temporada jugarà 10 partits a canvi, a més, d´un sou que pot ser al.lucinant pel que és la categoria. Home, de cara a la graderia, es un nom apetitós, també es dóna el rollo aquell de que els dos germans poden jugar junts al Sabadell, etc, etc, etc.
Jo miro el rendiment que ens pot donar, miro la seva trajectòria més recent, i senzillament crec que va de cap a caiguda. Algú pot pensar que un jugador com aquest que no s´ha deixat MAI la pell sobre cap camp d´Espanya, ho vindrà a fer aquí?
?? Amb l´edat que té i una motivació per mi, ja gairebé nul.la?
És evident, que té més cartell l´Òscar que un jugador més jove que ens vingui de Novelda o Almendralejo, però crec que si ens dediquem a fer un equip a partir de noms...Acabarem sent un Girona II. Jo no vull trotamons que vinguin aquí a aprofitar-se d´una conjuntura positiva que espero el Sabadell tingui en els propers anys. No vull una foto al.lucinant a principi de temporada, i unes llàgrimes també d´escàndol al final de temporada, lamentant el "petardazo" d´equip que hem creat. Ara que tornem a tenir el Mora (que sigui per molts anys), perquè no ens fixem també en quin fou l´origen dels jugadors del seu equip de play-off d´ascens?? a)Almunia: suplent del Cartagena; b)Emiliano: ve d´un equip desaparegut, el CP Mérida; c)Juan Carlos: sense equip; d) Diego Torres: venia de baixar a Tercera amb l´Ontinyent; e)Egoitz: el coneixien a casa seva; f)Molist: conegut si, però venia de veure jugar a futbol...a altres, doncs ell no es movia de la grada el Mini, etc, etc.
Amb això, vull repetir que no ens obsessionem amb noms, amb tios famosos, coneguts però acabats, o que van darrera del "mejor postor". Jo, vull Marcos, Txiquis, Ivans Hammouchs (molts d´aquets) o Genisos. Vull molt lluny de casa meva a Gelis, Serranos, germans de l´Alfonso, o a Nans Riberes.
De totes maneres, vull des d´aquí desitjar tota la sort del món als actuals gerents del club, donar-los tot el meu recolzament i força, i agraïrl-los desde ja tota la feina que puguin fer en el futur i la ja feta fins el moment. Vull, com tots vosaltres, que el Sabadell vagi d´una punyetera vegada cap amunt, que recuperi el lloc que li correspon, però amb seny, amb humiltat i amb els peus sempre a terra...Ja em volat massa vegades i ens hem fotut cada trompada d´escàndol, no creïeu?
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!