En part, estic d'acord amb tu.
Estic totalment d'acord que estem en un dels grups més difícils de tercera, el que també s'ha de dir que quedar entre els 4 primers també et dona més opcions per ascendre, si les eliminatòries al final son a nivell nacional.
Sí, aquest club té un problema, que es diu ajuntafems i el seu director d'orquestra. Tenen un paper intervencionista, però al mateix temps no proteccionista. M'explico: Intervenen en el moviment dels calés, però al mateix temps espanten als inversors, que veuen que seran uns titelles i que no podran decidir res, a pesar de fotre ells els calés.
En el tema Arroyos... home, et diré que son un mal menor, desprès del meu punt anterior. Igualment, ells ens van posar en la senda que va començar fa 13 anys i que ens ha enviat on estem: a les portes de l'infern, fent una nefasta gestió i liquidant el futbol base.
Que el president Joan Soteras, a més, ens ha col·locat com a mànager del futbol base a un amiguet seu de la mili, segons comenten... doncs no ho sé, però ho he sentit des de diversos llocs. Així va el nostre futbol base, i per això tenim la m**** que tenim. Una mica més de cap i menys d'amiguisme ens aniria molt bé en aquest aspecte.
Olímpia: Van dir que a l'estiu ens posarien la gespa artificial... a quin estiu? És veritat? No ens estaran venent una altre moto sense motor? De que serveixen els contactes entre sociolistos (Bushtos i Roche tenen el mateix pelatge polític)? Per a perpetuar-se a l'ajuntafems un i per fer-se fotos a l'Sport i El Periòdico l'altre? Vinga home, que dona vergonya que a Sabadell amb 200.000 habitants hi tingueu només
1 camp de gespa artificial i a Rubí, amb menys de la meitat de la població vagin per
2 o
3 (LeondeRubí, pots confirmar-ho?).
Afició: si, som bons, però a vegades som massa creguts. He sentit comentaris: 'guanyarem tot 5-0', 'això està xupat', 'som els millors del grup'... i una m****! He menjat molta pols veient futbol a tercera, però la cosa ha evolucionat. Cap camp de Terra, equips com el Perelada que tenen potencial, Blanes i Girona que tenen presupost, Europa que semple et pot complicar la vida, Vilanova que està fent una bona feina d'equip, Prat, Cornellà, Santboià, Manresa, molt lluitadors, Barça 'C' amb un planter bestial, Gavà que anirà a per totes, Palafrugell que és com un meló... Ens la menjarem doblada més d'un i de dos partits. Patirem. I la afició també... ens pensem que ens passejarem per Catalunya i en més d'un lloc sortirem escaldats.
I si, el camp. Hem de fer un pensament. Per millorar, hem de sacrificar. Però no deixem que l'ajuntament ens crei la necessitat. Pensem i presentem projectes. No una m**** de camp a les afores per a 6000 persones, sense local social ni bar ni camps d'entrenament ni merdes que ens venguin els de l'ajuntafems 'perquè és el millor (per les seves butxaques'. Quelcom seriòs i mesurat. Ja en parlarem, però hem d'espavilar.
Jo no demano una unió Mercantil-Sabadell, però si una àmplia col-laboració de clubs de la ciutat i comarca. No ficar el president d'un club de barri de president del
per manegar-lo tranquilament, però si aconseguir la seva col-laboració. I sobretot, la ciutat necessita equipaments esportius. Els que no ens han fet els últims 7 anys, els que té Terrassa i nosaltres no tenim.
Força Sabadell i un saludo a tots!