A mi em sembla perfecte que en el nostre primer equip regni el bon rotllo i també hi tinguem una bona pinya, i em sembla el millor que tinguem una bona comunió afició-jugadors, i espero que sigui tota la temporada així, però i si la cosa es torça? Tornem com a la passada temporada?
Espero que les bones intencions del nostre president, el Sr. Soteras, es puguin anar realitzant i plasmant en un bon projecte de futur per al club, però els vertaders propietaris del club, la casa gran, a través de la seva fundació, li deixaran les mans totalment lliures?
Em nego a pensar només en l'avui, abandonant el demà i aplaçant el futur pensant en que la cosa pot millorar, i tornar a rebre les decepcions de l'any passat, on tot eren 'bones intencions' i parauleria barata, demanar paciència a l'afició i al final vem acabar descenent. O va ser només va ser culpa dels jugadors?
Sí, totalment d'acord en que cadascú s'ha d'espavilar amb el que té, però desprès de veure que tots els pobles d'una grandària similar o menor a Sabadell de Catalunya progressen en equipacions esportives i ajuden a l'esport base, sigui amb donacions d'empreses privades (aquestes es busquen) o públiques (aquí és impossible), ja em puja la mosca a l'orella. Ens hem de seguir considerant que la nostra és una ciutat-pilot de l'esport espanyol, com fa anys era?
Jo demano només que des de l'ajuntament i la fundació, deixin les paraules al calaix, i no les treguin ara que s'acosten les eleccions, i comencin a fer coses per a l'esport de la ciutat i per al CE Sabadell. Un camp de gespa artificial, amb tots els complements (sense canviar vestuaris), costa al voltant de 420.000€. Posar-ne 1 a Olímpia, 1 a la Sabadellenca, 1 al Sabadell Nord, 1 a Can Rull i 1 a Torre-Romeu costa uns 2.000.000€, quantitat assumible per a la nostra ciutat si es convenç a empreses privades per anunciar-se i per aconseguir unes inversions favorables per a ells. Allà hi poden jugar més categories inferiors i més clubs.
Una etapa de la volta ciclista, pot costar 600.000€, és només 1 dia, i et dona publicitat a la televisió, sortir davant les càmeres i pot aplegar més persones que un partit del CE Sabadell, això si.
I prefereixo queixar-me ara, que en cas de que l'equip vagi malament, ja que desprès, estaré NOMÉS animant al meu CE Sabadell, com sempre he fet en els mals moments.