Autor Tema: Albert Criado  (Llegit 5478 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jose_antonio_04

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
Albert Criado
« el: 28 de Agost de 2006, 11:48:27 am »
Hola,

¿Alguien me podría informar sobre la pretemporada de Alberto Criad (cómo ha jugado, calidad, posición, vuestra opinión sobre el jugador, goles, minutos de juego,...)?

Saludos

Leonderubi

• Visitant
Re: Albert Criado
« Respondre #1 el: 28 de Agost de 2006, 20:57:08 pm »
Para mi ha sido una de las sorpresas más agradables del nuevo CE SABADELL. Rápido, con buen regate, buenos centros y potente xut. Parece que en principio va a ser reserva teniendo por delante a Toni Mora. Supongo que más de un partido será utilizado como revulsivo en las segundas partes.

Mucha suerte a Alberto Criado i SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 29 de Agost de 2006, 14:02:09 pm »
es tipo cañadas
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 30 de Agost de 2006, 21:12:33 pm »
A mi, en els partits que l'he vist, m'ha agradat força. Hi ha hagut partits que ha sigut dels millors... segur que ens donarà més d'una alegria aquest any!  :cheer :anims
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #4 el: 31 de Agost de 2006, 11:28:40 am »
es molt rapid,golejador furtivo per dir algo,es rapid,com diu l'amic Ojx ens donara una bona sorpresa  :clap

Desconnectat Algorta

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #5 el: 31 de Agost de 2006, 16:39:09 pm »
És un jugador que en un parell de temporades podria estar perfectament a 2B i potser més amunt i tot...té una cama esquerra com poques :anims

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 02 de Setembre de 2006, 08:49:16 am »

Estarà a Segona B....  amb nosaltres.

Intueixo que pot ésser la revelació de la    temporada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 20 de Desembre de 2006, 17:14:57 pm »
Bien, según RS, todo apunta a que este jugador podria dejar de ser jugador del Sabadell este mismo mes. Es una lástima. A mi es un jugador que me encanta, que "deslumbró" en pretemporada y que podria haber sido un revulsivo letal de segundas partes. La verdad que no se que pasa con este tipo de jugadores, parecido al caso de Marc Perez, que todo el mundo ve la calidad que tienen, y en cambio nunca cuentan para los entrenadores. En fin, si se confirma la noticia, sería una pena   :-[
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 20 de Desembre de 2006, 19:50:03 pm »
moya lo ha tenido muchos partidos calentando en la banda mas de medio partido y al final no lo ha hecho jugar eso quiere decir que no confia en las posibilidades del xaval, lastima creo que tiene futuro y calidad suficiente como para ser importante en este equipo   :(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 20 de Desembre de 2006, 21:18:35 pm »
Esta claro k moya y criado no se llevan bien, algo pasa ahi, no puede ser k hoy ni sikiera fuese convocado.  Yo lo vi en pretemporada y para mi fue uno de los k mejor impresion me dio, con velocidad, buenos centros, con regate... Si se va, perdemos a un jugador k podria haber exo algo mas en el sabadell  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

joseph

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Desembre de 2006, 21:58:46 pm »
Al tanto a l'hora de donar baixes, doncs veurem si els sustits del mercat d'hivern s'adaptem al sistema de l'equip i estic segur que el S. Iglesias será dels que marxin i no será facil trobar jugadors de calitat i bon preu.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 20 de Desembre de 2006, 22:38:04 pm »
Arriba Valera i marxa Criado
Al marge de la competició, avui s'ha confirmat que Paco Valera serà el primer reforç del Sabadell durant aquest mercat d'hivern. L'encara davanter de l'Alzira gaudirà d'uns dies de vacances abans d'incorporar-se al grup el mateix dia que ho faran la resta de jugadors arlequinats. Per altra banda, caldrà veure si a la primera sessió de la propera setmana també assisteix Alberto Criado. El jugador esquerrà podria desvincular-se del Centre d'Esports i el seu futur immediat apunta lluny de la Nova Creu Alta.

Radio Sabadell

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #12 el: 20 de Desembre de 2006, 23:11:31 pm »
El Criado durant la pretemporada va fer uns bons partits,jo el vaig veure en el torneig dels historics i em va sorpendre molt gratament,em pensaba que jugaria mes,pero crec que les oportunitats que l'entrenador l'hi ha donat no les ha aprofitat,sempre el cambiaben a la segona part per Montero,pero  les coses no l'hi sortien be i les poques vegades que jugat desde el començament ho ha fet molt malament,per aixo no m'estranya que marxi hem sap greu pero es millor aixi.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 21 de Desembre de 2006, 00:57:45 am »
El Criado durant la pretemporada va fer uns bons partits,jo el vaig veure en el torneig dels historics i em va sorpendre molt gratament,em pensaba que jugaria mes,pero crec que les oportunitats que l'entrenador l'hi ha donat no les ha aprofitat,sempre el cambiaben a la segona part per Montero,pero  les coses no l'hi sortien be i les poques vegades que jugat desde el començament ho ha fet molt malament,per aixo no m'estranya que marxi hem sap greu pero es millor aixi.

Pokes oportunitats a tingut, a mes, contra la rapitenca va sortir i va fotre el 3-1, crec k no se li ha donat el temps necessari per demostrar les seves habilitats.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #14 el: 21 de Desembre de 2006, 10:47:18 am »
va deixar de contar x Moya el dia que va sortir a manresa i als 5 minuts va fer un penal "*****"... i desde akell partit hem sembla k nomes ha anat convocat 3-4 cops en la resta de la temporada...

friend

• Visitant
« Respondre #15 el: 21 de Desembre de 2006, 15:03:53 pm »
speru q no marxi... pero ahir ja no va anar convocat.... i en miki tp.. aixo significara alguu...???

speruu q no marxin.... encara q no tinguin molts minuts, en moments puntuals poden ser importants....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 21 de Desembre de 2006, 15:22:27 pm »
Es lo que decís. En Manresa uno cometió un error y el otro todo lo contrario, con un golazo en el ultimo minuto. En cambio ninguno de los dos ha vuelto a contar, excepto federation cup y minutos basuras.  Y si ese el motivo por el que se le "condenó" es totalmente injusto, pues creo que tooodos los jugadores han cometido alguna cagadilla u otra en lo que va de año y aqui no ha pasado nada. En fin, si se marcha, al menos espero que sea una cesión y no un traspaso, y que pudiera volver pronto, porque es un chico con mucho futuro...    :oooooo: Criaaado     :angel:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #17 el: 21 de Desembre de 2006, 15:38:01 pm »
Esdpero que Criado continue con nosotros, pues aun queda mucha liga y nos puede hacer falta,

Si Moya no cuenta con el y hay la oportunidad de cederlo no seria mala solucion para Criado pues con su edad pasarse un año sin jugar no es lo mejor , y si al equipo que va juega puede seguir desarrollando todo el potencial futbolistico que tiene.

Animos Criado   :anims :anims

la meva sang és arlequinada

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #18 el: 21 de Desembre de 2006, 20:40:33 pm »
hay hay  con el moya parece que esta m******o fuera del tiesto primero manel ahora criado quien sera el proximo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 21 de Desembre de 2006, 20:48:53 pm »
hay hay  con el moya parece que esta m******o fuera del tiesto primero manel ahora criado quien sera el proximo

Bé, amb tots els meus respectes, Criado, no ha demostrat RES de RES.
És veritat que ha tingut massa poques opcions, això és cert. Però els partits que ha jugat de Copa Federació, per exemple, ha sigut un jugador inexistent. Per tan, segurament no és tan dolenta la decisió.

Jo també crec que pot apuntar maneres, això és cert, però també crec que amb Montero i Morales a les bandes, tindrà poquíssimes opcions de jugar. També crec, que com és un nano aprofitable, penso o que ell mateix ha demanat marxar, o que amb Moya ha passat alguna cosa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es