Autor Tema: Sancions a la 2a. jornada a Tercera.  (Llegit 1543 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Sancions a la 2a. jornada a Tercera.
« el: 07 de Setembre de 2006, 12:59:19 pm »
Extret d'un diari del Món Esportiu...

Segons sembla es poden guanyar (i perdre) punts als despatxos.

Sanciones de Tercera División

El Juez Único del Comité de Competición de Tercera División decidió sancionar con 2 partidos a: Quino (Gavà) y con 1 a: Elías (Palamós), Xavi Fernández y Edu Vives (Rapitenca), Joan Oriol Reus) y al entrenador del Castelldefels, Nando Manresa. Se abre expediente de los encuentros Peralada-Vilanova y Santboià-Palafrugell por las alineaciones indebidas de Marc Arias (Santboià) y Abraham (Peralada)

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: Sancions a la 2a. jornada a Tercera.
« Respondre #1 el: 07 de Setembre de 2006, 13:21:31 pm »
El Peralada i el Santboia van alinear a un jugador cadascun que arrastraven un partit de sancio. L´any passat el mataro va guanyar 3 punts que els habia perdut en el camp contra el Europa. Pero les regles estan per cumplirles oi?

Per tant:

PERALADA 0
VILANOVA 3

SANTBOIA 0
PALAFRUGELL 3
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 07 de Setembre de 2006, 13:57:18 pm »
De moment només parla d'obertura d'expedients, però sembla que efectivament acabarà així.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #3 el: 07 de Setembre de 2006, 14:02:26 pm »
El Peralada i el Santboia van alinear a un jugador cadascun que arrastraven un partit de sancio. L´any passat el mataro va guanyar 3 punts que els habia perdut en el camp contra el Europa. Pero les regles estan per cumplirles oi?

Per tant:

PERALADA 0
VILANOVA 3

SANTBOIA 0
PALAFRUGELL 3

Xavier amb aquests resultats estaries més que feliç no ??  ::)  :P  :laugh:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 07 de Setembre de 2006, 14:13:10 pm »
Em vindran moltes queixes dels participants del Avantmatx :laugh:

Sento dir-vos que tot i que hagi passat això ja tenim la primera jornada de les travesses més que feta, és a dir, que en principi no es modificarà res de la jornada 1 del joc. No es definitiu això, depent com vagi tot mirarem de canviar-les
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #5 el: 07 de Setembre de 2006, 14:45:39 pm »

Sento dir-vos que tot i que hagi passat això ja tenim la primera jornada de les travesses més que feta, és a dir, que en principi no es modificarà res de la jornada 1 del joc. No es definitiu això, depent com vagi tot mirarem de canviar-les

Jo crec que el resultat de les traveses ha de ser el que ha reflexat el final de la jornada. Que els diferents participants es pronuncïn i aixì no hi haurà problema.
D'altra banda això de donar perdedor 3-0 a qui estafa no em sembla just perquè hi ha molts d'altres equips afectats, o sigui tots els que competeixen, em sembla que s'hauria de castigar més a l'equip infractor prenent-li punts i fer disputar de nou el partit, els punts s'han de guanyar al terreny de joc. Si no més dràstic tots els equips que juguen amb l'infractor han guanyat pel mateix resultat 3-0, ja sé que sembla molt bèstiaperò ès més equitatiu i l'infractor baixa de categoria

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 07 de Setembre de 2006, 21:51:21 pm »

Per tant:

PERALADA 0
VILANOVA 3

SANTBOIA 0
PALAFRUGELL 3

Xavier amb aquests resultats estaries més que feliç no ?? ::) :P :laugh:

Al Sabadell me l´estimo molt, pero ara el que em toca es veure el Vilanova i encara que a mi m´agrada que els punts es guanyin al camp, doncs be, estic content. Pero encara no es oficial.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 07 de Setembre de 2006, 22:00:58 pm »

Jo crec que el resultat de les traveses ha de ser el que ha reflexat el final de la jornada. Que els diferents participants es pronuncïn i aixì no hi haurà problema.
D'altra banda això de donar perdedor 3-0 a qui estafa no em sembla just perquè hi ha molts d'altres equips afectats, o sigui tots els que competeixen, em sembla que s'hauria de castigar més a l'equip infractor prenent-li punts i fer disputar de nou el partit, els punts s'han de guanyar al terreny de joc. Si no més dràstic tots els equips que juguen amb l'infractor han guanyat pel mateix resultat 3-0, ja sé que sembla molt bèstiaperò ès més equitatiu i l'infractor baixa de categoria

Tens tota la rao, no es just. Pero jo encara m´enrecordo quan el sabadell va baixar dues categories de cop (una esportiva) pero l´altre per deutes. I la afició (entre la qual m´hi conto), quina culpa tenia? Doncs de veure el equip quasi a  1ª vam tenir  que veure´l un any a 3ª. Aleshores es deia: son les regles del joc.

Ara, dona gust baixa un any a 3ª per les jornades emotives que es viuen a final de temporada. Espero que aquest any pasi el mateix. Be, com que aquest any no veig al Vilanova fen play of, al menys el veure (el play of) des de la NCA.