Autor Tema: Preu carnets i entrades  (Llegit 3718 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Preu carnets i entrades
« el: 24 de Juny de 2006, 13:02:55 pm »
Quant sapigueu alguna cosa dels preus dels carnets infantils ho podrieu anunciar. Gracies :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
Las quejas de los aficionados obligan a Samper (Murcia) a rebajar los abonos
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2006, 13:10:00 pm »

Jesús Samper se lo ha pensado mejor y ha rebajado los precios en todas las localidades del anillo inferior de la Nueva Condomina. El máximo mandatario murcianista ha tomado esta decisión ante las innumerables quejas de los abonados en la primera semana de renovaciones. Asimismo, ha decidido abrir el anillo superior.

Más vale tarde que nunca, puesto que de momento tan sólo habían pasado por las oficinas del club 874 socios.y este cambio va a propiciar que muchos de los que ya han retirado su carné tengan que volver a las oficinas del viejo estadio para cambiar su localidad o en su defecto recibir la diferencia económica por el asiento ya adquirido. Era incomprensible que precisamente sean los abonados los que eligieran entre los peores sitios del nuevo estadio tras soportar año tras año las incomodidades de la vieja Condomina.

A partir de ahora, los abonados que eligieron sitio en el anillo inferior podrán cambiarlo por uno en el anillo superior por el mismo precio, a partir del próximo lunes. El club no quiere perjudicarles en relación a otros abonados. En caso de querer conservar el mismo asiento, el Real Murcia abonará la diferencia de localidades, también a partir del próximo lunes en las oficinas del club grana. De esta manera las localidades del anillo superior heredan el precio de las del anillo inferior y estas últimas reducen su coste. Los fondos en el anillo inferior pasan a valer de 180 euros a 160, la tribuna lateral de 450 a 400 mientras que la tribuna preferente pasa de 560 a 510.El presidente Jesús Samper ha reaccionado rápido ante las quejas de los aficionados y reconoce así un error de planteamiento inicial en la política de precios.

http://www.laverdad.es/murcia/pg060708/prensa/noticias/Deportes_Murcia/200607/08/MUR-DEP-135.html

¿PARA CUÁNDO ALGO PARECIDO POR ÉSTOS LARES ?

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: Las quejas de los aficionados obligan a Samper (Murcia) a rebajar los abonos
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2006, 13:14:59 pm »
SOTERAAAAAAAAAAAAAA AAS escucha al pueblo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Las quejas de los aficionados obligan a Samper (Murcia) a rebajar los abonos
« Respondre #3 el: 08 de Juliol de 2006, 13:43:08 pm »
hoolSBD, renkosbd, los dos me podrían decir que sponsor y entidades aportan debidamente al CE SABADELL FC, una ayuda económica que pudiera paliar gran parte del presupuesto del Club, no creo que el equipo tenga una pedrera donde los directivos vayan con pico y pala a sacar el dinero necesario, ya vimos la temporada pasada los problemas económicos cuando se fueron 3 de los directivos y ahora mismo para el finiquito de JuanmaCruz, vuelvo a repetir que lo mejor que tiene el SABADELL son sus socios y seguidores, socios sacrificados en lo económico y deportivo pero apoyando siempre al equipo. Lo del Murcia pues es natural que busquen formulas, en el mismo campo juega el Ciudad de Murcia y el último año estuvo a punto de subir de categoría, por tanto el Murcia al ver la poca afluencia de los socios a retirar sus carnet y abonos, tienen que moverse y sacar algo que les atraiga. El SABADELL, para todo es diferente, las camisetas suelen ser lisas o a rayas, pues nosotros las llevamos arlekinat. :bandera   SALUDOS

:beer2       :beer2

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #4 el: 08 de Juliol de 2006, 15:54:06 pm »

Lo de que las entidades no quieran ayudar al club es algo que viene de muy lejos, y es que todas las que pusieron algo de dinero nunca lo volvieron a ver, por lo que muchos ya tienen la lección muy bien aprendida. Por otra parte, no creo que la temporada pasada registraramos unos llenos cada semana en la Nova Creu Alta, por lo que yo recuerde se vio algo más de ambiente cuándo las entradas estaban a 1€ o a 2€.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 08 de Juliol de 2006, 16:34:28 pm »
Los precios módicos fueron en los últimos seis partidos del campeonato. Las empresas no tienen que recuperar sus inversiones ya que éstas las deberían amortizar cuando realizan sus declaraciones, porque crees que las empresas patrocinan y  sponsorizan a los equipos, solamente porque les desgravan. SALUDOS
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 08 de Juliol de 2006, 22:14:57 pm »
El Samper és un altre de la llista negra de presidents del futbol espanyo juntament amb fenomens com l'Ortelano etc
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
Preu carnets i entrades
« Respondre #7 el: 24 de Juliol de 2006, 13:58:07 pm »
Les entrades que equivalen a la consideració de Jove pel què fa als Carnets (19 a 25 anys) quan valen?
Ho dic pq les entrades sèncior posa que són a partir de 25 anys i les altres diu juvilat i juvenil (que en el carnet és de 13 a 18 anys).
Seria important que una persona del Club confirmés aquest preu.

D'altra banda no entenc com és que et surti més a compte comprar totes les entrades de forma anticpada per 6 € (19 partits et surten a 114 €) que pas fer-te soci Sènior (120 €). Això és impensable que et surti més a compte comprar anar a tots els partits comprant les entrades que no pas fente soci. Ho trobo una burla per els socis. Com a mínim anant  a tots els partits hauria de ser una mica més car (més tenint en compt que a un o 2 partits normalment no hi pots anar per el motiu que sigui) i què moltes vegades a final de temporada encara baixen preus.
Una cosa és ajudar al Sabadell fent-se soci però l'alte és penalitzar-te econòmicament encara que aprofitis el carnets al màxim anant a tots els partits. Si les entrade s anticipades les posesin a 7 € ja et surtira una mica més car anar a tots els partits comprant entrada anticpada que pas amb el carnet (ara, que si volen abaixar el preu del carnet encar millor).
Aquest últim punt també m'agradaria que me l'expliqués algún persona responsable del Club.

Moltes gràcies.

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
plantejament
« Respondre #8 el: 27 de Juliol de 2006, 00:05:14 am »
primer de tot jo tot i el que dire a continuacio em fare soci!
preu carnet 120eur:si compresim les entrades als bars assenyalats on va a 6eur.
6eurx19partits:114eur (surt + economic) repeteixo q m fare soci pro la directiva no sa plantejat aixo o es una estrategia???
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
Re: Preu carnets i entrades
« Respondre #9 el: 27 de Juliol de 2006, 23:03:38 pm »
Mai m'he possat a penssar si pago mes o menys que els demes.El club s'en refia dels socis fidels que pagarem el que ens demanin estem on estem. El club l'hem de mantenir nosaltres, i si cauen mes diners per entrades barates o per lo que sigui ,benvingut sia, aquets igual venen s'an van,NOSALTRES SEMPRE I SOM I HI SEREM.
I no hem sobren els diners.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 28 de Juliol de 2006, 15:58:17 pm »
Per a la bostra informació us dire que fen-vos socis us regalen 3 entrades, la quan cosa 3x6€ son 18€ si aixo ho sumem als 114€ k tenieu.... puaj més de 120€, per altre banda cada partit de lliga a casa es sortejarant dos abonaments per tribuna per als socis de general, o un carnet per al soci que ja sigui de tribuna.

AL cap i a la fi surt més a compte, i si no com deia el company, si li donc 20 o  30€ al meu ekip, millor per ell, xk es el meu ekip i entre tots l'hem de tirar endavant, no posar-nos a sumar si ens estalviem 10€, llavors ja no es sentir uns colors!

SALUT!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #11 el: 28 de Juliol de 2006, 17:07:25 pm »
Per a la bostra informació us dire que fen-vos socis us regalen 3 entrades, la quan cosa 3x6€ son 18€ si aixo ho sumem als 114€ k tenieu.... puaj més de 120€, per altre banda cada partit de lliga a casa es sortejarant dos abonaments per tribuna per als socis de general, o un carnet per al soci que ja sigui de tribuna.

AL cap i a la fi surt més a compte, i si no com deia el company, si li donc 20 o  30€ al meu ekip, millor per ell, xk es el meu ekip i entre tots l'hem de tirar endavant, no posar-nos a sumar si ens estalviem 10€, llavors ja no es sentir uns colors!

SALUT!

tens molta raó lex :clap
Jo em faig soci a cegues, valgui 100, 120 o 150, i no crec que ningú que estimi el sabadell es plantegi no fer-se soci només per estalviar-se.. 6 euros? que ben mirat, tampoc es aixi, ja que et regalen entrades i entres en sorteigs..  i aixo de 114 € x entrar tot l'any et suposa l'esforç d'anar cada setmana a comprar-les a algun bar d'aquests associats...   :ejem mirat aixi no crec que et surti més barat..

Salut! :beer2
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 28 de Juliol de 2006, 17:24:14 pm »
ja podeu buscar les justificacions que volgueu,pero es ridicul lamentable penos i patetic...que et surti mes car ser soci que comprar les entrades per cada partit,com sempre pasa aqui al sabadell es creuen que el soci es una llimona(O *****) i sempre a treure el suc al mateix....torno a dir aixo es PATETIC!!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #13 el: 28 de Juliol de 2006, 19:51:59 pm »
es ridicul lamentable penos i patetic...que et surti mes car ser soci que comprar les entrades per cada partit

Home.. això depen de com t'ho miris :ejem

Opcio 1:
120 euros em costarà fer-me soci: entrada a tots els partits + no haver-me de preocupar per anar a buscar l'entrada cada setmana+ 3 entrades que diuen que regalaran per si vull invitar a algu+sorteig de carnets de tribuna+ l'orgull de ser soci, tenir el carnet i portar-lo a la cartera  :beer2

Opcio 2:
No et fas soci. Vas cada setmana a comprar l'entrada anticipada, perdent temps (contant que per motius laborals no tens problemes per anar-hi)+no tens les 3 entrades de regal per invitar a ningu+no entres a sorteigs+perds l'antiguitat com a soci+no tens l'orgull de dir que ets soci del sabadell  :bandera per molt que vagis a tots els partits..

Realment veus més barata la opció 2?  :ejem

Lo de les entrades anticipades mes barates, que ha creat el polèmic "compte de la vella" per veure que surt 6 euros més barat que tenir el carnet.. no li veig masses fonament, pensant simplement que ho han fet per donar privilegis a la gent de sabadell que vol anar-hi algun dia en concret, i que les pot comprar més barates que no anant-hi el dia del partit (cosa que trobo molt ben fet, ja que aixi els de l'afició de fora casi sempre les hauran de comprar el mateix dia i no poden comprarles anticipades i barates com els de sabadell)

Salut! :ok
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 28 de Juliol de 2006, 20:02:54 pm »
Jo em faré soci, clarament. Perquè?

1-Perquè m'agrada ensenyar el carnet del  :scut a on treballo (Terrassa), i amb orgull!
2-Perquè estimo aquest club.
3-Perquè em sortirà millor de preu. Tinc un 4% de possibilitats d'acabar com a tribuneru (seria la hòstia, el meu pare i jo vora del Bushtos  >:D), tinc 3 entrades per invitar a familiars i amics i a més alguna ventatja que se m'escapa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #15 el: 28 de Juliol de 2006, 23:15:43 pm »
Jo em faré soci, clarament. Perquè?

1-Perquè m'agrada ensenyar el carnet del  :scut a on treballo (Terrassa), i amb orgull!
2-Perquè estimo aquest club.
3-Perquè em sortirà millor de preu. Tinc un 4% de possibilitats d'acabar com a tribuneru (seria la hòstia, el meu pare i jo vora del Bushtos   >:D), tinc 3 entrades per invitar a familiars i amics i a més alguna ventatja que se m'escapa.

Avisa'm que no em vull perdre aquest partit perquè el Bushtos sortirà "ben parat"   :ejem
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Jaime_Sosa

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Los abonos son caros para los jovenes
« Respondre #16 el: 29 de Juliol de 2006, 13:55:41 pm »
Tan solo quisiera preguntarle a la directiva como piensa que un joven que tiene alquilado un piso, tiene que pagar las letras del coche, trabaja y estudia puede pagar la friolera de 95 Euros de golpe y porrazo?

Lo que le pediria a la directiva es que sea mas flexible con los jovenes y podamos pagar los abonos por ejemplo en ventajosos plazos.

¡QUE NO TODOS SOMOS HIJOS DE PAPA!

ferni20

• Visitant
Re: Los abonos son caros para los jovenes
« Respondre #17 el: 29 de Juliol de 2006, 14:47:29 pm »
A ver, ahora resulta q nos quieres hacer creer q un joven no pueden sacar 95 euros de ningun lado? haber estamos hablando de 16.000 de las antiguas pesetas, precio el qual te cuestan 2 tejanos o 2 pares d bambas de marca, o pagarle una comida a tus padres en qualquier restaurante.
No me creo q haya ningun socio del sabadell q no pueda tener 95 euros de golpe,  y con eso no digo q tengan q ser multimillonarios, ademas aun queda un mes y pico para empezar la temporada osea q tienes tiempo d sobras d reunir 95 euros porfavor....seamos sérios.

Desconnectat Jaime_Sosa

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #18 el: 29 de Juliol de 2006, 15:26:22 pm »
Siento decirte que no cada dia me compro tejanos, ni me voy de farra ni muchisimo menos me da para comprarme un par de bambas si tu eres de ese tipo de personas que derrochas dinero enhorabuena otros como es mi caso sudamos mucho para poder pasar el mes.

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 29 de Juliol de 2006, 16:01:13 pm »
Siento decirte que no cada dia me compro tejanos, ni me voy de farra ni muchisimo menos me da para comprarme un par de bambas si tu eres de ese tipo de personas que derrochas dinero enhorabuena otros como es mi caso sudamos mucho para poder pasar el mes.
yo no derrocho dinero, ni mucho menos soy d los q se gastan 50 euros por tejano,  pero no me creo q nadie en un mes y medio no pueda reunir 95 euros para hacerse socio de un equipo de futbol lo siento.... y si es asi q quieres q t den la posibilidad d pedir un préstamo y pagar 10 euros al mes durante 10 meses para pagarte el carnet d socio? no entiendo este post la verdad.... mira, puedes cojer una hucha y tirarle 3 euros diarios y asi en un mes tendras 90 euros.