Benvolguts companys de forum:
Efectivament he estat de vacances tot l'agost (
) i nomes he pogut venir a Sabadell en dies comptats... per aixo nomes he pogut actualitzar certs resultats dels amistosos. Ara la pagina principal crec que ja esta actualitzada tot i que tinc uns petits problemes de look que ben aviat espero sol.lucionar.
Agrair tambe que hem recordeu les seccions que s'han quedat desfasades pq jo sol no puc recordar-les totes i sempre s'en queda alguna de penjada.
Pero pq esta tan desactualitzat?? be, principalment pel tema dels 30 dies que m'he pres de respir i secundariament pq les informacions "oficials" que ens arriben des del Club segueixen sent esporadiques per no dir que inexistents. Cal a dir tambe, pero, que encara no ens hen reunit per parlar amb els nous directius del Club. Com sempre, l'unic que demanarem sera poder tenir un enllaç dins de les oficines del Club amb autoritzacio expressa de facilitar-nos les informacions requerides. Cada any demanem nomes aixo.
De moment dir-vos que el tema plantilla es fara amb l'informacio que va proporcionar a tothom el Club el dia de la presentacio i que la composicio de la nova Junta esta demanada des del dia del seu nomenament i que, logicament, esperem prebre-la algun dia.
No cal dir que despres de 30 dies s'em ha acumulat una mica de feina... Nomes demano, si us plau, una mica de paciencia i poc a poc, pero sense pausa, ho posare tot al dia.
Salutacions i gracies per la vostra paciencia