Ostres Fum, fum, fum vas anar al camp i tot? mira que et vaig buscar per vàries zones..... no eres pas amb els Arlekinats.com tal com vas dir ( almenys a mitja part no et vaig veure amb ells), no crec que arrivèssim als 1500 aficionats ( ja semblem la Cope exagerant...) penseu q Tribuna staba força buida en comparació a Segona B, hi el lateral també estava molt buit; l'única zona q es veia ambient era al Gol Nord, jo diria que debíem ser uns 1200.
Pel que fa al partit a veure, no és que hi hagués un joc vistós, pero si que es va veure uns jugadors força ben colocats en el camp ( no perduts com l'any passat), una bona defensa per a ser un equip de Tercera i sobretot una molt bona actitut; el que falta encara és gol i crear ocasions, que sembla que tinguem por a xutar, pero això suposo que s'anirà arreglant a mesura que l'equip vagi estant més rodat.
A mi el que m'ajuda a ser optimista és el veure q un equip dels que teòricament té que estar a dalt com el Mataró doncs la veritat no ofereix res pero res d futbol, ve aquí a passar els minuts hi ha fotre patades ( tal com diu un forero, serà la tónica de tots els partits d casa), això em fa pensar que a casa hem de cedir ben pocs punts i que si entrem o no al play off dependrà molt de la nostra capacitat de sumar victòries a domicili que és la gran assignatura pendent del Sabadell desde fa molts anys.