Autor Tema: C.E SABADELL- C.E MATARO  (Llegit 5963 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: C.E SABADELL- C.E MATARO
« Respondre #60 el: 04 de Setembre de 2006, 19:05:06 pm »
Ostres Fum, fum, fum vas anar al camp i tot? mira que et vaig buscar per vàries zones..... no eres pas amb els Arlekinats.com tal com vas dir ( almenys a mitja part no et vaig veure amb ells), no crec que arrivèssim als 1500 aficionats ( ja semblem la Cope exagerant...) penseu q Tribuna staba força buida en comparació a Segona B, hi el lateral també estava molt buit; l'única zona q es veia ambient era al Gol Nord,  jo diria que debíem ser uns 1200.
Pel que fa al partit a veure, no és que hi hagués un joc vistós, pero si que es va veure uns jugadors força ben colocats en el camp ( no perduts com l'any passat), una bona defensa per a ser un equip de Tercera i sobretot una molt bona actitut; el que falta encara és gol i crear ocasions, que sembla que tinguem por a xutar, pero això suposo que s'anirà arreglant a mesura que l'equip vagi estant més rodat.
A mi el que m'ajuda a ser optimista és el veure q un equip dels que teòricament té que estar a dalt com el Mataró doncs la veritat no ofereix res pero res d futbol, ve aquí a passar els minuts hi ha fotre patades ( tal com diu un forero, serà la tónica de tots els partits d casa), això em fa pensar que a casa hem de cedir ben pocs punts i que si entrem o no al play off dependrà molt de la nostra capacitat de sumar  victòries a domicili que és la gran assignatura pendent del Sabadell desde  fa molts anys.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #61 el: 04 de Setembre de 2006, 19:26:27 pm »
Ostres Fum, fum, fum vas anar al camp i tot? mira que et vaig buscar per vàries zones..... no eres pas amb els Arlekinats.com tal com vas dir ( almenys a mitja part no et vaig veure amb ells), no crec que arrivèssim als 1500 aficionats ( ja semblem la Cope exagerant...) penseu q Tribuna staba força buida en comparació a Segona B, hi el lateral també estava molt buit; l'única zona q es veia ambient era al Gol Nord,  jo diria que debíem ser uns 1200.
Pel que fa al partit a veure, no és que hi hagués un joc vistós, pero si que es va veure uns jugadors força ben colocats en el camp ( no perduts com l'any passat), una bona defensa per a ser un equip de Tercera i sobretot una molt bona actitut; el que falta encara és gol i crear ocasions, que sembla que tinguem por a xutar, pero això suposo que s'anirà arreglant a mesura que l'equip vagi estant més rodat.
A mi el que m'ajuda a ser optimista és el veure q un equip dels que teòricament té que estar a dalt com el Mataró doncs la veritat no ofereix res pero res d futbol, ve aquí a passar els minuts hi ha fotre patades ( tal com diu un forero, serà la tónica de tots els partits d casa), això em fa pensar que a casa hem de cedir ben pocs punts i que si entrem o no al play off dependrà molt de la nostra capacitat de sumar  victòries a domicili que és la gran assignatura pendent del Sabadell desde  fa molts anys.

El Fum, Fum, Fum és una incògnita, espero que algun dia li veiem la cara aquest noi :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #62 el: 04 de Setembre de 2006, 19:44:16 pm »

El Fum, Fum, Fum és una incògnita, espero que algun dia li veiem la cara aquest noi :laugh:

jaja jo li tinc vista la cara i no et perds res...... ara ve si vas anar als Gegants i cabeçuts del divendres possiblement el veiessis a desfilar jajjaja.
Ara que i penso a tu si anaves amb la samarreta del sabadell i el teu nom bordat darrere si que et vaig veure jeje, ara ve al fum fum fum no el vaig veure per enlloc.... com no estés a tribuna...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #63 el: 04 de Setembre de 2006, 21:52:54 pm »

jaja jo li tinc vista la cara i no et perds res...... ara ve si vas anar als Gegants i cabeçuts del divendres possiblement el veiessis a desfilar jajjaja.
Ara que i penso a tu si anaves amb la samarreta del sabadell i el teu nom bordat darrere si que et vaig veure jeje, ara ve al fum fum fum no el vaig veure per enlloc.... com no estés a tribuna...

Tenia la intenció d'anar amb els arlekinats.com i aixi coneixe'ls... aixi li vaig comentar a l'erik pero al final hi vaig anar amb un amic i a l'entrada em vaig trobar uns altres amics i ens vem situar al gol nord... just darrere del que vaig suposar que era el nou grup danimacio... i vaig deduir que un d'ells era el garces del forum ja que portava una samarreta que posava garces i el numero 18. pero no vaig coneixer a ningu mes per alla... al final a la segona part amb l'emocio del partit no em vaig moure ni vaig anar a saludar a ningu mes al camp. Esperava trobar al pirri tb pero suposo que estaria per tribuna.
El proxim partit, si tot va be ja m'acostare per preferent a saludar-vos a tots.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #64 el: 04 de Setembre de 2006, 21:55:22 pm »
Doncs amb el garcés hi erem uns quants del forum eh? Ja podries haverte presentat! Garcés, resistencia, randel, vic, chuky, jo... Encara q nosaltres estavem una mica més enrera per no haver de soportar tan el bombo...  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #65 el: 04 de Setembre de 2006, 21:56:58 pm »
Doncs amb el garcés hi erem uns quants del forum eh? Ja podries haverte presentat! Garcés, resistencia, randel, vic, chuky, jo... Encara q nosaltres estavem una mica més enrera per no haver de soportar tan el bombo...  :laugh:

Si, de fet, el Vic, va estar la primera part amb nosaltres a lateral, però al descans.... es va esFUMar  :D  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #66 el: 04 de Setembre de 2006, 21:57:40 pm »

Ara ho acabo d'escriure a l'altre tema. Dedueixo ara que el Randel debia ser el Gasol, no?

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #67 el: 04 de Setembre de 2006, 22:28:02 pm »
hola nois, enhorabona per la victoria. Jo nomes voldria saber una cosa, el Ivan Villanova en les dues temporades a Vilanova no va fotre ni un gol (i ocasions en va tenir). Doncs be, surt faltan 8 minuts i en clava 1.

I que consti que m´en alegro que guanyi el sabadell, però volia dirvos aquesta curiositat. I per el que vaig sentint (vaig escoltar el partit per internet de radio sabadell), el Juanje segueix brillant al mig del camp.

Para Juanje, si lees esto, cuidadin con las pelotas tontas perdidas en medio campo, que eran casi medio gol, que tu y Dani Gimeno erais unos expertos...

En fi, a veure si aquest any la 3ª queda com una anecdota.. :clap :cheer :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #68 el: 04 de Setembre de 2006, 22:49:42 pm »
doncs a mi "l'autobusero de la TUS" m'agrada com juga  :yes:  pel que e vist, es defensa prou bé al mig del camp. I l'Ivan "Diaz" VIllanova crec que pot ser un bon revolsiu pels partits "toscos" com els d'ahir  :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #69 el: 04 de Setembre de 2006, 22:52:15 pm »

Ara ho acabo d'escriure a l'altre tema. Dedueixo ara que el Randel debia ser el Gasol, no?

El gasol de metro seixanta !!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #70 el: 04 de Setembre de 2006, 23:59:42 pm »

El gasol de metro seixanta !!  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

De quina part de la "L" estem parlant  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #71 el: 05 de Setembre de 2006, 11:08:38 am »

Si, de fet, el Vic, va estar la primera part amb nosaltres a lateral, però al descans.... es va esFUMar  :D  :tongue3:

Vaig aprofitar el descans per fer la cervesa, però els del bar van a un ritme mes lent que els de la porta d'entrada i no es treuen la feina de sobre, com que havia d'esperar vaig treure el cap al gol nord i al trobar-me altres forerus em vaig quedar amb ells, DE FET VOLIA VEURE EL GOL D'APROP  :laugh:

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #72 el: 05 de Setembre de 2006, 15:18:56 pm »
 :bandera :scut Primer de tot, vaig estar el diumenge al camp i haig de dir que vaig veure un Sabadell molt atrevit, ho probava tot, els jugadors dels que vaig treure més bona impressió van ser Montero ( un gran desbordador per la banda) , Xavi Roca i Sierra (contundents a la defensa) i al davant Manel (que encara que sabem que es un gran jugador ens va tornar a agradar a tots), l'únic problema que vam tenir va ser que el Sergio Moran sortia massa de la seva Portería, ens deixava amb l'ai al cor ja que va fer unes intervencions perilloses, pero finalment bones. :scut :bandera :beer2 :beer2 :beer2
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #73 el: 05 de Setembre de 2006, 15:37:01 pm »
Pensa q juguem amb la defensa bastant adelantada i si deixem el porter "sota pals" kedaria una zona "de ningú" bastant gran entre la porteria i la defensa. És una mica arriscat jugar així però la trobo bastant correcta ;)

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #74 el: 05 de Setembre de 2006, 16:29:41 pm »
Ja pero et dic que aquest risc ens passara comptes durant la temporada...
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #75 el: 06 de Setembre de 2006, 16:48:48 pm »
en tot cas no serà mai un problema de S. Moran,  ell juga aixì perque el míster l'hi ha demanat, però éll ho ha resolt sempre bé, diumenge i durant la pretemporada