Autor Tema: Agraïmenta a en Cudi  (Llegit 1999 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Siscu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Agraïmenta a en Cudi
« el: 01 de Setembre de 2006, 13:49:09 pm »

Voldria aprofitar el vostre foro per donar publicament les gracies a l'Angel Codina "Cudi".
Com tots sabeu aquests"monstre" es desviu pel colors del :scut,i això es un privilegi del que només podreu gaudir vosaltres.Però del que em sento plenament satisfet es d'haverl'ho tingut colaborant aquest estiu en la preparació de les porteres del C.E.Europa.Però el realment important es que en Cudi és un amic dels seus amics,sempre a punt de donar un cop de ma a qui faci falta,fen-te costat amb la seva sávia i silenciosa companyia... :oooooo:......
Així doncs,MOLTES GRACIES AMIC.
Síscu

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Agraïmenta a en Cudi
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2006, 18:33:31 pm »
 :'( quina grata sorpresa...

no se que puc dir, només que moltes Gràcies "mestre", no m'esperava aquesta ""dedicatòria""  :-[

Bona part d'aquest "privilegi" que dius tu, saps prou bé que es culpa teva, sino t'hagués conegut de ben segur que no estaria on soc, juntament amb el "baixinho" meu introduït en aquest mundillo i això us ho estaré eternament agraïts tant a l'un com l'altre. El poc o molt que he pogut apendre aquests 9 mesus aprox. al teu costat han sigut de lo milloret i malgrat tot el que va passar, ho vam saber portar més o menys bé.

Pel que fa el tema Europa, donar un cop de mà a la gent no costa absolutament res, a sobre que m'ha servit per guanyar una mica més "d'experiència", recordar vells temps i sobre mu e pasat teta, que més es pot demanar...

Espero que tard o d'hora ens tornem a retrovar, tot hi que la nostra "rivalitat" només durarà 90 min.

Un cop més, moltes gràcies per tot i que sàpigues que sempre seràs el meu gran mestre  ;)

:beer2  :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 07 de Setembre de 2006, 22:53:24 pm »
Jo també vull agraïr a en Cudi, i a TOTA la plantilla, directiva i cos tècnic del  :scut femení, ja que es comença a vislumbrar un nou projecte amb cara i ulls i tinc moltes ganes de que la cosa vagi endavant i puguem disfrutar d'una nova etapa amb moltes alegries.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 08 de Setembre de 2006, 15:19:05 pm »
Doncs per la part que em toca, gràcies i agraïr-te a tu també que et facis soci (perquè sé que ho faràs, oi??  ;D)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 08 de Setembre de 2006, 17:16:53 pm »
ho sera Adry, ho sera... :yes:  :ejem
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 11 de Setembre de 2006, 11:32:11 am »
ho sera Adry, ho sera... :yes:  :ejem

La pena és que depén de la teva memòria, i em sembla que moltes k's no té  :laugh: :laugh: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #6 el: 11 de Setembre de 2006, 11:52:58 am »
solo quiero de decir que CUDI es un tio de **** madre, comprometido y servicial donde los haya, una gran persona, arlequinado a muerte, y serio, mjuy serio en su trabajo y fuera de el, cudi, que haya muchos como tu y funcionaremos, tu amigo pirri que te quiere. . .aunque ha veces por cosas del futbol nos enfadamos! sigue asi, yo de vacaciones una semanita pero sin olvidarme de mi gente ni de mis colores ni de mis chicas, las mas grandes. saludos tambien a birrero.!!
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #7 el: 11 de Setembre de 2006, 17:19:58 pm »
Cudi bravo y bravo para ti has seguido con cuerpo y espalda nuestro futbol femenino te doy todo muy apoyo.Saludos a Mediatico Birrero  ;D