Autor Tema: Paradeta arlekinada al passeig  (Llegit 4211 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Paradeta arlekinada al passeig
« el: 01 de Setembre de 2006, 16:21:33 pm »
Suposo que alguns ja ho sabreu, però informo que el club, juntament amb els MM2, han fet una paradeta arlekinada al passeig de la plaça major que estarà oberta mentre duri la festa major. :cheer

A veure si ens hi acostem amb les samarretes arlekinades :icon_exclaim: :bandera :ok

Per cert: pels qui vingueu a la Cursa (diumenge pel matí). Proposo quedar allà mateix cap a les 9:15 -la cursa comença a les 10- ;).
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
Re: Paradeta arlekinada al passeig
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2006, 16:28:06 pm »
sii, és una gran idea que posin aquesta paradeta!  :bandera i una manera més d'acostar el Sabadell a la ciutat.

Estaria molt bé trobar-nos per allà, com dius!  :cheer
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat chimito

• Infantil
  • Missatges: 106
  • SIEMPRE SABADELL!!
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2006, 09:09:24 am »
hola amics! ahir em vaig passar per la plaça del Dr. Robert amb la intenció d'adquirir unes entrades i la meva sorpresa era que aquesta paradeta no existia! Vaig veura al diari que estaria posada tota la festa major. pero la festa va començar ahir i res de res!

Així no anem bé!

Algú de vosaltres sap alguna cosa?   Gràcies!! :scut

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2006, 10:20:47 am »
m´imagino que si la parada la porta gent que treballa potser será avui dissabte quan la coloquin i la possin en martxa  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #4 el: 02 de Setembre de 2006, 10:37:02 am »
Jo ahir a la tarda (sobre les 8 ) ja la vaig veure... tot i que està una mica massa amagada.....
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2006, 10:50:36 am per ojx »
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #5 el: 02 de Setembre de 2006, 10:40:17 am »
Algu em podria informar de quins productes del C.E.SABADELL venen a la paradeta Arlequinada?

Visca el C.E.SABADELL :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 05 de Setembre de 2006, 13:52:18 pm »
A veure la paradeta no estava feta per vendre productes, sinó per 'fer bullir l'olla' que diguéssim.

Hi havia diferents quadres dels que es van exposar pel Centenari al Casal Pere IV i es regalaven calendaris i postals i també es podrien trobar impresos per donar-se d'alta de soci.

Fins aquí tot be, gran feina dels companys de la penya Arlequinados Mamados :clap. El problema és que l'iglú, en forma de pilota de futbol :bola, la veritat és que donava 'el pegu', es va instal·lar inicialment a la plaça del Doctor Robert, al davant de l'ajuntafems, però resulta que un 'peix gros' d'urbanisme (el més gros, segons ha arribat a les meves orelles), va fer desmontar la paradeta per ser montada a un altre lloc, en concret es va acabar amagant... ui perdó, instal·lant, a la plaça del pedregar, just davant la casa Duran.

De nou, l'ajuntafems ajudant en el que pot. :****
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Setembre de 2006, 20:36:50 pm »
A veure la paradeta no estava feta per vendre productes, sinó per 'fer bullir l'olla' que diguéssim.

Hi havia diferents quadres dels que es van exposar pel Centenari al Casal Pere IV i es regalaven calendaris i postals i també es podrien trobar impresos per donar-se d'alta de soci.

Fins aquí tot be, gran feina dels companys de la penya Arlequinados Mamados :clap. El problema és que l'iglú, en forma de pilota de futbol :bola, la veritat és que donava 'el pegu', es va instal·lar inicialment a la plaça del Doctor Robert, al davant de l'ajuntafems, però resulta que un 'peix gros' d'urbanisme (el més gros, segons ha arribat a les meves orelles), va fer desmontar la paradeta per ser montada a un altre lloc, en concret es va acabar amagant... ui perdó, instal·lant, a la plaça del pedregar, just davant la casa Duran.

jo i vaig anar dissabte al matí i per cert et vaig veure manelinho, dsp vas agafar el carrer del costat de la Farándula, et vaig estar seguint un rato   :laugh: :laugh:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 05 de Setembre de 2006, 21:28:58 pm »

jo i vaig anar dissabte al matí i per cert et vaig veure manelinho, dsp vas agafar el carrer del costat de la Farándula, et vaig estar seguint un rato   :laugh: :laugh:

c***, que fots tu seguint al manelinho? A veure si ens hauras sortit bujarron...

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 05 de Setembre de 2006, 23:14:51 pm »
Jaja no no q estic fent un estudi sociológic de la vida fora de la NCA dels socis carismàtics del CES.
- Primerament vaig seguir al Cudis.
_ Posteriorment al Manelinho.
- Y diumenge no o sap pero vaig estar seguint al Mutio q encara no sap qui soc tmp.  :tongue3:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 05 de Setembre de 2006, 23:16:54 pm »
Jaja no no q estic fent un estudi sociológic de la vida fora de la NCA dels socis carismàtics del CES.
- Y diumenge no o sap pero vaig estar seguint al Mutio q encara no sap qui soc tmp.  :tongue3:

Doncs amb el Mutio oju que es veu que hi ha rumors que tant li van els peixos com les butifarres

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 06 de Setembre de 2006, 08:19:52 am »
A ver.... Aqui mucho bla, bla, bla, y coger muuucha confianza con la gente... pero vosotros dos, NO DAIS LA CARA. Primero dad la cara, que todos os veamos y conozcamos, y así podremos bromear todos de todos, ok?      ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 06 de Setembre de 2006, 09:02:41 am »
Company ferni,
si volies saber on anava, només m'ho havies de preguntar :icon_exclaim: :Paletas:

Simplement anava a buscar el cotxe, que tenint en compte com estava el centre, el vaig haver d'aparcar una miqueta lluny (perquè aquí un menda ni de conya paga una zona blava :smoking:).

I com ja t'han dit: compte amb seguir al Mutio, a veure si un dia serà ell qui et segueixi... :ejem

:beer2
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 06 de Setembre de 2006, 11:31:09 am »
A ver.... Aqui mucho bla, bla, bla, y coger muuucha confianza con la gente... pero vosotros dos, NO DAIS LA CARA. Primero dad la cara, que todos os veamos y conozcamos, y así podremos bromear todos de todos, ok?      ;)

****** Murciano, calma hombre que va de broma... Mutio y yo siempre nos hemos cruzado comentarios de estos... él a mi y yo a él... y dar la cara? Que es dar la cara? Venir a conoceros a todos? Yo encantado... hasta ahora he estado viviendo en Murcia... no llevo ni un mes aqui de vuelta... ya conozco a Erik y a Randel un poco... ya DARÉ LA CARA... si quieres pongo mi foto en el DS con el pie de FUM FUM FUM TAMBIEN DA LA CARA...

Ademas, muchos han sido los usuarios que se han dirigido a mi por mensajes privados y no me he escondido de dar la cara, mi nombre, mi direccion y todo lo que haga falta...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 06 de Setembre de 2006, 14:41:47 pm »

tenim un psicopata al forum... segur que haviat començarem a rebre cartes anonimes amb algun regalet...  :ejem
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 06 de Setembre de 2006, 14:49:04 pm »

tenim un psicopata al forum... segur que haviat començarem a rebre cartes anonimes amb algun regalet...  :ejem

PSSCHEEEE CUDI... DA LA CARA HOMBRE...!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #16 el: 06 de Setembre de 2006, 14:51:46 pm »
Cudi segur que estas desitjant que se't tiri a sobre eh :tongue3:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 06 de Setembre de 2006, 17:23:06 pm »
no t´ho prenguis malament lo que t´ha dit el murciano, fum,fum,fum, el que pasa es que al foro som uns quants que ja ens coneixem personalment i fem molta conya entre nosaltres i la gent que llegeix els missatges acaba agafant una confiança que moltes vegadas sobrepasa el amigisme del foro.
no es la primera vegada que algun forero a trobat un comentari fora de lloc i al final nomes a sigut un intent de fer una broma,el que pasa es que si la broma te la fa un tiu que nomes el coneixes pel foro dons.... no sempre saps que va de bona fe  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 06 de Setembre de 2006, 18:39:00 pm »
no t´ho prenguis malament lo que t´ha dit el murciano, fum,fum,fum, el que pasa es que al foro som uns quants que ja ens coneixem personalment i fem molta conya entre nosaltres i la gent que llegeix els missatges acaba agafant una confiança que moltes vegadas sobrepasa el amigisme del foro.
no es la primera vegada que algun forero a trobat un comentari fora de lloc i al final nomes a sigut un intent de fer una broma,el que pasa es que si la broma te la fa un tiu que nomes el coneixes pel foro dons.... no sempre saps que va de bona fe  ;)

No m'ho he agafat malament... he seguit una mica fent broma home. Em sembla que els implicats ja som lo bastant "veteranus" com per saber el que es broma i el que no, no? A més, ja dic que amb Mutio i companyia no els conec personalment pero tenim una relacio molt... molt... caxonda! per el forum...

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 06 de Setembre de 2006, 18:40:26 pm »

Potser tns raó Panso, a vere jo en referència a allò de seguir a la gent per suposat q no és veritat; ara ve cert q i va haber una vegada q feia una mica d guassa amb el cudi d q l'habia vist  en el bar del sabadell i no sabia qui era jo, a més lo del dissabte és veritat, q vaig tenir una estona al davant al manelinho mentre jo anava direcció cap a la fira del c/industria, jeje, per suposat q no em dedico a seguir als socis del sabadell, tinc poca feina pero tampoc es tracta d'això.
Per cert al mutio si q el vaig veure tmb a mitja part a la NCA allà a la part de dalt del lateral pero també hem va fer cosa donar-me a conèixer jeje.  :-[