Autor Tema: Pregó del teatre de guerrilla  (Llegit 1888 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Pregó del teatre de guerrilla
« el: 02 de Setembre de 2006, 10:44:42 am »
Que us ha semblat el pregó d'aquests 3 personatges?

A mi m'ha agradat en part, hi ha hagut coses divertides (per mi)... pero se'm ha fet una mica pesadet, tan ficar-hi terrassa pel mig (la brometa inicial de confusió està bé.. pero al final ja cansa).. i el que m'ha sobrat més ha sigut el comentari del Centre d'Esports (tot i que es veia a venir, tal com estaven fent anar el pregó xDD)... m'ha fotut les rialletes de la gent més que res.. pero bé, el primer que he pensat és que d'aqui uns mesos tornarem a omplir la plaça i no serà precisament per cap pregó  :bandera :cheer

Pels que no us agrada el Bustos, us haurà agradat perque no recordo cap pregó que es fiqués tan i tan amb l'alcalde xDDD en tó humoristic i tot lo que vulguis, pero li anaven deixant caure cada una :ejem jeje

Bé, a seguir disfrutant de la FESTA MAJOR!

BONA FESTA MAJOR!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Pregó del teatre de guerrilla
« Respondre #1 el: 02 de Setembre de 2006, 12:01:04 pm »
algú podria explicar una mica mes  fons que s'ha dit en el pregó referit al c.e.sabadell? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 02 de Setembre de 2006, 12:17:44 pm »
si es veritat jo no hi he pogut anar pero que an dit del CENTRE D'ESPORTS??
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #3 el: 02 de Setembre de 2006, 13:00:26 pm »
El pregó va començar elogiant coses de terrassa, com si fossin de Sabadell, davant la xiulada general, i seguint amb la comedia i el to humoristic, van anar dient les coses de Sabadell i tal.. durant el pregó també va haver-hi diferents comentaris i comparacions amb terrassa, la majoria em van agradar.. tot i que com he comentat, potser es van fer una mica pesats.. jeje

despres, va començar "el pitjor pregó de la historia" segons els pregoners jeje, representa que un dels 3 s'havia preparat el pregó i el va començar a llegir,, pero parlava de coses molt antigues, i els altres li recriminaven, despres parlava de coses més aviat "negatives" i els altres els hi dien "no homeee no.. aixo no.. " en plan humoristic i tal, dientli "homeee, parla de coses bones, de coses actuals i de futur, parla de les insitucions per exemplee" i l'altre comença "si.. l'entitat que ha portat més amunt el nom de Sabadell ha estat el Centre d'Esports Sabadell F.C", i ja salta l'altre "apaa! el Centre d'Esports? de futbol els hi parles a questa gent? si el futbol ha anat baixant de categoria i estant sota zero! si és un desastre!" i l'altre afegeix "vinga va.. parla'ls-hi també del futbol femení.."

És veritat que estava dins de context, i s'ha d'agafar en tó humoristic i tal.. pero a mi m'hi va sobrar una mica.. tot i aixo, lo dit, el to general del pregó era en aquest to (i va rebre bastanta gent més... començant per l'alcalde xD)

Bona festa majorrrrrrrrrr!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 02 de Setembre de 2006, 13:44:14 pm »
Doncs a mi em van agradar bastant. I lo del Sabadell nois, s'ha d'agafar bé... es el que toca... jo hi vaig riure amb el que van dir del CES... es el que hi ha... les fabriques enderrocades i el futbol sota zero... que voleu?
Jo ho vaig trobar be... s'ha de tenir més humor home, que l'humor comença per riure's d'un mateix

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #5 el: 02 de Setembre de 2006, 14:43:45 pm »
Estas por aqui, fum?  Has venido a pasar las fiestas? Pues mañana dejate ver por el campo, no?      :beer2
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #6 el: 02 de Setembre de 2006, 20:27:37 pm »
ombre a mi me a gustado bastante...
y al bustos lo han dejao un poco mal, y estaba un poco como con la cara de: pero k dicen estos, ai x dios k me unden!  :laugh:

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 03 de Setembre de 2006, 13:38:58 pm »
Sap greu pero s'ha de reconeixer que es el que tenim. Tot i així als versots dels diables van fer esment a un "Sabadell de tercera per culpa d'uns dirigents sense trempera" i per els que vulguin una mica de historia a la exposició dels 150 anys de la banda municipal al museu d'historia tenen unes partitures manuscrites per a clarinet  del himne del Sabadell a la vitrina que ja al centre de la sala.