Els diaris d'aquest pais fan fàstic, i els esportius no son una excepció... veure l'SPORT el dia de les semis d'Espanya al Mundial amb la portada de SE LO TIENE QUE TRAGAR (en referència a Ronaldo i Capello) em va semblar patetic, això que comenta el company ferni de l'AS es igual de patetic i MD si es llegeix per dintre les informacions del Madrid son completament partidistes, desvirtuades, ofensives... etc etc. Sembla ser que en aquest pais la divisio no només esta entre Carod Rovira i la COPE si no que s'ha instaurat el "todo vale" en qualsevol mitjà de comunicació... ja que per TV3 tambe dona cada noticia del Madrid que deu ni do, a més a més sempre acompnayades per imatges d'entrenaments on algun jugador fa el manta o ensopega en algun exercici... m'agradaria saber que ensenyen a les facultats de Periodisme d'arreu d'Espanya perque aixo esta arribant a uns nivells que m'ha portat a mi a no comprar cap diari (abans cada mati me'n repassava dos d'esportius i tres de generals) ni escoltar cap radio (abans escoltava Catalunya Radio, a ratos la SER i a ratos la COPE) ni tan sols mirar-me els informatius...