Em vindran moltes queixes dels participants del Avantmatx
Sento dir-vos que tot i que hagi passat això ja tenim la primera jornada de les travesses més que feta, és a dir, que en principi no es modificarà res de la jornada 1 del joc. No es definitiu això, depent com vagi tot mirarem de canviar-les
Jo crec que el resultat de les traveses ha de ser el que ha reflexat el final de la jornada. Que els diferents participants es pronuncïn i aixì no hi haurà problema.
D'altra banda això de donar perdedor 3-0 a qui estafa no em sembla just perquè hi ha molts d'altres equips afectats, o sigui tots els que competeixen, em sembla que s'hauria de castigar més a l'equip infractor prenent-li punts i fer disputar de nou el partit, els punts s'han de guanyar al terreny de joc. Si no més dràstic tots els equips que juguen amb l'infractor han guanyat pel mateix resultat 3-0, ja sé que sembla molt bèstiaperò ès més equitatiu i l'infractor baixa de categoria
Tens tota la rao, no es just. Pero jo encara m´enrecordo quan el sabadell va baixar dues categories de cop (una esportiva) pero l´altre per deutes. I la afició (entre la qual m´hi conto), quina culpa tenia? Doncs de veure el equip quasi a 1ª vam tenir que veure´l un any a 3ª. Aleshores es deia: son les regles del joc.
Ara, dona gust baixa un any a 3ª per les jornades emotives que es viuen a final de temporada. Espero que aquest any pasi el mateix. Be, com que aquest any no veig al Vilanova fen play of, al menys el veure (el play of) des de la NCA.