Autor Tema: Mora, Dot i Polanco...  (Llegit 4945 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Mora, Dot i Polanco...
« el: 20 de de 2005, 19:48:59 pm »
Com es que fent una primera part aseptable i anant pel davant en el marcador es varia tan el sistema d joc posant els 11 omes en camp local??!!! Al Mora no l'entenc ni l'entendré mai, la segona part le agut d pasar jugant amb el movil tota l'estona perke no podia soportar veure jugar el SBD d'akesta manera. Mora, canvia el sistema sisplau!! :'(

Una altre petita critica personal es per al Dot and Polanco, en Dot no a fotut re en tot el partit (jo no dubto de la seva cualitat x...) i pel q fa a Polanco, a tingut una estoneta bona x no rd pot fallar akell gol clar i cantat!!!!! em sembla mol be q la volgues regalar a Tariq (em sembla) x una ocasio tan tan clara no es pot perdonar mai !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I per acabar  :P(estic criticon avui xD) voldria demanar sisplau que els Hooligans no tornesin mai mes a ensenyar les banderes q an ensenyat avui, no eu de caure en les provocacions dels hooligans visitants com a nens petits!!! Es dona mol mala imatge a més q segur q u an vist tota Catalunya, q pensará el poble català dels arlekinats????
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Platero y yo

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re: Mora, Dot i Polanco...
« Respondre #1 el: 20 de de 2005, 20:01:26 pm »
M'agradat molt el partit de la primera part, però a la segona no ens hem cregut que pudiem guanyar i ens ha vingut una espècie de por que ha fet que el Polanco cometés una errada de juvenil.
No crec que tingui res a veure el Mora quan s'està notant que li està treient prufit a les quatre canyes que s'han fitxat.

Sort que encara tenim als de davant a pocs punts.
Anims i Visca el Sabadell.

Per cert la Nova Creu Alta comença a tenir una bona imatge.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
Re: Brigadas al camp
« Respondre #2 el: 20 de de 2005, 20:08:52 pm »
El tema del grupuscle annex als 4 hooligans que són realment del Sabadell des de fa anys ja està durant massa temps i està pujant de to a cada partit que passa.
Això d'avui ja ha sigut una vergonya, no només en tenien prou en exhibir les banderes que tothom sabem sino que han anat a amenaçar a propis aficionats del Sabadell, a part dels lamentables crits de Hitler i kukuxclan.
Ja massa temps que es tensa la corda i la Policia Nacional i la directiva no pren mesures contundents per erradicar el problema, ja que és totalment intolerable que s'arribi a amenaçar a socis i aficionats del Sabadell a dins de la Nova Creu Alta. L'única mesura efectiva és prohibir-los l'entrada al camp als diversos skins que tothom ja coneix.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #3 el: 20 de de 2005, 21:29:09 pm »

Hola !!

Estic totalment dacord amb tu, no tant amb el que dius del Dot, pero si amb Polanco... ara mes que mai necesitem rapidesa i un parell de... com ens donava Mark Perez i no un jugador que deseguida es desfa de la pilota com si cremes i ens falla un gol cantat com en el cas d´avui...

Anims que queda molta lliga !!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 20 de de 2005, 22:03:48 pm »
El Dot no està al nivell d'altres anys però jo crec que té més nivell que altres jugadors de la plantilla i que juguen tb a la defensa. Pel que fa al Polanco doncs dir que jo crec que a la pilota se li pot donar rapidesa de dues maneres: o bé corrent molt amb ella o com tu mateix dius passant-la de seguida. Són dues maneres molt diferents de jugar i si akella jugada avui hagués acabat en gol per a tots el Polanco hagués estat un crack. Jo penso que en general avui ha estat bé. La segona part l'hem jugat més a la defensiva però no crec que hagi estat per un gran canvi tàctic nostre, el Girona suposo que també ha tingut alguna cosa a veure en akest canvi pq necessitaven el gol molt més q nosaltres ;)
« Darrera modificació: 20 de de 2005, 22:13:39 pm per BIRRI »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 20 de de 2005, 22:09:50 pm »
Polanco es un crack !! jo sempre he estat un gran defensor d'ell i ara que comença a tenir minuts ha d'agafar confiança altre cop. D'acord que és una mica ... lentillo, aguanta massa la bola a vegades, pero te una calitat molt gran i pot donarnos moltes alegries. Avui ha pecat de generositat volen donar el gol a Tariq i li ha sortit un 'churro' de pase q no ha arribat a destinació, pero en general bé.

Avui he vist fluixos a Dot i Marcos y m'han agradat molt Tariq, Xavi Muñoz i, com sempre, Juanma Cruz.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 20 de de 2005, 23:04:53 pm »
Mora: No tots els partits son iguals, i a la que marques el primer t'has de tancar a defensar la ventatja.

Dot: No sé que li passa este any, però no és el Jordi d'altres anys.

Polanco: Ha pecat de generositat, allà havia d'haver rebentat la porteria, encara que anés fora, al cos del porter o al pal. Vinga, Jorge, la propera, a dins.

Per altre banda, trobe que el punta, no té un clar mitja-punta per a quan recupera la bola i la baixa, le puga donar suport o fer la última passada o rematar. És un tema a estudiar.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #7 el: 21 de de 2005, 00:03:48 am »
Quan dic que no m´ha agradat Polanco avui, no nomes em refereixo a l´errada que a tingut...que desde el meu punt de vista no ha sigut generositat, sino por... :o pero al marge dáixo, la meva opinio engloba tot el partit..

Tot son opinions, aixo esta clar.. pero a mi no m´agraden els jugadors que sels nota amb por intentant treures la pilota de sobre deseguida, no em provoquen confiança..

A veure si teniu rao i d´aqui a finals de temporada em sorpren  ;)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #8 el: 22 de de 2005, 00:22:17 am »
 Seguint amb el tema Polanco, a mi és un jugador que no m´agrada gens. Li falta agressivitat i ganes. Si té poc la pilota els peus és perquè no vol assumir responsabilitats i espero que el Marc Perez( tot i que les darrers partits hagi baixat una mica el nivell) ocupi el seu lloc.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #9 el: 22 de de 2005, 00:26:30 am »
Seguint amb el tema Polanco, a mi és un jugador que no m´agrada gens. Li falta agressivitat i ganes. Si té poc la pilota els peus és perquè no vol assumir responsabilitats i espero que el Marc Perez( tot i que les darrers partits hagi baixat una mica el nivell) ocupi el seu lloc.

A mi m'agrade el seu joc, però ahir vaig vore que davant de porta, no és atrevit. Havia d'haver provat, encara que haguès fallat.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #10 el: 23 de de 2005, 00:15:18 am »
Bé, espero que el proxim diumenge guanyem, ja que si no es aixi, la cosa es començara a posar negre negre... el cert es que crec que tenim posibilitats, jo sempre he confiat en l´equip i crec que amb el canvi que hi haura de jugadors diumenge, tot sortira be... necesitem un joc agressiu durant tot el partit...

Anims a tots i visca el sabadell !!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 23 de de 2005, 00:22:33 am »
necesitem un joc agressiu durant tot el partit...

Açò és el que nos va faltar desprès d'encaixar l'empat a 1 el diumenge.
Potser també nos falta una mica més d'ambició, i d'anar a per el segon.
Sexe, Birra i Sabadell!