aprofito aquest post per agraïr el sacrifici i l'esforç que està tenint aquesta plantilla en aquest inici de lliga.
És impressionant i maravellós el veure com aquests jugadors que encara no es coneixen ni molt menys i que encara els i falta rodatge han fet vibrar a l'afició del CE Sabadell en aquest inici de lliga; no se encara marcar les diferències de quins son millors o pitjors, ara ve de moment TOTS m'estan demostrant una actitud, serietat, lluita i una professionalitat que crec q mai he vist en una plantilla del CE Sabadell.
Que consti q no em guio pels resultats i q en aquest aspecte no cambiaría l'opinió encara que comencèssim a perdre partits, només vull dir q aquests jugadors estan donant el 100 % de sí de cada un, lluitant cada pilota d'una manera increible i volguent agradar a l'afició fins a l'últim minut, jo això o trobo maravellós i un exemple clar d'això va ser ´l'últim gol en que tal com deien a l'Arlekinat era el min 96 i encara van anar 4-5 jugadors del _CE sabadell corrent a TOPE!!!! per a poder marcar aquest gol.
En fi desconec la qualitat individual d'aquesta plantilla pero tinc q dir q prefereixo tenir aquests jugadors ( ´teóricament desconeguts per a nosaltres) pero q estan suant i matant-se per a la nostra samarreta q no pas a 4 figurines q vinguin a fer "jogo bonito" a la NCA.... i que tinc q dir q aquest any SI q hem acertat amb els fitxatges de ple ( pel q e vist fins ara) i si que estem jugant realment com a un SR EQUIP DE FUTBOL!!!
GRÀCIES JUGADORS PER AQUESTS PRIMERS 3 PARTITS!!!! hi ha seguir amb aquesta lluita i sacrifici durant tota la temporada