Mireu nois estic en varios foros i veic que tot es el mateix, ja o vaig dir fa dies a 3a tampoc tenim "amics", aquest aficionats d'aquests clubs de 3a, es pense que el nostre c.e.sabadell es un mes i no veu que nosaltres anem a desplazaments massius i que en mes de un camp serem mes nosaltres que ells, sincerament crec que es que no o aguantan i crec que cada setmana rebrem critiques sobre tot aixo, i ens posaran mes m**** a la taula, lo millor es no entrar al trapo que anem suman de 3 en 3, i aviam si asolim l'ascens "SI PODEM", es que llegeixes cada barbaritat que et fan mal fins els ulls, quina enveja, pero una enveja no sana, tenen mes d'un equip...
a 2a-b eren gramanet, figueres badalona sense contar el terrassa...
doncs aqui podriem comenzar la llista amb rapitenca i castelldefels, recordem que ens van criticar molt el nostre comportament alla, aviam si es pensen que a sobre de ATRACAR-NOS no podrem ni animar ni fer una mica de ambient a favor nostre...
en fin esperem sortir quan avans millor d'aquests infern, aixo si pas a pas i amb coherencia...
per als que em tractin de prepotent els diré que de prepotencia res...només i només i està demostrat es la pura...
REALITAT!!!