Autor Tema: SABADELL - RAPITENCA  (Llegit 30343 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: SABADELL - RAPITENCA
« Respondre #260 el: 19 de Setembre de 2006, 18:59:22 pm »
Sense voler entrar en polèmiques amb ningú i desitjant-lis als de Sant Carles que tinguin molta sort durant el campionat, crec que el partit el vam guanyar de manera més que merescuda, ja que vam ser els únics que vam intentar jugar a futbol. Tanmateix crec que, malauradament, les lesions dels jugadors rapitencs van fer el que hauria d'haver fet l'àrbitre, que era ensenyar targetes per frenar les entrades violentes, que no van ser poques. Potser cal recordar que l'últim jugador lesionat (Masqué, si no recordo malament :ejem), va ser-ho precisament a 'peus' (que no a mans) d'un company seu. Per cert, que aquest jugador va dedicar algunes paraules al respectable i això va fer que el mateix se li tirés a damunt... que les coses no passen gratuïtament.

Tot i així, crec que la Rapitenca va llegir el partit prou be i va fer el que va poder davant un Sabadell que es va mostrar molt superior però que no va poder demostrar aquesta superioritat fins als últims instants de partit.

Per últim, sí que crec que està fora de tot dubte que el partit s'havia d'allargar aquells minuts que van durar, tenint en compte l'estona que va estar el temps parat només per la lesió d'un jugador visitant en el cop davant el nostre porter -clara falta al porter, no desviem el tema-. Si hi sumem els canvis, que ja per reglament diu que cada canvi son 30 segons d'afegit, és indubtable la prolongació del partit.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #261 el: 19 de Setembre de 2006, 19:20:07 pm »
Sense voler entrar en polèmiques amb ningú i desitjant-lis als de Sant Carles que tinguin molta sort durant el campionat, crec que el partit el vam guanyar de manera més que merescuda, ja que vam ser els únics que vam intentar jugar a futbol. Tanmateix crec que, malauradament, les lesions dels jugadors rapitencs van fer el que hauria d'haver fet l'àrbitre, que era ensenyar targetes per frenar les entrades violentes, que no van ser poques. Potser cal recordar que l'últim jugador lesionat (Masqué, si no recordo malament :ejem), va ser-ho precisament a 'peus' (que no a mans) d'un company seu. Per cert, que aquest jugador va dedicar algunes paraules al respectable i això va fer que el mateix se li tirés a damunt... que les coses no passen gratuïtament.

Tot i així, crec que la Rapitenca va llegir el partit prou be i va fer el que va poder davant un Sabadell que es va mostrar molt superior però que no va poder demostrar aquesta superioritat fins als últims instants de partit.

Per últim, sí que crec que està fora de tot dubte que el partit s'havia d'allargar aquells minuts que van durar, tenint en compte l'estona que va estar el temps parat només per la lesió d'un jugador visitant en el cop davant el nostre porter -clara falta al porter, no desviem el tema-. Si hi sumem els canvis, que ja per reglament diu que cada canvi son 30 segons d'afegit, és indubtable la prolongació del partit.

ostres manelinho vec q vas estar pel partit eh!!!! i això q pensava q encara estaves celebrant el cap d'any anterior amb l"espantasogres" q duies i q feies sonar de tan en tan  :laugh: jeje.    :beer2 salut company

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #262 el: 19 de Setembre de 2006, 19:23:56 pm »
Manel el ferni de nou t'esta vigilant >:(

Havera si l'agafem perquè això ja fa pudor de sucarrim :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #263 el: 19 de Setembre de 2006, 19:26:58 pm »
Caram ferni, al final em faràs venir por amb tant control, eee :o

A més, em van trucar de Ràdio Sabadell abans del partit per comentar-lo i clar, no és ètic no saber de que es parla havent estat avisat. :Paletas:

Pel proper partit, a veure si et dones a coneixer company :icon_exclaim: :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #264 el: 19 de Setembre de 2006, 19:30:31 pm »
Caram ferni, al final em faràs venir por amb tant control, eee :o

A més, em van trucar de Ràdio Sabadell abans del partit per comentar-lo i clar, no és ètic no saber de que es parla havent estat avisat. :Paletas:

Pel proper partit, a veure si et dones a coneixer company :icon_exclaim: :ok

no home no es això jejej, simplement et tinc vist de l'Arlekinat q vas sortir un parell d cops i mira..... em vaig fixar q hi havia algú tocant la vosina aquella per allà baix i vaig veure q eres tu.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #265 el: 19 de Setembre de 2006, 20:00:27 pm »
San Carles te uns 8000 habitans, i 2000 van al futbol (perque no hi ha res millor a fer). Es un poble bastant tancat de idees i es creuen que el melic del mon està allà (just a la esquerra de Amposta). Deixeulos està, tenen la emprenyamenta dels mals perdedors. Pero es que en cada partit pasa igual, l´any pasat quan van venir aqui tambe es van queixar molt.

Paseu pàgina nois... el important son els 3 punts, el demes son ximpleries.  :ejem
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #266 el: 19 de Setembre de 2006, 20:08:08 pm »
es lo k dice el xavi, amos a pasar pagina ya y a pensar en el Palamos (aunk antes jugemos cntra el vilanova, pero no importa tanto)

Enga a ganar al palamos!  :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #267 el: 19 de Setembre de 2006, 20:14:10 pm »
San Carles te uns 8000 habitans, i 2000 van al futbol (perque no hi ha res millor a fer). Es un poble bastant tancat de idees i es creuen que el melic del mon està allà (just a la esquerra de Amposta). Deixeulos està, tenen la emprenyamenta dels mals perdedors. Pero es que en cada partit pasa igual, l´any pasat quan van venir aqui tambe es van queixar molt.

Paseu pàgina nois... el important son els 3 punts, el demes son ximpleries.  :ejem

el que passa xavier és que ens tenen una enveja que no se l'aguanten; l'any passat suposo i pel q vec deurien ser la millor afició del grup i potser el seu camp era el més "incómode" d visitar.... i ara doncs venen aquí i veuen un estadi preciós com el nostre, un sr equip q els fa anar de vòlit i per postres una afició q es mereix un 10 i q està a mort amb l'equip i per això ràvien d'una manera increible.
Si 1/4 de població va al fútbol al seu poble doncs em sembla molt bé, és un gran exemple per a la resta d pobles de Catalunya que passen del futbol ara tmb és veritat q allà és la única cosa q tenen per a fer anar tots els diumenges al fútbol com als barris..... el que no soporto és la prepotencia rabia i poc respecte que estan tenint de cara al nostre equip, entrenador i afició, sembla q es vulguin guanyar la nostra enemistat, i nosaltres la veritat ni ens va ni ens ve tenir amistat o enemistat amb aquest equip...... en fi ja vec q son molt poc esportius aquesta gent... ja diu a la crónica del Diari Sabadell que es van dedicar a fer L'ANTIFUTBOL.......

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #268 el: 19 de Setembre de 2006, 20:25:10 pm »
mmm tambe comentar ferni que no an tingut mai a cap equip a menos de 20km de la seva poblacio que estigui a primera(ara el nastic pero avans...) tambe dir que per a ells estar a 3a, es com per el sabadell estar a 1a, per lo tant per el sabadell esta a 3a es com per a ells estar a 2a regional o 3a regional, si comparem les ciutats per nombre d'habitants jo comparo els clubs per història i palmarés...si el sabadell estigues a 1a, o inclus a 2a la NCA estic segur que estaria plena a vessar...el seu camp estan a 3a, (lo màxim de moment per ells) i no l'omplen...
en fi deixem ja aquest tema espero que poguem fer el play-off i si ells el fan menalegraré per que magraden els equips modestos com el nostre sabadell i el seu "ràpita"...

SEMPRE ENDAVANT  :oooooo: :oooooo:SABADELL...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #269 el: 19 de Setembre de 2006, 20:26:49 pm »

Paseu pàgina nois... el important son els 3 punts, el demes son ximpleries.  :ejem

el que passa xavier és que ens tenen una enveja que no se l'aguanten; l'any passat suposo i pel q vec deurien ser la millor afició del grup i potser el seu camp era el més "incómode" d visitar.... i ara doncs venen aquí i veuen un estadi preciós com el nostre, un sr equip q els fa anar de vòlit i per postres una afició q es mereix un 10 i q està a mort amb l'equip i per això ràvien d'una manera increible.
Si 1/4 de població va al fútbol al seu poble doncs em sembla molt bé, és un gran exemple per a la resta d pobles de Catalunya que passen del futbol ara tmb és veritat q allà és la única cosa q tenen per a fer anar tots els diumenges al fútbol com als barris..... el que no soporto és la prepotencia rabia i poc respecte que estan tenint de cara al nostre equip, entrenador i afició, sembla q es vulguin guanyar la nostra enemistat, i nosaltres la veritat ni ens va ni ens ve tenir amistat o enemistat amb aquest equip...... en fi ja vec q son molt poc esportius aquesta gent... ja diu a la crónica del Diari Sabadell que es van dedicar a fer L'ANTIFUTBOL.......

Jo el partit no el vaig veure, encara que el vaig seguir per RS via internet. L´any passat quan van venir a vilanova, despres d´anar guanyan per 0-2, al final es va empatar (faltan uns 4 minuts). Es podrien haver posat a 1 punt i faltava poc per al final de lliga. Doncs va pasar el mateix, que si l´arbitre, que si la gent de vilanova, que si provocadors, que si anavan a lesionar, etc, etc. Ara venen a la NCA i veig que pasa el mateix.

I aixi com dona molta alegria celebrar un gol del teu equip al minut 94, tambe es té que ser esportiu quan es el teu equip qui rep el gol. I jo de la gent de Sant Carles no tinc res, jo parlo nomes de fets esportius. Crec que no saben perdre. De totes maneres, tindrien que estar orgullosos, aguantar un 1-1 al minut 94 jugan amb 9 al camp del "gallito" Sabadell te molt de merit

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #270 el: 19 de Setembre de 2006, 21:17:12 pm »
xavier, jo particularment no em queixo del resultat, ni del partit com va anar, poden tindre rao, de la dureza de la Rapitenca, de intentar pedre temps etc. etc. pixos coses s'an vist a camps de futbol-FUTBOL ES FUTBOL- el que hem queixo es el tracte rebut per la aficio arlequinada en vers el nostre equip, avanç del partit, semblaba que fosem el Terrasa,la aficio del Vilanova es va comporta perfectament, si la del Sabadell creu que aquest es el cami alla ells,pero faran pocs amics, respecte al partit del any pasat tens rao va fer molta rabia, pero crec que en cas contraries pasat el mateix.Sort per a tots.Ah i podeu anar tranquils a Sant Carles de la Rapita, que es un poble civilitzat, i bastan avançat,com podeu comprobar a part del arroz tenim internet i un equip a tercera com vosaltres.VISCA LA RAPITA I VISCA LA RAPITENCA

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #271 el: 19 de Setembre de 2006, 21:27:41 pm »
que vam fer l'aficio del sabadell avans del partit?

Tu no as vist un sabadell-terrassa nano, ni punt de comparació si aguesim tratat a la rapita com al terrassa, surts plorant del camp(i no perque et peguin ni res, aixo no pasa home, pero vui dir per els cantics els insults etc...)
aixi que millor busca una altre comparació  ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #272 el: 19 de Setembre de 2006, 21:29:51 pm »
axo k dius d no tenir gaires amiks en el futbol ningu us ajudara a pujar, a salvar-vos o sigui que en el camp els jugadors ni l'aficio van a fer amiks xk si en volem fer dons nuse anem algun altre lloc, que x cert tenim molts amiks fora d catalunya, logroño, cadis, madrid.... nosaltres almenys aki a sabadell anem a guanya els 3 punts i a estar lo mes alt posible ara si vosaltres aneu a fer amiks....feu, feu k nosaltres de moment nem 2 i vosaltres a mitja taula. Apa adew AMIC!

A primera, a segona o a tercera som el Sabadell!! :bandera
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #273 el: 19 de Setembre de 2006, 21:34:09 pm »
xavier, jo particularment no em queixo del resultat, ni del partit com va anar, poden tindre rao, de la dureza de la Rapitenca, de intentar pedre temps etc. etc. pixos coses s'an vist a camps de futbol-FUTBOL ES FUTBOL- el que hem queixo es el tracte rebut per la aficio arlequinada en vers el nostre equip, avanç del partit, semblaba que fosem el Terrasa,la aficio del Vilanova es va comporta perfectament, si la del Sabadell creu que aquest es el cami alla ells,pero faran pocs amics, respecte al partit del any pasat tens rao va fer molta rabia, pero crec que en cas contraries pasat el mateix.Sort per a tots.Ah i podeu anar tranquils a Sant Carles de la Rapita, que es un poble civilitzat, i bastan avançat,com podeu comprobar a part del arroz tenim internet i un equip a tercera com vosaltres.VISCA LA RAPITA I VISCA LA RAPITENCA

Be, aixo que dius no ho se. En tot cas, la meva filosofia es que un partit s´acava quan el arbitre xiula al final, i uns estaran mes contents que els altres, i ja esta. I que Sant Carles sigui un poble civilitzat no ho dubto, ja he dit en el altre posit que nomes em referia a temes esportius. Jo crec que ja estem a dimarts, i el tema el mataria aqui, que nomes es van jugar 3 punts.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #274 el: 19 de Setembre de 2006, 21:45:18 pm »
Deixa de dir xorrades que no vam rebre malament a ningú akí.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #275 el: 19 de Setembre de 2006, 22:09:58 pm »
akest nanu no te ni **** idea de un SABADELL-TERRASSA ves a ***** xaval!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #276 el: 19 de Setembre de 2006, 22:15:01 pm »
Jo no se que va pasar, per jo he anat a veure molts i molts partits a la NCA, i tambe sabadells-terrassas i mai he vist res anormal del que es "normal" de un partit de futbol. M´enrecordo de victories del Terrassa per 0-4 (crec) i victories del sabadell (5-1) i fora dels tipics insults no va pasar res. O sigui que dubto que als seguidors de la Rapitenca se´ls tractes malament, mes que res perque es un equip que a sabadell no desperta cap tipus d´emocions.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #277 el: 19 de Setembre de 2006, 22:23:54 pm »
Crec que els senyors de la Rapi han tingut un calenton pel resultat i això els hi ha fet dir tonteries que no tenen sentit. Pk a veure , per començar , es pot saber ke va passar abans del partit???? Pk vamos , la meitat del camp ni ens vem enterar d ke hi havia seguidors de la Rapitenca , i ens es igual , en serio , si segons vosaltres va passar alguna cosa grossa es ke us falta molta mili pels estadis d futbol autentiks eh!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #278 el: 19 de Setembre de 2006, 22:24:50 pm »
Jo no se que va pasar, per jo he anat a veure molts i molts partits a la NCA, i tambe sabadells-terrassas i mai he vist res anormal del que es "normal" de un partit de futbol. M´enrecordo de victories del Terrassa per 0-4 (crec) i victories del sabadell (5-1) i fora dels tipics insults no va pasar res. O sigui que dubto que als seguidors de la Rapitenca se´ls tractes malament, mes que res perque es un equip que a sabadell no desperta cap tipus d´emocions.

Terrassa 0-4 aquí? 0-1 si, però 0-4 no.

Aquí no se'ls va rebre pas malament a aquella gent, el que passa és que la Rapitenca només feia que perdre el temps, protestar, donar patadas escandaloses, i clar, a sobre voldrán que els aplaudim i que els hi diguem que són els mes macus del món.

Que es fotin per perdre com van perdre, que un equip que juga així a fútbol no es mereix res de res.

I després ve el listo de turno, dient que el Sabadell tindria que haver rebut més tarjetes i que el seu equip es mereixia com a mínim un punt. Va home, va...si a la primera part podriem haver anat ja 3-1 fàcilment. Vergonyos.

Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #279 el: 20 de Setembre de 2006, 18:17:24 pm »
Srs. de la Rapitenca, no busqueu més enllà del que és el propi terreny de joc, sisplau. De descerebbrats n'hi ha a tot arreu, i si algún aficionat del Sabadell us va faltar el respecte, jo sóc el primer en demanar-vos les més sinceres disculpes. Sincerament, crec que referir-se constantment a aquest tema és voler escudar-se, amagar la realitat pura i dura: una primera part on el Sabadell va escombrar a la Rapitenca, malgrat el resultat no ho reflexès, doncs els números canten: 11 còrners a favor en 45 minuts; i una segona part on encara no sé per què, vau decidir que deixaveu de jugar a futbol, que el partit s'havia acabat per vosaltres i que era moment de disparar a tot allò que es moguès vestit de blanc i blau. Crec que teniu un molt bon equip, massa bo com per practicar les "arts de guerra" que vau desenvolupar a la segona part. Així doncs, més que demanar-nos explicacions a nosaltres, demaneu-les al vostre entrenador. Ah! I sisplau, deixem les amenaces de banda, doncs el món dóna moltíssimes voltes, però moltes, i qui us diu a vosaltres o a nosaltres, per exemple, que cap a finals de temporada no necessitem que un de nosaltres guanyi els tres punts per poder aconseguir els nostres objectius??? D'enemistats ja n'hi ha masses en aquest món, i crec que entre equips catalans encara n'hi ha d'haver moltes menys. Sort i el més important, jugueu a futbol que en sabeu, gràcies!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-