Autor Tema: SABADELL - RAPITENCA  (Llegit 30375 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: SABADELL - RAPITENCA
« Respondre #180 el: 17 de Setembre de 2006, 23:32:41 pm »
weno leyendo algun foro, decir que tampoco caemos bien a los equipos de 3a, almenos a la rapitenca segun sus foreros en algun foro, con comentarios como el sabadell i el arbitro ganan a la rapita, 6 minutos injustificables 1 expulsado 2 lesionados...que no tenemos equipo par ajugar el play-off que si jugamos asi a la vuelta nos meten una manita :o , en fin la gente que no ve el partido inventa e inventa...como a dixo Mutio espero que los lesionados se les recuperen pronto i en la vuelta veremos si nos meten una manita o se la metemos nosotros... >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #181 el: 17 de Setembre de 2006, 23:39:25 pm »
El joc de la Rapitenca bastant lamentable. Duríssim i donant patades a tot el que es mogués. Em sap greu pels lesionats, perque es una p****a per ells i espero que es recuperin aviat, però ja que els àrbitres no han parat ni els han enssenyat les tarjetes que eren absolutament merescudes, els ha estat molt bé acabar jugant amb 8. Havien d'haver acabat amb 8, però per expulsions.

El que m'ha fet gràcia és que a la roda de premsa, l'entrenador contrari, molt correcte per cert, s'ha queixat dels 6 minuts d'afegit. Mínim haurien d'haver sigut 10. I tampoc sé de que es queixa, quan el 2 a 1 ha sigut al 94...... i molts partits arriben fins al 94. També m'ha fet gràcia la pregunta d'un periodista tarragoní que li deia al Moya si no hagués sigut més just que el Sabadell hagués vist alguna tarjeta més. Jo aquest home que ha fet la pregunta, suposo que deu ser un "cachondo de la vida", o potser ho deia de broma, perque sino no sé quin partit ha vist. La Rapitenca no ha vist ni una quarta part de les grogues que hauria d'haver rebut.

No oblidem que el futbol sòn 90m !  els primers 45m la Rapitenca crec que ho ha fet molt bé i estaven ben posats al camp i savien el que volien, també és cert que abans del 0-1 nosaltres mereixiem més i el que si no ens mereixiem era el càstic d'anar perdent. A la segona part ha estat lamentable, la consigna DESTRUIR I FER MOLTA Q-MEDIA per anar perdent temps fins al final, no hqan tingut en compte que les aturades es descompten, sempre hi hauria d'haver aquesta justicia "divina" que quan un no en vol acabi destrossat amb dos gols a l'últim minut  :laugh:  El que és bo és que els nostres s'ho creuen i no defalleixen i així hem estat recompensats

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #182 el: 18 de Setembre de 2006, 00:22:09 am »
pero ke estos jugadores ke eran de porcelana? :anims :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #183 el: 18 de Setembre de 2006, 00:27:28 am »
Jo, sincerament m' en esperaba molt mes de la rapitenca

a la primera part, s' han mostrat com un equip seriós, pro despres... els e vist com un del monton...
suposu que al seu camp es creixeran molt mes

pro sigui com sigui... 3 puntets mes i 9 de 9

Desconnectat mira

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #184 el: 18 de Setembre de 2006, 01:02:34 am »
no entenc, ja se que voleu estar a dalt de tot pero de jugades clares no n'heu tingut quasi cap, i que no som de porcelana ja que s'han lesionat 4 jugadors. X a mi ha sigut un partit que se li n'anat de les mans a l'arbit ja que no nomes han fet falt els de la rapitenca i les tarjetes si que han anat per als de la rapitenca. i a més s'han afegit molts minuts i per a mi ha hagut molta gent que no ha actuat be ja que us heu passat tirant pedres als jugadors que debeu ser quasi dels unics que ho feu perque aixo no es veu a cap camp i a part que ha tingut que entrar 2 vegades els de l'ambulancia i la gent tractant als nostres jugadors pitjor que si fossin animals, jo aixo no ho he vist mai i fa molts anys que vaig seguint el futbol

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #185 el: 18 de Setembre de 2006, 01:06:11 am »
siempre ay una primera vez! 9 puntitos al saco! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #186 el: 18 de Setembre de 2006, 01:07:03 am »
jo al principi u veia una mica negra, pero e vist que el sabadell s'ha espavilat.A sergio iglesias li an baixat la ficha,suposo que menteneu, y segons ma dit ell ja jugara partits >:D

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #187 el: 18 de Setembre de 2006, 01:17:55 am »
no entenc, ja se que voleu estar a dalt de tot pero de jugades clares no n'heu tingut quasi cap, i que no som de porcelana ja que s'han lesionat 4 jugadors. X a mi ha sigut un partit que se li n'anat de les mans a l'arbit ja que no nomes han fet falt els de la rapitenca i les tarjetes si que han anat per als de la rapitenca. i a més s'han afegit molts minuts i per a mi ha hagut molta gent que no ha actuat be ja que us heu passat tirant pedres als jugadors que debeu ser quasi dels unics que ho feu perque aixo no es veu a cap camp i a part que ha tingut que entrar 2 vegades els de l'ambulancia i la gent tractant als nostres jugadors pitjor que si fossin animals, jo aixo no ho he vist mai i fa molts anys que vaig seguint el futbol
A on has seguit el futbol??? Digue'ls-hi això als del Girona al camp del Eldense (que ara està a segona B en comptes dels gironins), per exemple.
Avui la nostra afició ha fet el que cal quan un equip està a l'infern de Tercera (per nosaltres és un infern), hem intentat acollonir al rival, a l'arbitre, etc. al màxim, tenint o no la raó, això no importa, el que importa és aconseguir que als moments més complicats de l'equip almenys hi hagi una força extra, c*** que estem a casa.

No has escoltat mai l'expressió "factor camp" ????
Honor al Sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #188 el: 18 de Setembre de 2006, 01:24:15 am »
este ke va a escuchar este se a registrado pk a stado aki en al nova creu alta ke e visto ke avian unos kuantos del repitenca y a rabiado por lo sucedido y ya sta un calenton ke tiene el xaval la semana ke biene meterle una manita al ke os toke i venga rumbo segunda-b, y lo ke dices ke nos meteres una manita me parece tio ke la suerte ya la echasteis la semana pasada no se yo si repetireis akello si es asi os felicitare no ire a rabiaros a vuestro foro!!! :beer2

por cierto a nosotros tambien nos tocaron los coj**** en el campo la gramanet el año pasado cantando el a tercera a tercera... y ke a pasado este año emos ido nosotros ekipo de tercera actualmente y les emos pinchado el **** y callado la boca a todos los guapos ke nos cantavan a tercera!!

buenu mira spero ke subamos a segunda b y ya sta comapñero un saludo! :beer2
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 22:33:10 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #189 el: 18 de Setembre de 2006, 03:36:36 am »

Com be has dit, el partit se li ha anat de les mans al arbitre, si hagues tallat les faltes amb targetes, segur que no s'haguesin perdut 12 min, perque no em negaras que la rapitenca no habia sortit a guanyar, sobretot a la segona part, s'ha dedicat a perdre temps el 75% del partit, k si faltes, k si em tiro al terra, i aixo al final cansa, i per això la reacció del public, per agrair l'obra de teatre que feien alguns jugadors, segur que saps del que parlo. Però era el joc que habieu de fer, com el que ha tingut que fer el public ;).
El tema lesions, la veritat esk en les dues que recordo de jugadas, una ha sigut a dintre de l'area petita del nostre porter quan ja tenia la pilota a les mans i el jugador de la rapitenca se li ha tirat al damunt, sempre porta les de guanyar el porter, i ja al final del partit dos jugadors de la rapitenca s'han estovat i han xocat, cosa que ha fet k un d'ells es lesiones, mala sort.
En definitiva crec que la rapitenca te un gran equip, i espero que en el proxim partit es dediqui a jugar més a futbol, que segur que sortiarà guanyant.

salu2
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 03:43:15 am per IVO sbd »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #190 el: 18 de Setembre de 2006, 08:57:26 am »

mira... que sois malos   :Paletas:   Lo que teneis que hacer es jugar mas a futbol y no hacer tantas faltas, parar el juego, etc. Cuantos minutos de juego efectivo se habran jugado? Sobretodo en la segunda parte. No era justo los 4 minutos de prolongacion?  Porque no os quejabais cuando teniais la falta a favor, justo antes de la contra del 3º?  Y lo de las piedras.... no se de donde lo habeis sacado. Cierto que se le ha recriminado a los jugadores que se lesionaban la "pocas ganas" que tenian de salir del campo para que se les atendiera, pero es que ellos no deben NUNCA encararse con el público, ni siquiera el masajista.

mira... lo que te digo, nos vemos en enero en Sant Carles
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #191 el: 18 de Setembre de 2006, 09:10:56 am »
Al hilo de algunos comentarios de aficionados de la Rapitenca de que nos hemos pasado con el trato a alguno de sus jugadores lesionados, creo que en parte tienen razon. Veo que entre nosotros hay muchas ganas de atemorizar al rival de presionarlo hasta desconcentrarlo, mucho más que cuando estabamos en Segunda B. No queremos pasar como un equipo más de tercera ni como afición de tercera. Pero creo ciertamente que en algún momento puntual alguno se ha pasado. Lo digo concretamente por el último lesionado de la Rapitenca, minuto 92, más o menos, el tio se ha caido y ha golpeado con un compañero, el público le ha abucheado, como es normal porque se creía que perdía tiempo, pero nada más levantarse ya se ha visto que no podría continuar porque no podía ni apoyar el pie. Se ha quedado en la banda con el fisio y la gente le ha escupido, le ha insultado y le ha tirado cosas, incluso alguno se encaraba con él encima de la valla. Creo que si el tío estaba lesionado todo aquello sobraba porque no había perdido tiempo. Lo mismo pasó en Castellfefels, aunque de forma más justificada, con el número 16 - Landi. Se le insultó de forma brutal, aunque bien es cierto que estuvo provocando constantemente, pero creo que debía haber un límite a los insultos. Sólo digo que deberíamos ser un poco más comedidos con algunos insultos que no tienen justificación y que hacen que se nos encrespen los ánimos y aprovechemos incluso para insultar los pueblos y las ciudades de los que provienen estos equipos, sin que venga a cuento. No quedemos mal con esta gente, tratemos de animar a nuestro equipo, abuchear al rival, pero siempre siendo un club señor.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #192 el: 18 de Setembre de 2006, 11:44:39 am »
Yo tampoco veo normal que se le increpara de esa forma una vez ya estaba fuera del campo y el juego seguia. Más que nada porque entonces ibamos 1-1 aún y estabamos en el minuto 92. Y habian unos 20 o 30 que le importaba mas insultar al jugador lesionado (que ya se veia que no podria continuar, es decir, que no estaba fingiendo) que de animar o estar atento a ver si el Sabadell podía marcar el 2-1.
Una cosa es que se le abuchee por perder tiempo y otra este comportamiento. El jugador que se dio un golpe en la cabeza en los primeros minutos de la segunda y que salio en camilla salio aplaudido por el publico como muestra de animos hacia el jugador. En los minutos finales, el nerviosismo se dejo ver en algunos, pero no deberia haber pasado de los abucheos hasta que salió del campo.
Tambien es verdad que el jugador actuó mal encarandose con el publico... eso calentó aun mas a los estúpidos que estaban increpandole.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #193 el: 18 de Setembre de 2006, 11:52:29 am »

L'arbit a sigut tou en les 2 ekips... la Rapitenka nomes a vist 3 targetes grogues eh en un partit amb k trankilament en podria aver vist 7 o 8... y lo del temps afeguit.. doncs al 47' es perden 3 minuts am la 1º lesio, amb la tangana de 4 al terra al area del sabadell es perd mes temps enkara,  i si li fots els 4 canvis 3 del sabadell y 1 de la rapitenca, tens k sa kedat curt amb els 6 minuts... io men esperaba amlgun mes....

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #194 el: 18 de Setembre de 2006, 11:53:09 am »
si el jugador que deciis no se hubiera encarado con el publico no hubiera pasado nada, lo que pasa que al encararse la gente a bajado como la "marabunda"a por el.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #195 el: 18 de Setembre de 2006, 13:10:53 pm »
Lo de las piedras si que es cierto, yo estava justo encima del personaje que las ha lanzado, y la verdad es que no hay que hacer esas cosas... (Ha sido en un saque de puerta al final del partido)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #196 el: 18 de Setembre de 2006, 13:53:38 pm »
Només un petit apunt: des del gol sud no s'ha llançat cap pedra.
Més que res, ho dic per a que quedi constancia de que aquesta vegada (com d'altres) no hem fet res "ilegal"  :ejem
Honor al Sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #197 el: 18 de Setembre de 2006, 14:16:16 pm »
Només un petit apunt: des del gol sud no s'ha llançat cap pedra.
Més que res, ho dic per a que quedi constancia de que aquesta vegada (com d'altres) no hem fet res "ilegal"  :ejem

si si grimber ha sido desde gol norte i no an sido piedras a sido la arena de lateral del campo!! y si al jugador le a molestado ke se joda i no se encare con el publico :beer2

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #198 el: 18 de Setembre de 2006, 14:34:29 pm »
JO rekoneek ke era 1 dakeis aficionats ke vaik baxa expresamen al min. 92 x tal de kagarme am akei jugado xke kreia ke tava perden temps i me va kabreja mol...  Cer ke alguns van tira pedres (jo ls konek a +) xo els i vaik di ke no tiresin kuan ja veia ke tava malamen... Xo eke despres el jugado sens va rebota i komensava kom a xiuxiueja am l massatgista algu koom insultanus o kritikanus... I axo me va encendre  :****  :**** I kom diu el kompany J.R.G. jo vaik se 1 dels ki me vaig puja a la valla x molestarlu xo va se xke mavia ences xke mavia molestat akeis xiuxiuejos del jugador...

En fi am axo no me vui perdona de lu ke vaik fe xke pude em vaik psa xke l  pobre tava lesionat de vritat xo en akeis mumens se  men vana el kap i nu+ pnsava en fotrel (xke duran tot l partit ens avien estat foten garrotades i nestava far i u avia de fe paga am algu i ket algu era ei) po wnu lu impotan eke el  :scut   va remunta i ja son 9 de 9

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #199 el: 18 de Setembre de 2006, 14:47:07 pm »
JO rekoneek ke era 1 dakeis aficionats ke vaik baxa expresamen al min. 92 x tal de kagarme am akei jugado xke kreia ke tava perden temps i me va kabreja mol...  Cer ke alguns van tira pedres (jo ls konek a +) xo els i vaik di ke no tiresin kuan ja veia ke tava malamen... Xo eke despres el jugado sens va rebota i komensava kom a xiuxiueja am l massatgista algu koom insultanus o kritikanus... I axo me va encendre  :****  :**** I kom diu el kompany J.R.G. jo vaik se 1 dels ki me vaig puja a la valla x molestarlu xo va se xke mavia ences xke mavia molestat akeis xiuxiuejos del jugador...

En fi am axo no me vui perdona de lu ke vaik fe xke pude em vaik psa xke l  pobre tava lesionat de vritat xo en akeis mumens se  men vana el kap i nu+ pnsava en fotrel (xke duran tot l partit ens avien estat foten garrotades i nestava far i u avia de fe paga am algu i ket algu era ei) po wnu lu impotan eke el  :scut   va remunta i ja son 9 de 9

Dues cosetes: primer apren a escriure. I després, mira't de no encendre't tan ràpid perquè aquell jugador no havia fet res (el pobre es va lesionar) i estic d'acord que el xiulessiu pero d'aqui a baixar a insultar-lo quan el partit estava en joc. Quedaven 3 minuts i el marcador era d'1-1 em sembla que poc t'importa el Sabadell a tu.