Aixo es un debat absurd, señors...
vamos, no se que preteneu, els senyors de la rapitenca, sincerament
jo vaig comentar, ahir, a la primera part... vai dir " *****, aquets de la rapitenca, jugan molt be al futbol, molt mes be que el mataro...
no perque fesiu res, sino pq estabeu ven organitzats
per cert, jo vaig sentir per part dun aficionat de la rapitenca un " la gente del sabadell a tomar por c*** ", en perfecte castellà tot s' ha de dir
ara, la segona part va clamar el cel... osties, osties mes osties, mes perdues de tems, mes osties...esque aviam, aixi mai podeu guanyar un partit legalment...
os conformaveu amb l' empat, i aquet va ser el vostre error...
també he de dir que no trobo justificacio alguna al llançament de pedres, sorra, i escupitadas a cap jugador, com a persona que es... jo sempre penso que s' ha de respectar...pero aquesta part de la aficio, no representa al sabadell... us ho ben aseguro
y ara voldria donaros un ultim apunt;
no busqueu a la aficio del sabadell, no ens digeu que " ja vindrem aqui abaix", no ens amenaçeu, perque nosaltres som el sabadell, pesi a qui pesi, i si ens amenaçen, de atemoritzarnos i de pasar 2 horas fatidicas al vostre camp, l' unic que aconseguireu esque ens desplaçem mes de 500 persones al vostre estadi, simplement per demostrarvos, que nosaltres no temem a ningu, que som un club GRAN en aficio, y que amb aquestes amenaçes encara ens creixem mes
nosaltres SOM EL SABADELL
ens veiem, perque despres de tot el que esteu dient, al vostre estadi, tingeu per segur que JO ANIRE amb el meu sabadell, i com jo, moltisima mes gent del sabadell, per demostrarvos que som un equip senyor, amb una aficio GRAN, molt gran per la categoria