Autor Tema: SABADELL - RAPITENCA  (Llegit 30361 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - RAPITENCA
« Respondre #240 el: 18 de Setembre de 2006, 22:15:20 pm »
despues de ver el resum del arlekinat stoy convencido vaya garrotadas nos davan estos del repitenca.... luego dicen ke somos nosotros ellos dan y encima se lesionan todo el partido soltando golpes venga hombre...dos jugadores en el hospital... pues segun lo ke e visto yo se an lesionado solos el ultimo se lesiono por ke un compañero se le kayo encima :**** :beer2
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 22:18:50 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

ferni20

• Visitant
« Respondre #241 el: 18 de Setembre de 2006, 22:22:39 pm »
despues de ver el resum del arlekinat stoy convencido vaya garrotadas nos davan estos del repitenca.... luego dicen ke somos nosotros ellos dan y encima se lesionan todo el partido soltando golpes venga hombre...dos jugadores en el hospital... pues segun lo ke e visto yo se an lesionado solos el ultimo se lesiono por ke un compañero se le kayo encima :**** :beer2

aparte de esto has visto como rabia el entrenador? que si el Sabadell no necesita esas ayudas arbitrales..... porque añadieron 6 minutos dsp de perder ellos 20 o 25 durante toda la segunda parte.... que espera ese hombre ganar partidos sin jugar o que?????? venga hombre si quereis ganar puntos jugar a FUTBOL no vayais a meter patadas, perder tiempo y encima a esperar q el árbitro pite el final antes.........

que envien una carta a la Federación Española pidiendo q los partidos namás duren 20 minutos por banda  :laugh: :laugh: así quizas sumen algun punto mas....jajaja madre mia.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #242 el: 18 de Setembre de 2006, 22:29:10 pm »
jejej sisi y luego a comentado el director tecnic del sabadell kreo ke era si no mekivoco ke esta junto mikel arroyo en el plato kel campo de la repitenca es muy duro y ke alli se vera un partido xungo xungo! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat foraster

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #243 el: 18 de Setembre de 2006, 22:56:58 pm »
hola ,resistencia arlekinada,la foto que envies es el primer lesionat que cambien, si et ficses es a un corner,la famosa amb el jugador i el fisio es al centre del camp i la banda de general.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #244 el: 18 de Setembre de 2006, 22:59:40 pm »
hola ,resistencia arlekinada,la foto que envies es el primer lesionat que cambien, si et ficses es a un corner,la famosa amb el jugador i el fisio es al centre del camp i la banda de general.

ja pero alla no i arrivarien els objectes que insinuaveu que savien llenzat cap al jugador...a de ser aquest el de la jugada esmentada no? :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #245 el: 18 de Setembre de 2006, 23:01:08 pm »
Aixo es un debat absurd, señors...
vamos, no se que preteneu, els senyors de la rapitenca,  sincerament

jo vaig comentar, ahir, a la primera part... vai dir " *****, aquets de la rapitenca, jugan molt be al futbol, molt mes be que el mataro...

no perque fesiu res, sino pq estabeu ven organitzats

per cert, jo vaig sentir per part dun aficionat de la rapitenca un " la gente del sabadell a tomar por c*** ", en perfecte castellà tot s' ha de dir

ara, la segona part va clamar el cel... osties, osties mes osties, mes perdues de tems, mes osties...esque aviam, aixi mai podeu guanyar un partit legalment...

os conformaveu amb l' empat, i aquet va ser el vostre error...

també he de dir que no trobo justificacio alguna al llançament de pedres, sorra, i escupitadas a cap jugador, com a persona que es... jo sempre penso que s' ha de respectar...pero aquesta part de la aficio, no representa al sabadell... us ho ben aseguro

y ara voldria donaros un ultim apunt;

no busqueu a la aficio del sabadell, no ens digeu que " ja vindrem aqui abaix", no ens amenaçeu, perque nosaltres som el sabadell, pesi a qui pesi, i si ens amenaçen, de atemoritzarnos i de pasar 2 horas fatidicas al vostre camp, l' unic que aconseguireu esque ens desplaçem mes de 500 persones al vostre estadi, simplement per demostrarvos, que nosaltres no temem a ningu, que som un club GRAN en aficio, y que amb aquestes amenaçes encara ens creixem mes

nosaltres SOM EL SABADELL

ens veiem, perque despres de tot el que esteu dient, al vostre estadi, tingeu per segur que JO ANIRE amb el meu sabadell, i com jo, moltisima mes gent del sabadell, per demostrarvos que som un equip senyor, amb una aficio GRAN, molt gran per la categoria
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 23:05:35 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #246 el: 18 de Setembre de 2006, 23:04:51 pm »
Collona, jo recordo com el primer lesionat de la segona part (al gol on estaveu els de la Rapitenca) es va lesionar un em sembla que va ser al braç, i quan anava a la camilla va sortir entre aplaudiments del camp. Després dieu que heu jugat 15 minuts amb 8! Això ja es faltar a la realitat i es voler caldejar l'ambient.
Tampoc s'ha de ficar a una afició (que ahir seriem uns 2500) perque 20 hagin tingut aquest comportament. Tornem a generalitzar, com es fa sempre  :no:
I després, ficar-se amb el tema lingüistic... la veritat, si parlo castellà, soc un bitxo raro?? I a més, que mes dona si soc de ciutat o de poble, si parlo català o castella, si menjo pipes o pistatxos, si jo vaig al camp a veure FUTBOL¿? No se, es que com diu el company GUTI, s'ha fet un gra massa la veritat. Jo també voto per fer una bona paellada, la veritat  :cheer

ja pero alla no i arrivarien els objectes que insinuaveu que savien llenzat cap al jugador...a de ser aquest el de la jugada esmentada no? :o
Es un altre, es just al final, el jugador està a la linia de mig camp, tocant a la banda de general. Jo desde la porteria vaig veure que l'increpaven...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #247 el: 18 de Setembre de 2006, 23:14:30 pm »
vaja tonteria de post
sembla un chat de nens plens de grans a la cara dient tonterias  :ko    tenim 3 punts mes i ja ens veurem a la segona volta i aixi ens podran ensenyar educacio i modals  :laugh: :laugh:

per cert com tu parles catala jo t´ho diré en castellá.

SI MIRAS EL RESUMEN DEL PARTIDO TE DARÁS CUENTA QUE LOS LESIONADOS DEL RAPITENCA SE LESIONAN SOLOS ************!!!!!!!! :ejem
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 23:15:31 pm per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

ferni20

• Visitant
« Respondre #248 el: 18 de Setembre de 2006, 23:18:09 pm »
ës vergonyós les varbaritats que he hagut de llegir al forum de la UE Rapitenca....... mira que fa 3 dies el llegia i pensava caram quina gent més educada i quin forum més ordenat, i avui m'en donc compte que els 4 que escriuen al forum ( q no són més de 4) es comporten com a gent totalment salvatge i primitiva amb els comentaris que estan fent......ficant-se amb el nostre míster que és el més honrrrat de tot Sabadell i dsp amb tota l'afició arlekinada que si ens preparem quan anem allà.... q si ens esperen q si no se q...... en fi prefereixo que ningú de nosaltres si acosti més perq acabarem agafant més odi que als propis veins egarencs......

Srs Foreros de la Rapitenca: només dir-vos que com més volgueu intimidar més gent del Sabadell fareu que vinguin ( jo m'incloc i això q no pensava pas venir..) i q no entrarem en la vostra dinàmica "barriobajera", allà vosaltres l'infern q ens voleu preparar  :surprised: ,; tmp vull tenir cap mena de odi a la vostra afició ja q se q només sou 4 gats els q us comporteu per el vostre forum i per aquí d'aquesta manera i q la resta d'aficio de la Rapitenca segur q son bona gent.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #249 el: 18 de Setembre de 2006, 23:25:20 pm »
ferni20 no vale la pena mas discusiones iremos alli y seremos mas arlekinats ke de la repitenca y veremos a nuestro sabadell ganar 3 puntitos mas y ya sta el año ke biene a segunda b y a olvidarnos de gente como esta! :) :yes: :beer2

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #250 el: 18 de Setembre de 2006, 23:28:39 pm »
ferni20 no vale la pena mas discusiones iremos alli y seremos mas arlekinats ke de la repitenca y veremos a nuestro sabadell ganar 3 puntitos mas y ya sta el año ke biene a segunda b y a olvidarnos de gente como esta! :) :yes: :beer2
creo que no has estado correcto con tus aportaciones

yo vivo en un pueblo de 12 mil habitantes, 10 mil menos que san carles de la rapita...ser de ciudad no significa ser mejor que de pueblo, chico

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #251 el: 18 de Setembre de 2006, 23:37:11 pm »
Només dir que em sembla del tot absurd aquest tipus de discussions, que semblen més "rebequeries" de nens petits qe no pas una altra cosa.
S'ha de saber guanyar i saber perdre, i be, per a la reflexió dir que aquest és el tipus de "futbol" al que ens haurem d'acostumar aquest any, malhauradament, ja que no es van fer les coses be la temporada passada i de l'infern de la 2ª B, vam baixar a l'infern 2 de la 3ª Divisió. Massa càstig, ja ho veieu !!!!

Res, que no es pot viure !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #252 el: 18 de Setembre de 2006, 23:41:19 pm »
la bona educacio dels rapitencs

http://www.uerapitenca.net/ver2/phpbb2/viewtopic.php?t=560

no us perdeu els insults del ultim misatge  :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #253 el: 18 de Setembre de 2006, 23:42:37 pm »
  6 Minuts de descompte ????   I quin va ésser el temps real de joc amb el tot el temps perdut per la lesió.   3 minuts i ben just....   Això,senyors,és el descompte habitual del 75 o 80 per cent de partits....

A m és a més, no tinc tan clar que la falta a Miki Izquierdo al minut 44 no fos penalty. Hauriem de començar per analitzar això....
« Darrera modificació: 18 de Setembre de 2006, 23:46:23 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #254 el: 18 de Setembre de 2006, 23:45:34 pm »
creo que no has estado correcto con tus aportaciones

yo vivo en un pueblo de 12 mil habitantes, 10 mil menos que san carles de la rapita...ser de ciudad no significa ser mejor que de pueblo, chico

MILITU ves algo en contra del pueblo??? o de ke sabadell por ser ciudad es mejor en mi comentario??? solo digo ke iremos alli y seremos mas pk? pk somos mas los ke seguimos al sabadell ke los ke siguen a la repitenca yo no e comentado nada de pueblo ni ciudad pero bueno.... :ejem :beer2

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #255 el: 19 de Setembre de 2006, 11:33:34 am »
Totalment d'acord amb en Guti
A part de lo que seria el partit en si, el que jo vei es que hi ha molt desconeixement mutuo entre aficions i municipis, que si un son pueblerinos que si els altres pixapins de capital!! que és això? tot esteriotips tontos! au de Vilafranaca en amunt tot es Barcelona i tots parlen com allà i al reves que els de les provincies de lleida i tarragona pobrets són de poble!!! Au va, més cultura i més coneixer Catalunya per part de tots!! Que la provincia de Tarragona no es queda tot en Salou i Port Aventura!!
Visca els pobles Catalans!!

Desconnectat delta de lebre

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #256 el: 19 de Setembre de 2006, 12:07:35 pm »
Bueno ya no vale la pena hablar mas del tema por que no lleva a ningun sitio.
Solo decirles a Ferni20 i  100% Sabadell que se respete mas a la gente, que si quieren hablar que no falten al respeto por que despues es normal que te falten a ti.
Eso de que iros a cultivar arroz creo que no esta muy bien dicho por tu parte, porque es un trabajo igual o mas honrado que el tuyo,si trabajas bueno.
Nada mas suerte y a ver si el año que viene volveis a jugar con el terrasa,eso si el sabadel sube a 2b, claro que si el terrasa tambien sube lo tendreis un poco mal.

Visca les Terres de l'ebre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah el que quiera conocerlas que venga que aqui somos muy buena gente.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #257 el: 19 de Setembre de 2006, 12:12:15 pm »
Bueno ya no vale la pena hablar mas del tema por que no lleva a ningun sitio.
Solo decirles a Ferni20 i  100% Sabadell que se respete mas a la gente, que si quieren hablar que no falten al respeto por que despues es normal que te falten a ti.
Eso de que iros a cultivar arroz creo que no esta muy bien dicho por tu parte, porque es un trabajo igual o mas honrado que el tuyo,si trabajas bueno.
Nada mas suerte y a ver si el año que viene volveis a jugar con el terrasa,eso si el sabadel sube a 2b, claro que si el terrasa tambien sube lo tendreis un poco mal.

Visca les Terres de l'ebre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah el que quiera conocerlas que venga que aqui somos muy buena gente.
muy bien me parece muy bien ke sea un trabajo como otro y lo veo bien, te pido disculpas por los comentarios pero kreo tu tambien tendrias ke pedirlas y tus compañeros que entraron pos los comentarios que dejasteis ir en nuestro foro que supongo que serian causados por el calenton del domingo!
saludos! :beer2

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #258 el: 19 de Setembre de 2006, 14:45:01 pm »
Bueno el llegit el forum dells i nomes dilsi una cosa:

Srs Rapitencs protesteu,insulteu,piqueu-vos el cap contra la pared si voleu pero responeu-me axo. Qui te els 3 punts? Qui sap jugar a futbol?

A i kuan vinguem a la memesa o patesa o com es digui el vostre estadi, perdo camp de futbol no us penseu k ens podreu dominar xk si algo te el sabadell es aficio! I de les bones a i bons jugadors k si es lesionen su fan jugan a futbol no sol :Paletas:......MOLT TRIST VEUREUS JUGAR A FUTBOL....MOLT TRIST..... :disappointed:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #259 el: 19 de Setembre de 2006, 17:09:09 pm »
delta de l'ebre en cada mensaje vas dejando cuñitas vete a rabiar a otro sitio por favor, i da las gracias q no os hubieramos metiodo 6 mas q nada pk pasasteis una vez del centro del campo, de eso es de lo q te tienes q quejar. si insultamos a un jugador lo insultamos y punto. es que tu no lo has exo nunca? deja de buscar excusas i ocultar que os pegamos un baño desde el minuto 1 hasta el minuto 96
un beso
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa