Autor Tema: Cua per entrar al camp!  (Llegit 1289 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Gènere: Masculí
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
Cua per entrar al camp!
« el: 18 de Setembre de 2006, 09:35:22 am »
Bon dia, escric akest post perque ahir per la tarde vam fotre una senyora cua per entrar al camp, i cuasi vam arribar a la grada quan ja començaven! Crec k tot i ser un ekip de tercera tenim més seguidors k molts de segona B i resulta k ara obrim menus portes k en akesta categoria!

Es una bergonya que agem de fer cua al carrer ni k fossim 100.000 socis!

Obrir més portes a general JA!!!!!

SALUT!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
Re: Cua per entrar al camp!
« Respondre #1 el: 18 de Setembre de 2006, 11:47:50 am »
A part d'afegirme a les paraules del lex, també lamentar la nula presencia de cosos de seguretat (ja siguin de l'estat o municipals) en un recinte on es van agrupar unes 2.000 persones. A les acavalles del partit, l'ulitm jugador lesionat de la Rapitenca, que per cert va haver de donar tota la volta al camp coix pq no havia una trista camilla al camp (si, ja se que estaven a l'hospital els de la CR, pero això també s'ha de preveure), va tenir un enfrontament amb gent del public que cada cop anava a més. Si a algun d'aquella gent se l'in va el cap i salta i l'agredeix... qui estava alla per defensar-lo? els segurates? vaig suposar ke hi havien pq vaig veure 3 o 4 senyors vestits de carrer pero dins del camp, suposo ke akets serien els segurates...

Trobo ke estar sense seguretat publica a un recinte on possiblement sigui el lloc ke més gent s'ajunta un diumenge a la tarda a Sabadell i on es molt facil perdre els papaers degut als nervis es un risc molt elevat, i si tenim en compte precedents ke s'han produit ultimament (fins hi tot ahir mateix fora de l'estadi, a les tribunes) i no tan ultimament a l'estadi, crec ke es vital asegurar la seguretat no només dels jugados i arbitres sino lamentablement, també dels propis asistents al futbol.

Espero que es solucioni rapidament aquests 3 "problemes" i que les relacions amb els mosssos d'esquadra siguin millors que amb la nacional....

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 18 de Setembre de 2006, 11:51:38 am »
Quina cua!! Vaig arribar justet de temps a la porta d'Olimpia i la cua arribava al carrer de Tribuna!!!!

Crec que vaig ser lunic inteligent d'anar per la porta del gol sud on no hi havia NINGU i vaig entrar sense parar-me ni per trencar-me l'entrada.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #3 el: 18 de Setembre de 2006, 22:09:29 pm »
LLegit aixo, no mes puc entendre una cosa, MANCA INFORMACIO. Com es possible que a la porta de Olimpia es facin les cues que es fan i a la porta del Parc Catalunya no hi hagi cua? Sencillament perque molta gent no sap que la porta del Parc Catalunya es oberta. Aqui al foro s´ha dit perque jo ho he llegit, pero hi molta gent que no entra al foro i va a veure el sabadell, i sembla que no ho saben. Podrien informar una mica mes de tot?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2006, 10:40:06 am »
La porta del Gol Sud (Parc Catalunya) està oberta i mai hi ha cua.
La gent fa una cua impressionant per la porta de l'Olimpia perquè suposo que no sap que la del Parc Catalunyua està oberta, ja que l'any passat estava tancada i la gent no ha canviat el xip.

Ara tenint en compte això considero que ja hi ha suficient portes obertes. En tot cas el Club hauria d'informar amb cartells a les taquilles i al voltants de la porta del gol nord de les portes que hi ha obertes.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 28 de Setembre de 2006, 13:53:49 pm »
Es a dir que segons tu he de donar la volta al camp per tal de no trobar cua i llavors un cop hagi entrat tornar a fer el mateix recorregut per dins el ballat per anar al meu lloc habitual, no ho trobo correcte k obrin més portes i punt!

jo vaig a veure un partit no ha pasejarme per la NCA xD

Salut!

MÉS PORTES OBERTE JAAAAAAAAA!!!!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #6 el: 28 de Setembre de 2006, 20:33:27 pm »
Creo que lo mas conveniente seria que tambien abriesen la puerta de general que da hacia la gasolinera.

Asi con 3 puertas abiertas en general seria mas facil la entrada y no habria cola para entrar (ojala con todas las puetas abiertas hubiese cola eso seria una buena señal)

pero es lamentable que con tan poco publico se tenga que hacer esas colas

Haber como va la cosa este domingo contra el Gava

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 28 de Setembre de 2006, 21:14:12 pm »
Joer... pel que es diu... hi ha massa cua  no? Doncs, vaja una m***...  Jo mai n'he trobat, ja que vinc dora al estadi... Uns 45 min. avans... mai hi ha cua... :no: ... Una pena aixo... de les portes... :ko  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #8 el: 29 de Setembre de 2006, 18:29:09 pm »
Como bien dice tronador, lo correcto sería abrir también la puerta de la gasolinera, y así ya no existiría ese problema :beer2.

Saludos

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 29 de Setembre de 2006, 18:43:43 pm »
Feu una ullada a radiosabadell.fm q en parlen del tema. Akesta setmana estaran obertes les 2 portes d'olimpia si no ho he llegit malament  (i amb 2 tios pican a cada porta!) ;)

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #10 el: 30 de Setembre de 2006, 14:37:50 pm »
si yo lo e visto en DS! menosmal!