donc si nois, en pocs dies l'equip torna a desplaçar-se a palamós. el passat derby palamós-sabadell el vaig anar a veure. vam quedar 0-2, tots dos gols a la primera part, i vam enfonsar una miqueta més als empordanessos que, val a dir, van fer una temporada desastrossa. encara recordo com quan vam marxar, els vam dessitjar sort per que aquella afició estava tocada.
ara ens trobem a tercera. si no m'equivoco, ells tenen un equip amb el qual els costarà no descendre, ja que és dels més fluixos de la categoria. important donc no caure en errors i endur-se tres puntets que, a més podria certificar un gran inici de campionat.
l'estadi era bastant maco però ara està molt deixat. encara el recordo ple a vesssar en aquells partits en que el palamós va estar a punt de pujar a primera, ara farà uns setze anys. una temporada que tots dos equips lluitavem per les places altes de segona divisió sense sort.
així que, a vera quans podem anar a palamós. aquest desplaçament ho tinc xungo, la dna em reclama. però el següent a manresa si, ja que visc a sallent i em cau molt a prop. us aconsello que vingueu tots a dinar aqui al meu poble, carn a la brasa de la bona. si voleu ja organitzarem un dinar arlequinat a base de costelles a la brasa.
però de moment, ens centrem amb organitzar un bon merder a palamós, desprès de fotren's unes bones gambes al matí al port del poble. espro que s'organitzi un bon desplaçament !!