Per a qui no ho sapiga, MORPHEUS es un programa d'intercanvi d'arxius a imatge i semblança dels Emules, Limewires i tants altres...
L'altre dia el vaig veure instalat en un dels pc de la feina i el vaig provar. Tot i que jo faig servir el Limewire i n'estic força content -comença a fer-se mal amb biblioteques de mes de 5000 arxius-, el Morpheus em va sorprendre per la seva interfaç, molt moderna i doncs que jo treballo amb una biblioteca de mes de 9000 arxius em vaig decidir a provar-lo tambe a casa.
La sorpresa ha estat quan m'el he descarregat avui des de la seva pagina oficial i m'ha instalat un virus anomenat popularment com a DOCTOR SYSTEM. No es un virus que faci estralls pero es molt emprenyador i t'avisan que hi te tambe un troià, amb lo que aixo comporta. Crec que en diuen un "adware" que nomes fa que obrir-te finestres al nevegador publicitant el programa
desinfectador DOCTOR SYSTEM... El que s'ha de veure... un programa antivirus que s'anuncia amb un virus...
Aquest virus el vaig aconseguir borrar del pc del meu pare amb un antivirus molt especific ja que sembla que els altres no el detecten: El problema es que ara no el recordo... O era l'Avast o el Sophos.
Per a que ho sapigueu...