Autor Tema: Morpheus...  (Llegit 818 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Morpheus...
« el: 11 de Setembre de 2006, 23:22:00 pm »
Per a qui no ho sapiga, MORPHEUS es un programa d'intercanvi d'arxius a imatge i semblança dels Emules, Limewires i tants altres...

L'altre dia el vaig veure instalat en un dels pc de la feina i el vaig provar. Tot i que jo faig servir el Limewire i n'estic força content -comença a fer-se mal amb biblioteques de mes de 5000 arxius-, el Morpheus em va sorprendre per la seva interfaç, molt moderna i doncs que jo treballo amb una biblioteca de mes de 9000 arxius em vaig decidir a provar-lo tambe a casa.

La sorpresa ha estat quan m'el he descarregat avui des de la seva pagina oficial i m'ha instalat un virus anomenat popularment com a DOCTOR SYSTEM. No es un virus que faci estralls pero es molt emprenyador i t'avisan que hi te tambe un troià, amb lo que aixo comporta. Crec que en diuen un "adware" que nomes fa que obrir-te finestres al nevegador publicitant el programa desinfectador DOCTOR SYSTEM... El que s'ha de veure... un programa antivirus que s'anuncia amb un virus...  :o

Aquest virus el vaig aconseguir borrar del pc del meu pare amb un antivirus molt especific ja que sembla que els altres no el detecten: El problema es que ara no el recordo... O era l'Avast o el Sophos.

Per a que ho sapigueu...

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Morpheus...
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2006, 23:25:49 pm »
yo uso el ares y tambien estoy muy contento me baja todos los archivos a la vez sin esperas ni anda a una velocidad de 70 60 cada archivo!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Morpheus...
« Respondre #2 el: 15 de Setembre de 2006, 08:42:42 am »
Me acabo de bajar el Ares y la verdad es q estoy alucinando bastante con la velocidad de descarga.Espero q dure el temita...