Autor Tema: U.E.Castelldefels-C.E.Sabadell  (Llegit 11787 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: U.E.Castelldefels-C.E.Sabadell
« Respondre #120 el: 10 de Setembre de 2006, 18:47:05 pm »
No ens confiem, que estem massa eufòrics per haver estat guanyany per 0-3 als 20 minuts i donar-li un repàs al Castelldefels, però això no serà el "pa nostre de cada dia", sino que també patirem, i no sempre anirem tan tranquils...
A més, a mi l'equip m'agrada força. La setmana passada vaig descobrir a Roberto Morales: té planta de bon jugador. I aquesta a Montero. El que no m'agrada RES és la defensa. Espero que millori, però la veig molt fluixa, i de moment només hem jugat contra  Castelldefels i Manreses...
Per cert, el xulo-nen de Castefa qui era? El Landi?? No aniria com el seu homòleg al ciclisme, no??  :icon_mrgreen: Mare meva, com està la gent. I el cas és que s'ha començat a picar amb el grup on estàvem al minut 5  ;D

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #121 el: 10 de Setembre de 2006, 19:16:13 pm »
Crec que tant el partit com el resultat son molt bons primer per que la contundencia dels quatre gols i la superioritat mostrada quan ens ho hem proposat fara que alla on juguem siguem respectats i no s'ens rifin com ens portaven fent les derreras temporadas que anavem als desplaçaments amb uns bagatges tan negatius que ens esperaven a gairebe tots els camps com la ventafocs del equips visitants i fins i tot els rivals mes fluixos s'ens pujaven al gep i per l'altre banda es bo haber encaixat dos gols per adonarnos de que no ens podem adormir per molt bon resultat a favor que portem i que no s'ha de baixar la guardia ni la intensitat. Espero que l'equip s'ho apunti be perque un altre dia amb un partit mes igualat aixo ens pot costar un disgust. Malgrat aquesta ombra s'ha vist un equip que quan s'hi posa mostra solvencia. Despres de tants anys de desplaçaments frustrants on ens fotien els quartos i els punts a banda de fer el ridicul sembla que aquest any si deu vol podrem gaudir d'un equip que ens donara mes alegries que disgustos sempre que ens haguem apres la llicó d'avui i no ens relaxem.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #122 el: 10 de Setembre de 2006, 19:29:27 pm »
El que jo he vist avui, sincerament m'ha agradat. Hem de destacar que hem jugat en un camp molt petitet, gespa dolenta -artificial- i els hi hem donat un repasset. Jo crec que aquí molts equips no guanyaran. El Castelldefels té un bon equip, .... el Rua, Corominas, o fins i tot Landi la toquen bé, i quan agafin confiança, serà un camp complicat. És per això que penso que té molt de mèrit aquesta victoria.
M'ha agradat que un equop que va 0 a 3 segueixi buscant un altre gol i un altre.
No m'ha agradat després dels 3 canvis, gairebé seguits, que em baixat moltíssim. Menys intenssitat i menys presió.
Ens han fet 2 gols super tontos, i crec que això ens pot anar molt bé, com a toc d'atenció per a seguents partits. Així aprenem dels errors.

I la setmana vinent ens visita un bon equip que serà més difícil que no pas avui.

I sobretot que la eufòria no sigui massa gran, perque només tenim 6 punts. Ara no ens pensem que cada setmana serà així. Patirem i molt  :icon_exclaim:
« Darrera modificació: 10 de Setembre de 2006, 19:36:54 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #123 el: 10 de Setembre de 2006, 20:24:41 pm »
ENHORABONA  !!!!   [/b]

abans que res felicitar-nos, no he pogut anar al Canyars i tampoc seguir-lo per RS, però tenia conexiò sms i han estat 47m intensissims sonant el mòbil a cada gol, ara tenim tota la setmana per solucionar aquesta relaxaciò que ens ha fet encaixar-ne 2, però qui no ho hagués firmat aquest resultat?.  6/6 i diumenge no podem fallar, potser ens ha anat prou bé el petit correctiu dels últims 40m per prender-nos la Rapitenca més seriosament.
En definitiva que el necessitavem TAAANNNNNNNNN  aquest resultat, hi ha qui diu que no hem de posar-nos eufòrics, però jo crec que s'ha de crear eufòria per posar el doble de gent que diumenge passat a la NCA, superar el partit i anar a guanyar a Palamós de'aquì quinze dies, necessitem aquest 12punts i sentar les bases de qui som i que fem al grup V / 3a

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #124 el: 10 de Setembre de 2006, 20:41:33 pm »
Bua yo bengo aora de Castefa(xk e estao x la tarde en la playa 8) ) Pero aber el ekipo a estado fenomeno... Pero como ya abeis dixo la defensa a estado un poco descentrada en los 2 goles, y en otras ocasiones Clarisimas k han fallado los delanteros... Y tmb pensar k emos jugado con 2 ekipos k tmpoco son ekipos k se prevee k van a estar arriba en la tabla...sino mas bien x mitad de tabla... Osea k luego con un GIrona, Reus, Gava esos fallos en defensa no sepueden cometer...

Y tmb destacar a Ramon Moya... casi siempre de pie... dando indicaciones... y me recuerdo k kon el 0-4 se a levantado y a empezado a xiyar a la defensa: Me **** en la ****, o corremos y miramos arriba o plegamos noseke... Con caracter...  :clap :clap

A x el rapitenca!  :cheer

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #125 el: 10 de Setembre de 2006, 20:52:40 pm »
Y tmb pensar k emos jugado con 2 ekipos k tmpoco son ekipos k se prevee k van a estar arriba en la tabla...sino mas bien x mitad de tabla... Osea k luego con un GIrona, Reus, Gava esos fallos en defensa no sepueden cometer...

Hombre... el Mataró va a estar arriba. Y el Castelldefels lleva dos años luchando hasta la ultima jornada para meterse en play-off... si eso son equipos que van a estar media tabla para abajo... Claro que Girona, Reus, Gavà en teoria son equipos mas fuertes... pero mira donde esta el Girona que ha perdido los dos partidos... la teoria dice que tanto Girona como Reus estaran arriba, pero tambien dice que Mataro y Castelldefels van a estar ahi...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #126 el: 10 de Setembre de 2006, 20:57:20 pm »
resultados de la jornada de hoy Grupo V de 3ª división

MASNOU 3 - 3  SANTBOIA

PREMIA  3 - 1 PERALADA

CASTELLDEFELS  2 - 4  SABADELL

RAPITENCA  5 - 0  MANRESA

BLANES  3 - 0  BALAGUER

PALAFRUGELL  2 - 1  EUROPA

GIRONA  0 - 1 REUS

VILANOVA GELTRU  3 - 1  PRAT

PALAMOS  0 - 2 GAVA

MATARO  -   BARCELONA C
Partido que se juega mañana

LOS CUATRO PIMEROS PUESTOS

SABADELL  6 

REUS          6

RAPITENCA 4 

MASNOU     4 
                              ¡SABADELL!   ¡SABADELL!   ¡SABADELL!
« Darrera modificació: 10 de Setembre de 2006, 21:04:52 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #127 el: 10 de Setembre de 2006, 20:59:20 pm »
Primera parte un 10 a todo el equipo.Segunda parte despues de meter el cuarto si la defensa no se puede relajar un poco yo creo que es normal

• Entrenador
« Respondre #128 el: 10 de Setembre de 2006, 21:00:44 pm »
Hem de tenir més amor propi, que no vol pas dir que hem d'anar de sobrats, hem guanyat els dos partits i aquesta ès la tònica, que els altres no són molt forts?, doncs si és veritat per això juguen a 3a, els d'aquesta categoria tenen aquest límits, així com el Reus que ens fa companyia a dalt no el recordeu de la temporada passada?, millor equip sense el Chando no crec que el tingui, vol dir que ens ho hem de creure i sortir a per totes a mossegar i algún partit anirà malament però haurem de tornar-nos a aixecar

• Entrenador
« Respondre #129 el: 10 de Setembre de 2006, 21:02:50 pm »

MASNOU 3 - 3  SANTBOIA

PREMIA  3 - 1 PERALADA

CASTELLDEFELS  2 - 4  SABADELL

RAPITENCA  5 - 0  MANRESA

BLANES  3 - 0  BALAGUER

PALAFRUGELL  2 - 1  EUROPA

GIRONA  0 - 1 REUS

VILANOVA GELTRU  3 - 1  PRAT

PALAMOS  0 - 2 GAVA

MATARO  -   BARCELONA C

labtec pon la clasificaciòn i si tienes que recortarla recortala por abajo que si no no vamos a salir

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #130 el: 10 de Setembre de 2006, 21:28:09 pm »

MASNOU 3 - 3  SANTBOIA

PREMIA  3 - 1 PERALADA

CASTELLDEFELS  2 - 4  SABADELL

RAPITENCA  5 - 0  MANRESA

BLANES  3 - 0  BALAGUER

PALAFRUGELL  2 - 1  EUROPA

GIRONA  0 - 1 REUS

VILANOVA GELTRU  3 - 1  PRAT

PALAMOS  0 - 2 GAVA

MATARO  -   BARCELONA C

LOS CUATRO PIMEROS PUESTOS

SABADELL  6 

REUS          6

RAPITENCA 4 

MASNOU     4 
  ¡SABADELL! ¡SABADELL! ¡SABADELL!

SABADELL  6 

REUS          6

VILANOVA   6 

MASNOU     4 

MILLOR AIXI, JEJEJEJEJEJE (PER LO DEL RECURS)

PER CERT, HE VIST AL PRAT AQUESTA TARDA I PATIRAN PER AGUANTAR LA CATEGORIA

Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat marci

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #131 el: 10 de Setembre de 2006, 21:38:18 pm »
ole se sabadell!!!!!!!!!!!!!!!ai tamos!!!n e podido ir al kampo pero e eskuxado el partido por la radio, aver si segimos asi, k vamos los primeros :bandera :beer2
con el sol, las banderas volveran a ondear,en el gol norte de la Nova Creu Alta, todos unidos no paran de animar.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Ojo,el arbitro del domingo es vecino de castelldefels
« Respondre #132 el: 10 de Setembre de 2006, 21:59:00 pm »

El que pasa es que son poblacions mes aviat petites, i si xiula un penal en contra el ultim minut, sera molt facil trobarlo per el carrer. No dic que li facin res, pero sempre hi haura algu que el cridi i li demani explicacions.

Sabadell  es 4 vegades mes gran que castefa i jo m´enrecordo que per el carrer sempre et trobaves a la gent coneguda, doncs imagineuvos en un poble 4 vegades mes petit. Pero be, 3 gols en la primera part i aixi no tindra problemes. Pero molt em temo que el partit sera igualat, i jo em decanto amb un possible 1-1.

Pitoniso Xavier  ::)  :surprised: jejejejeje  :-*
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #133 el: 10 de Setembre de 2006, 22:05:23 pm »

El que pasa es que son poblacions mes aviat petites, i si xiula un penal en contra el ultim minut, sera molt facil trobarlo per el carrer. No dic que li facin res, pero sempre hi haura algu que el cridi i li demani explicacions.

Sabadell  es 4 vegades mes gran que castefa i jo m´enrecordo que per el carrer sempre et trobaves a la gent coneguda, doncs imagineuvos en un poble 4 vegades mes petit. Pero be, 3 gols en la primera part i aixi no tindra problemes. Pero molt em temo que el partit sera igualat, i jo em decanto amb un possible 1-1.

Pitoniso Xavier  ::)  :surprised: jejejejeje  :-*

... i es que no es pot tenir el cor dividit, en Xavier tifa Vilanova i el nostre tifo i el nostre cor només ès ARLEKINAT

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #134 el: 10 de Setembre de 2006, 22:07:04 pm »

Sabadell  es 4 vegades mes gran que castefa i jo m´enrecordo que per el carrer sempre et trobaves a la gent coneguda, doncs imagineuvos en un poble 4 vegades mes petit. Pero be, 3 gols en la primera part i aixi no tindra problemes. Pero molt em temo que el partit sera igualat, i jo em decanto amb un possible 1-1.

Pitoniso Xavier  ::)  :surprised: jejejejeje  :-*

JEJEJEJE, DONCS JA VEUREU QUE D´AQUELL CAMP  GUANYARAN POCS EQUIPS. EL QUE PASSA ES QUE EL SABADELL ES UN EQUIP DE 2ªB QUE JUGA A 3ª.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #135 el: 10 de Setembre de 2006, 22:10:12 pm »

Sabadell  es 4 vegades mes gran que castefa i jo m´enrecordo que per el carrer sempre et trobaves a la gent coneguda, doncs imagineuvos en un poble 4 vegades mes petit. Pero be, 3 gols en la primera part i aixi no tindra problemes. Pero molt em temo que el partit sera igualat, i jo em decanto amb un possible 1-1.

Pitoniso Xavier  ::)  :surprised: jejejejeje  :-*

JEJEJEJE, DONCS JA VEUREU QUE D´AQUELL CAMP  GUANYARAN POCS EQUIPS. EL QUE PASSA ES QUE EL SABADELL ES UN EQUIP DE 2ªB QUE JUGA A 3ª.

CHE CHE CHE... EL SABADELL ES UN EQUIP DE PRIMERA QUE JUGA A TERCERA

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #136 el: 10 de Setembre de 2006, 22:12:44 pm »
FUM FUM FUM, AIXO NINGU HO DUBTE, EL CLUB ES DE PRIMERA, PERO ELS JUGADORS SON DE 2ª B (VOLIA DIR AIXO)

• Entrenador
« Respondre #137 el: 10 de Setembre de 2006, 22:16:24 pm »
Xavier, em sembla que t'ho has d'agafar més per la broma que aquì estem d'humor i anant primers encara més, sobretot benvingut al forum

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #138 el: 10 de Setembre de 2006, 22:21:14 pm »
FUM FUM FUM, AIXO NINGU HO DUBTE, EL CLUB ES DE PRIMERA, PERO ELS JUGADORS SON DE 2ª B (VOLIA DIR AIXO)

Ja ho se home... era una brometa...  :beer2

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #139 el: 10 de Setembre de 2006, 22:26:14 pm »
Xavier, em sembla que t'ho has d'agafar més per la broma que aquì estem d'humor i anant primers encara més, sobretot benvingut al forum

M´HO AGAFO DE LA BROMA, ES CLAR QUE SI, I MES QUAN ANEM PRIMERS. AIXO DE QUE EL SABADELL ES DE PRIMERA ES VERITAT, JO SEMPRE HE VIST AL SABADELL JUGANT AMB ELS GRANS. I SOC MOLT DE LA BROMA.

UNA COSA, VEIENT EL PARTIT VILANOVA-PRAT HE VIST D´ENTRENADOR EL NOI DE SAN JULIAN: KIKO DIAZ. JO HAVIA PARLAT ALGUNA VEGADA AMB ELL A SABADELL, JA QUE CONEC A UN AMIC SEU QUE M´EL VA PRESENTAR. NO TROBEU QUE AMB LA SEVA GORDURA SEMBLA QUE ESTIGUIS VEIENT UN PARTIT DE 3ª...REGIONAL? KIKO, ADELGAZATE YA... QUE PARA LAS CATEGORIAS DE 1ª REGIONAL VALE, PERO EN 3ª NO VALE. QUE ERES EL ENTRENADOR Y DEBES DAR EJEMPLO.