Autor Tema: U.E.Castelldefels-C.E.Sabadell  (Llegit 11785 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Ojo,el arbitro del domingo es vecino de castelldefels
« Respondre #140 el: 10 de Setembre de 2006, 22:27:33 pm »
Xavier, em sembla que t'ho has d'agafar més per la broma que aquì estem d'humor i anant primers encara més, sobretot benvingut al forum

M´HO AGAFO DE LA BROMA, ES CLAR QUE SI, I MES QUAN ANEM PRIMERS. AIXO DE QUE EL SABADELL ES DE PRIMERA ES VERITAT, JO SEMPRE HE VIST AL SABADELL JUGANT AMB ELS GRANS. I SOC MOLT DE LA BROMA.

UNA COSA, VEIENT EL PARTIT VILANOVA-PRAT HE VIST D´ENTRENADOR EL NOI DE SAN JULIAN: KIKO DIAZ. JO HAVIA PARLAT ALGUNA VEGADA AMB ELL A SABADELL, JA QUE CONEC A UN AMIC SEU QUE M´EL VA PRESENTAR. NO TROBEU QUE AMB LA SEVA GORDURA SEMBLA QUE ESTIGUIS VEIENT UN PARTIT DE 3ª...REGIONAL? KIKO, ADELGAZATE YA... QUE PARA LAS CATEGORIAS DE 1ª REGIONAL VALE, PERO EN 3ª NO VALE. QUE ERES EL ENTRENADOR Y DEBES DAR EJEMPLO.

si escrius en majuscula et renyaran, que vol dir que ho dius cridant

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: U.E.Castelldefels-C.E.Sabadell
« Respondre #141 el: 10 de Setembre de 2006, 22:36:15 pm »
a mi em segueix donan molta por la defensa  :-\  es la linea mes fluixa que jo veig.hi ha uns cuants que ens queixem d´aixo desde el partit de la grama, avui podriam dir que amb el 4-0 s´han relaxat pero encara mes al meu favor per que la defensa no tingues tantas vadadas :Hecho_polvo:
de totes maneras espero que es vagi arreglan poc a poc. :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #142 el: 10 de Setembre de 2006, 22:39:21 pm »
al final a RS han dit que el arbrit no viu a castefa sino a barcelona  ;)
de totes maneras hem guanyat ,¿pero el arbrit a estat be?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #143 el: 10 de Setembre de 2006, 22:45:40 pm »
perdo.....

el arbitre de barcelona? jajajaja no ho ha fet malament per ser de castefa, jejejejejeje

i intentare no cridar molt
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #144 el: 10 de Setembre de 2006, 23:08:30 pm »
Per mi una de les coses importants és que marquin els gols els davanters, significa que s'ha culminat una acciò d'equip i això dona més consistència i credibilitat.
Els que heu assistit al match com ho veieu? podu fer-ne algun comentari, perquè de l'equip hi ha moltes crítiques a la defensa, però aquest equip crea, fa futbol?
tampoc he vist el tema tarjetes, hem acabat el partit sense rebre'n

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #145 el: 10 de Setembre de 2006, 23:12:34 pm »
la veritat que traza jugada en trazen...em mes de un cop em cantat els tipics "OEs" en els pases entre els nostres jugadors... :ok :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #146 el: 10 de Setembre de 2006, 23:16:44 pm »
si marcamos goles con facilidad como hoy el tema defensivo no es tan importante, yo veo que el equipo crea ocasiones de gol y ese si que es bueno, tenemos que tener en cuenta que son los primeros partidos y aun hay que conjuntar el equipo en todas sus lineas, tanto en defensa como en la media

Y el domingo a por la Rapitanca
la meva sang és arlequinada

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #147 el: 10 de Setembre de 2006, 23:25:00 pm »
Final del partido Castelldefels 2- 4 CE SABADELL, el partido de más a menos, buen resultado que demuestra que se puede hacer una buena temporada y a la vez que los partidos duran 90 minutos, pregunta a los que fueron al partido ¿que tal Manel?, para mí es el más mediocre de la plantilla, vuelvo a decir que el CE SABADELL no es un geriátrico, espero que se vaya poniendo las pilas porque sino será el foco de mis críticas, el SABADELL no se merece esta clase de jugadores, lo dicho que se vaya poniendo las pilas y que sea honrado. Ahora mismo somos líderes de la 3ª esperando los resultados del Europa, Barça C y Reus. La afición ha sido excelente animando de principio a fin y ahora a pensar en La Repitenca que hoy ha marcado 5 goles lo que quiere decir que no nos podemos dormir.    :ok          :clap    :clap    :clap    :clap   :clap
                      :anims   :anims   :anims   :anims    :anims   :anims   :anims

:beer2  :beer2              :oooooo: :scut   :oooooo: :bandera
Yo no estuve hoy en el partido, pero la semana pasada el rato que jugó Manel me gusto mucho, no quizas por su calidad en el partido, pero si porque no daba pelota por perdida, presionó  a la defensa en varias ocasiones haciendo que perdieran la pelota por la banda, y moviendose dentro del area se llevaba a un par con él siempre. Participo en la jugada del gol peinando la pelota para Villanova, y pese a no hacer un gran partido en su funcion, ya que su mision es marcar goles, me gusto la labor que hizo. Hoy no se, a ver que dicen los que estuvieron alli.
« Darrera modificació: 10 de Setembre de 2006, 23:32:36 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #148 el: 10 de Setembre de 2006, 23:39:18 pm »
por cierto, nose que dia porai en octubre empieza un programa en canal catala valles, sobre partido des futbol de 3a...i hoy an gravado a l'aficion del sabadell...i al murciano i a mi, nos an enfokao preguntandonos que por que nos llamavan "arlekinats?" murciano se lo a explicao perfectamente, i a exo animar a todos los arlekinados en aquel momento jo me dedicado a decir que "si" con la cabeza...

:laugh: :laugh: :laugh: :bandera :scut
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #149 el: 10 de Setembre de 2006, 23:58:51 pm »
por cierto, nose que dia porai en octubre empieza un programa en canal catala valles, sobre partido des futbol de 3a...i hoy an gravado a l'aficion del sabadell...i al murciano i a mi, nos an enfokao preguntandonos que por que nos llamavan "arlekinats?" murciano se lo a explicao perfectamente, i a exo animar a todos los arlekinados en aquel momento jo me dedicado a decir que "si" con la cabeza...

:laugh: :laugh: :laugh: :bandera :scut

Jajaja, yo lo he visto  :laugh: ;D Por cierto, si quereis leer la notícia de la victoria contundente de esta mañana, por 2-4, ya está disponible en www.sabadelldeporti va.tk, sección noticias (i en català, per tots aquells que volien la web en català...  :yes: :tongue3: eh Manelet i companyia??  :icon_mrgreen:)

Desconnectat chimito

• Infantil
  • Missatges: 106
  • SIEMPRE SABADELL!!
« Respondre #150 el: 11 de Setembre de 2006, 02:18:07 am »
Els Canyars
10/09/2006 - 12:00 horas
U.E. Castelldefels: Reyes, Aguilera (min. 54 Guerrero), Nando, Jonathan, M. Jiménez, Toni, Xavi Seco (min. 64 Corominas), May, Pacheco (min. 54 Landi), Alberto i Rua.

C.E. Sabadell: Morán, Sierra, Roca, Jaume, Pagès, Nauzet, Juanje, Morales (min. 52 Villanova), Montero (min. 64 Miki), Mora i Ollés (min. 59 Manel).

U.E. Castelldefels 2 - 4 C.E. Sabadell

GOLES: 0 - 1 (8') Centro desde la izquierda, que Ollés baja con el pecho, y que Montero dispara al fondo de las mallas.
0 - 2 (19') Durísimo disparo desde dentro del área, pero algo escorado a la izquierda, otra vez de Montero que hace i****l la estirada del meta local.
0 - 3 (25') Toni Mora con un fuerte disparo desde la frontal del área anota el tercero.
0 - 4 (47') Golazo de Óscar Ollés que colocó el esférico por toda la escuadra.
1 - 4 (50') Rechace de Sergio Morán que recoge Xavi Seco, para marcar el primer tanto local.
2 - 4 (74') Serie de rebotes dentro del área sabadellense y finalmente Rúa a escasos metros de la línea de gol marca el último gol de la matinal.

INCIDENCIAS: Calurosa matinal en el Municipal de Els Canyars de Castelldefels, donde se congregaron un millar de espectadores. Había tanta afición local, como visitante, en una nueva demostración de los aficionados vallesanos.

Seis de seis. Dos jornadas y dos victorias para el Sabadell de Ramón Moya. Llegaba el equipo arlequinado al Municipal de Castelldefels algo dubitativo respecto a las pequeñas dimensiones del estadio costeño. El equipo de Ferran Manresa, baja enteros fuera de casa, pero jugando como local es todo un peligro.
Pero muy pronto se disiparon todas las dudas cuando a los 8 minutos Sergio Montero, tras un gran dejada con el pecho de Ollés, sirvió para estrenar el marcador. El Sabadell tocaba y dominaba, nuevamente con el impecable doble pivote formado por Juanje y Nauzet. El control del esférico era total y en una contra a los 19 minutos, dejó nuevamente a Montero en buena posición de disparo, y otra vez perforó la meta local. Impecable disparo del ex jugador del Rubí. Y solo seis minutos después, más de uno tuvo que frotarse los ojos, viendo que Toni Mora desde la frontal anotaba el tercero, en un descaro de júbilo que se vivía desde la general, donde se congregaron la mayoría de seguidores sabadellenses. En 25 minutos, el partido había quedado sentenciado. Los locales no llegaban, no trenzaban jugadas y estaban totalmente atenazados a causa de la dura presión de los arlequinados. Jugando se gustaban y sin apretar el acelerador llegaron al tiempo de descanso sin pasar ningún apuro. La defensa parecía muy sólida con un trabajo impecable de los Sierra, Roca, Jaume y Pep Pagès. Morán siguió la primera mitad como un espectador más.

La segunda mitad, empezó con un soberbio golazo de Óscar Ollés desde dentro del área que engatilló un disparo que entró por toda la esuadra de Reyes. El meta local, no pudo hacer nada para neutralizar el colocadísimo zapatazo del delantero vallesano. A partir de aquí, el Sabadell bajó mucho su rendimiento, normal, teniendo en cuenta que el luminoso reflejaba un 0 a 4. Inóspito y ver para creer. Entraron Villanova, Miki y Manel en lugar de Morales, Montero y Ollés respectivamente. Se notó una cierta relajación, cosa que aprovechó el Castelldefels para maquillar el luminoso. Primero, a los 50 minutos, tras un flojo rechace de Sergio Morán, Xavi Seco aprovechó para marcar el primer gol local. Quince minutos después, en otra jugada embarullada dentro del área Rúa solo tuvo que empujar el esférico para anotar el segundo. La defensa que había funcionado a las mil maravillas en el primer tiempo, estuvo algo dubitativa y poco contundente para desbaratar las contras locales. Incluso los amarillos pusieron en algún aprieto más la meta de Sergio Morán. El 3 a 4 rondó en el estadio de Castelldefels, pero hubiera sido del todo inmerecido, tras el poco potencial mostrado por los costeños. Final del partido y segunda victoria de la temporada, después de dos jornadas de liga.

Mejor inicio imposible de un Sabadell que trabaja, se deja la piel en el campo y se nota que el equipo es toda una piña.
La tercera jornada será ante la Rapitenca que suma 4 puntos y tras golear por 5 a 0 al Manresa visitará la Creu Alta el próximo domingo 17 de septiembre a partir de las 6 de la tarde.

:scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #151 el: 11 de Setembre de 2006, 03:41:23 am »
M'agrada la crònica d'aquí dalt........  :ejem  :laugh:  Diria que és d'aquesta pàgina.....

http://www.miequipo.es/jornada/miequipo/noticias_T.asp?Grp=t5&Eqp=Sabadell

PEr cert, això que dieu de la defensa..... doncs home, avui ha fallat en els dos gols, però jo crec que fruit del relaxament.
Si com deia el xavier, crec, haguéssim anat 0 a 1 no ens fan cap gol.
« Darrera modificació: 11 de Setembre de 2006, 13:25:10 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #152 el: 11 de Setembre de 2006, 14:46:35 pm »
M'agrada la crònica d'aquí dalt........  :ejem  :laugh:  Diria que és d'aquesta pàgina.....

PEr cert, això que dieu de la defensa..... doncs home, avui ha fallat en els dos gols, però jo crec que fruit del relaxament.

A mi la defensa contra el Mataró tampoc em va agradar gaire... Van haver algunes jugades d'indecisions i tal... No sé, jo crec que és la línia del camp en que més fluixets estem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #153 el: 11 de Setembre de 2006, 15:31:06 pm »

A mi la defensa contra el Mataró tampoc em va agradar gaire... Van haver algunes jugades d'indecisions i tal... No sé, jo crec que és la línia del camp en que més fluixets estem

Està clar, tot son opinions.
Per mi, ahir a Catefa si que van donar-se alguns errors, per mi, fruit del relaxament.
Contra el Mataró...... doncs, ells no van crear cap ocasió en tot el partit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #154 el: 11 de Setembre de 2006, 16:34:17 pm »
Yo fui y la verdad es que quedé bastante satisfecho por el juego mostrado, pues no alcanza a mi memoria un partido que en el descanso, y fuera de casa, estuvieramos ganando 0-3. Posteriormente nos relajamos un poco, pero hasta un cierto punto es totalmente lógico.
Para mí los mejores del partido Montero, Sierra (pedazo de defensa) :clap y también lo hizo bastante bien Toni Mora y Ollès.

Saludos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #155 el: 11 de Setembre de 2006, 16:36:22 pm »
Jo no sé per què però crec que akesta temporada ens anirà millor jugar a fora q a casa... a casa molts ekips vindran a tancar-se però en canvi quan juguem a fora els altres es veuran una mica més obligats a atacar i deixar més espais... Tot i així espero veure molts gols a la nova creu alta eh? ;)

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #156 el: 11 de Setembre de 2006, 16:41:04 pm »
Jo no sé per què però crec que akesta temporada ens anirà millor jugar a fora q a casa... a casa molts ekips vindran a tancar-se però en canvi quan juguem a fora els altres es veuran una mica més obligats a atacar i deixar més espais... Tot i així espero veure molts gols a la nova creu alta eh? ;)

Estic d'acrod amb tu, a la NCA costara mes marcar el primer gol, pero a la que obrim la llauna, estaran obligats a sortir i amb el camp tan gran que tenim, si comparem els altres de 3ª, espais no faltaran per fer el 2n i el 3e......, crec  que sera dels camps en que una setmana es guanya per la minima i a l'altre per una golejada, aixo si espero que guanyem de totes maneres ;D ;D

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #157 el: 11 de Setembre de 2006, 19:53:22 pm »
Gran victoria del CES, ara SÓM LIDERS i ara a per la Rapitenca... que serà un rival dur.. almenys pel que es veu el que ha fet a casa... (5-0)... Espero que hi hagi molta gent la setmana que ve contra la rapitenka i aper ells!!

:anims C.E.SABADELL. F.C  :anims
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

oriolh

• Visitant
« Respondre #158 el: 11 de Setembre de 2006, 20:03:30 pm »
Guanyarem 12 a 0 gols de Montero

:oooooo: :scut

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #159 el: 11 de Setembre de 2006, 21:45:35 pm »
Guanyarem 12 a 0 gols de Montero

:oooooo: :scut

menys eufòria... Una cosa es que un dia Montero hagi fet 2 gols i n'hagi pogut fer molts més, i que als 20 minuts estés la cosa sentenciada i tot això i una altra molt diferent que això passi cada setmana.
No pequem d'eccés d'euforia, perquè sempre ens passa el mateix: guanyem 2 partits seguits i som els millors del món i en perdem 2 i som els pitjors.
Anem pas a pas, que si, anem líders, però encara queden 36 jornades per endavant, que es diu aviat...