Autor Tema: 2 partits 6 punts  (Llegit 1406 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
2 partits 6 punts
« el: 02 de Octubre de 2006, 09:23:56 am »
Després de jugar 5 partits crec que hauriem de tenir 2 punts més, jo l'empat d'ahir el donava per bo si haguessim tornat de Palamós amb els 3punts. Ara ens toquen 2 partits seguits a fora i amb 4puntets hauriem d'estar contents però crec que hem d'exigir i aspirar al màxim per recuperar el terreny perdut aquestes dues últimes setmanes i fer un 6/6.
Ara sortiran els de sempre dient-me que no es pot anar de sobrat, més humilitat i totes aquests tòpics. jo només estic fent un plantejament i creant uns objectius, desprès el partit depararà el que convingui i si no s'aconssegueixen seguirè pensant que tenim un equip per fer aquests resultats.
De totes maneres penso que estem obligats a guanyar a Manresa per anar a Balaguer amb garanties

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: 2 partits 6 punts
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2006, 14:19:37 pm »
Completament d'acord en aquest objectiu.
Potser seré molt dur criticant, però estic convençut que els últims 2 partits els hauriem guanyat si en comptes de Sergio Morán tinguéssim el Ramon Martí o l'Urko (del Nando m'he de refiar de les vostres opinions pq no l'he pogut veure).
És l'únic q em preocupa del nostre equip i no veig pq no podem guanyar els 2 partits que venen seguits a fora.
Només rezar perquè el Morán no surti a buscar bolets quan hi ha una centrada.
Honor al Sabadell

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2006, 14:44:21 pm »
Completament d'acord en aquest objectiu.
Potser seré molt dur criticant, però estic convençut que els últims 2 partits els hauriem guanyat si en comptes de Sergio Morán tinguéssim el Ramon Martí o l'Urko (del Nando m'he de refiar de les vostres opinions pq no l'he pogut veure).
És l'únic q em preocupa del nostre equip i no veig pq no podem guanyar els 2 partits que venen seguits a fora.
Només rezar perquè el Morán no surti a buscar bolets quan hi ha una centrada.

Doncs sento dirte que ja quasi estem a la temporada dels bolets i a la porteria tenim un gran boletaire. Pero tranquil home, per cada bolet que vagi a fer, els davanters del sabadell els hi fotaran 2. Porten una gran mitjana realitzadora. De totes maneres, i no se el perque, el camp del Manresa no es gaire propici per els gols visitants, pocs equips marquen mes d´un gol. No se si es per la xespa o perque planten alls al camp, amb la qual cosa si que es tindria que anar al tanto en defensa.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2006, 17:01:00 pm »
pues ese era el panteamiento que había hecho para cuando si hiciera la visita a Manresa, en el tema de ¿hasta cuando invictos o dejaríamos de sacar los tres puntos?, yo señalé el partido de Manresa, tenía la seguridad de que en Palamós se ganaría y luego en casa con el Gavá se sacarían los tres puntos, ahora yo no se si es una obligación recuperar los puntos, creo que no, los puntos perdidos ya no volveran, la obligación es ahora la de ganar en los próximos partidos, si no se consigue pues seguro que saldremos de los puestos de play-off. Eso de de mirar para arriba no siempre sale bien, ahora estamos en cabeza empatados a punto con el Masnou y la intención sería superarlo y abrir hueco con los demás.  :yes:  saludos
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2006, 17:24:30 pm »
No s´ha de caure tant en el pessimisme;

El Reus, un altre teòric aspirant ha guanyat només 1 punt
El Gavà                                      "                              2 punts
El Vilanova                                 "                              2 punts

Només el Girona ha fet el plè, però veieu com va començar....  i el Palafrugell no és el Gavà ni molt menys.

Aquí tothom falla i simplement s´ha de fallar menys que els altres. I sinó fixeu-vos en el mateix Manresa, que tothom ara respecte tant i que va caure 5-0 amb la Rapitenca a la 2ª jornada.  Que hagués passat si el Sabadell hagués encaixat aquest resultat ?
« Darrera modificació: 02 de Octubre de 2006, 17:30:47 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2006, 18:19:19 pm »

:icon_question: :icon_question: A mi em sembla que els plantejaments que es fan aquì no són per res pessimistes, si no que són molt ambiciosos

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2006, 18:52:17 pm »

El Reus, un altre teòric aspirant ha guanyat només 1 punt
El Gavà                                      "                              2 punts
El Vilanova                                 "                              2 punts

Només el Girona ha fet el plè, però veieu com va començar....  i el Palafrugell no és el Gavà ni molt menys.

Aquí tothom falla i simplement s´ha de fallar menys que els altres. I sinó fixeu-vos en el mateix Manresa, que tothom ara respecte tant i que va caure 5-0 amb la Rapitenca a la 2ª jornada.  Que hagués passat si el Sabadell hagués encaixat aquest resultat ?

Ahí es donde esta la cuestión, cuando los supuestos aspirantes pierden puntos deberíamos despegarnos de ellos y no es así, yo no quiero suponer que faltando un par de partidos no se tenga el play-off asegurado, porque entre maletines, desiciones arbitrales y ven tú a saber que más nos pueden impedir el sueño de los Play-off y por consiguiente el ascenso, luego es otra historia pero el play-off si hay equipo para ello se debería asegurar lo más rapidamente posible, estamos en tercera y somos equipo de tercera, si no que es lo que hace el Masnou por arriba nuestro, la tercera es muy igualada y hoy estas arriba y el próximo partido te sales de los cuatro primeros puestos porque los demás siguen ganando. A mi no me importa como va tal equipo o este otro, no quiero mirarme en ellos sino todo lo contrario que ellos se fijen en nosotros, quiero que nuestro  equipo suba este año y hay que hacer lo imposible para lograrlo. saludos

:anims   :scut    :anims    :scut    :anims   :scut     :anims   :scut   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2006, 19:45:48 pm »
hombre yo con 4 puntos ya me confirmaria... Hemos de pensar k el desplazamiento más dificil es el de Manresa ya k esta en play ofs y el balaguer casi en descenso, aunk mir alo k paso cn el Palamos y va ultimo...  :disappointed:

Benga haber si vamos muxa gente a animar al CES!  :beer2

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 02 de Octubre de 2006, 21:16:10 pm »
he fet un càlcul aquest matí i la millor manera de saber si anem bé o malament és mirar de sumar la mitja anglesa ( 4 punts de cada 6 possibles, sempre).

Fent la mitja anglesa serien en total 76 punts al final de lliga.
I vistes les classificacions de l'any passa en els 13 grups de 38 jornades lligueres doncs en TOTES LES OCASIONS amb 76 punts entraríem al play off.

En 2 grups haguèssim sigut líders
En 4 grups haguèssim sigut segons
En 5 grups haguèssim sigut tercers
I en 2 grups haguèssim sigut quarts.

així doncs amb 76 punts el més segur és q quedem entre segons o tercers d grup, clar q per aconseguir això ja us dic q tenim que aconseguir 4 punts per cada 2 jornades d lliga, cosa q suposa q si perdem un partit no ens surten les comptes i llavors ho haguem d compensar guanyant dos partits seguits.

per a orientar-vos e fet aquesta taula:

PER A ACONSEGUIR LA MITJA ANGLESA CAL:

a la jornada 6 acabar amb  12 punts ( és a dir empatar a Manresa)
- a la jornada 12 acabar amb 24 punts.
- a la jornada 19 acabar amb 38 punts.
-a la jornada 30 acabar amb 60 punts,
- a la jornada 34 acabar amb 68 punts.
I a la jornada 38 acabar la lliga amb 76 punts.

Ara mateix en portem 11 en 5 partits, cosa q vol dir q al acabar la próxima jornada per anar bé hauríem d tenir mínim 12 punts ( si són més molt millor).

Pels q us costi més heu d calcular q em d sumar cada 4 jornades doncs uns 8 punts cosa q seria ( 2 victories i 2 empats) o en cas d perdre (3 victories i una derrota = 9 pts).

en fi si agafem aquesta tònica ens podem plantar a PLAY OFF, si comencem a perdre punts llavors ens tocarà a la segona volta tenir q guanyar 4-5-6-7 partits seguits cosa q no m'agrada.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 02 de Octubre de 2006, 23:49:16 pm »

:icon_question: :icon_question: A mi em sembla que els plantejaments que es fan aquì no són per res pessimistes, si no que són molt ambiciosos

A veure;   comparteixo totalment aquests plantejaments i personalment penso que en els tres pròxims partits s´ha de treure al menys 7 punts.   Jo el que em vinc a referir és als que ja comencen a dubtar del projecte i a veure les coses "negres" només per 2 partits de "no-victòria", un d´ells davant d´un aspirant directe al "play-off" com és el Gavà.

Personalment, intueixo i estic convençut de que pujarem a Segona B.   Ara bé, la temporada és llarga i veurem resultats de tots colors....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Entrenador
« Respondre #10 el: 03 de Octubre de 2006, 19:01:44 pm »

A veure;   comparteixo totalment aquests plantejaments i personalment penso que en els tres pròxims partits s´ha de treure al menys 7 punts.   Jo el que em vinc a referir és als que ja comencen a dubtar del projecte i a veure les coses "negres" només per 2 partits de "no-victòria", un d´ells davant d´un aspirant directe al "play-off" com és el Gavà.

Personalment, intueixo i estic convençut de que pujarem a Segona B.   Ara bé, la temporada és llarga i veurem resultats de tots colors....

per la meva part res més lluny de posar en dubte el projecte, estic tan convençut com tu de que ho  aconseguirem, només que em sembla una motivaciò proposar-nos un 6/6 i no conformar-nos d'entrada amb 4/6. Crec que aquestes alçades el forum hauria de treure fum per la gent que aposta per anar a Manresa a fer costat a l'equip, penseu que aquests 3punts ens farien molt forts i marcarien distàncies, amb un puntet anirem fent la viu viu

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 04 de Octubre de 2006, 01:01:19 am »
Va hombre va, dejemos de darle caña a Morán. Que pasa, que es solo culpa suya? Si Toni Mora le pega de primeras cuando cortó el balón, y no se recrea tanto como suele hacer, quizás no nos lo hubiesen metido, el gol...

Me hace gracia como la gente suele pagarla con un solo jugador... Que si Morán, que si Iglesias, el año pasado que si Gallo... un jugador puede tener un error puntual, pero recordemos que el futbol es 11 contra 11, y si no se sacan los puntos no será culpa exclusiva de un solo tio... Vamos, creo yo

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #12 el: 04 de Octubre de 2006, 01:02:50 am »
Per cert, a això que deiem dels 6 punts... totalment d'acord. Crec que és el moment de possar-nos els cinturons i apretar l'accelerador per agafar aventatge. Possar-nos en un parell de mesos amb 8 o 9 punts sobre el cinquè seria l'ideal.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #13 el: 04 de Octubre de 2006, 09:17:51 am »
Quines ganes de destabilitzar l equip teniu... collons, nem jugat 5 i nem guanyat 3 i empatat dos, i som el equip del grup que mes punts té.

el que pasa que aqui tots voldriem acabar la lliga amb mes de 100 punts i aixo no pot ser... ens hem de mentaliztar que estema tercera, amb un equip de terceram i jugan contra equips detercera, i que ningu donara res per perdut, y que cualsevol equip encara que sigui inferior ens pot guanyar

yo firmo 3 punts en akets 2 desplaçaments SEMPRE i cuan guanyem al barça C daqui a 10 dies...

y penseu... que algun dia perdrem algun partit eh??

• Entrenador
« Respondre #14 el: 04 de Octubre de 2006, 20:28:59 pm »
Quines ganes de destabilitzar l equip teniu... collons

yo firmo 3 punts en akets 2 desplaçaments SEMPRE i cuan guanyem al barça C daqui a 10 dies...

y penseu... que algun dia perdrem algun partit eh??

Ganes de desestabilitzar res de res, estem fent costat a aquest equip des del primer dia, tan si ès amistos com oficial el partit.
Però no tenim el mateix parer hi ho has de respectar, per mi els 3punts amb el Barça C  sòn més cars que fer-ne quatre a Manresa i Balaguer i només ès un punt de vista

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #15 el: 04 de Octubre de 2006, 23:38:13 pm »
Lo mejor sería, evidentemente, hacer el doblete, pero yo firmo sacar 4 puntos y después ganar al Barça C. Igualmente, a ver si damos un golpe de autoridad y nos vamos distanciando claramente del resto :yes:.

Saludos