Autor Tema: Sabadell - Vilanova  (Llegit 12101 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sabadell - Vilanova
« Respondre #80 el: 27 de Setembre de 2006, 21:29:45 pm »
Doncs si, la final serà contra l'Espanyol B, amb la tornada a casa  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #81 el: 27 de Setembre de 2006, 21:46:36 pm »
hola nois

Acabo d´arribar a Vilanova despres de veure el partit. I estic molt indignat. Perque els jugadors del Vilanova tenen que saber encaixar el que deia el arbitre. Jo li deia des de la grada amb el Palanca que es tranquilitzes pero el tio erre que erre. El que es preocupan per el sabadell es que li marquin dos gols amb 2 jugadors mes.

Pero be, un partit emopcionant amb gols, que es el que voliem tots.

I MUTIO, no posis a Canal Blau com a radio de aficionats. Ho dic perque qui el radia es un noi molt fanatic del Vilanova, i no ho acostuma a fer malament, pero se´l te que entendre. A la segona part m´ha dit que el anava a radiar des de el camp perque tenia por de no sortir viu.

Be, me quedat sense veure la seguent eliminatoria, però ara que la guanyeu vosaltres. Per cert, el arbitre era de Terrassa...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #82 el: 27 de Setembre de 2006, 21:52:46 pm »
I MUTIO, no posis a Canal Blau com a radio de aficionats. Ho dic perque qui el radia es un noi molt fanatic del Vilanova, i no ho acostuma a fer malament, pero se´l te que entendre. A la segona part m´ha dit que el anava a radiar des de el camp perque tenia por de no sortir viu.
Seria pel que deia no? Pq akí no mengem ningú, no se kina es la fama akesta q s'ha creat ara que no hi ha hooligans gairebé...

ferni20

• Visitant
« Respondre #83 el: 27 de Setembre de 2006, 22:02:33 pm »
hola nois

Acabo d´arribar a Vilanova despres de veure el partit. I estic molt indignat. Perque els jugadors del Vilanova tenen que saber encaixar el que deia el arbitre. Jo li deia des de la grada amb el Palanca que es tranquilitzes pero el tio erre que erre. El que es preocupan per el sabadell es que li marquin dos gols amb 2 jugadors mes.

Pero be, un partit emopcionant amb gols, que es el que voliem tots.

Be, me quedat sense veure la seguent eliminatoria, però ara que la guanyeu vosaltres. Per cert, el arbitre era de Terrassa...

bé noi, a veure el partit a tingut algo de semblant amb el de la Rapitenca, pero una diferència molt important: el Vilanova a sigut un equip q a perdut els papers molt ràpidament ( amb o sense motiu no o se) pero tenien la eliminatòria a favor encara amb el 2-1 i l'han tirada per la borda..... i segona cosa a comentar és q crec q tenen un conjunt força bo per a una Tercera Divisió tan defensivament com en atac i molt provablement sigui un dels 4 equips que estigui a play off a final de temporada.... res més a afegir.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #84 el: 27 de Setembre de 2006, 22:07:45 pm »
Hola Ferni20, per aixo he dit que estava indignat, pero indignat amb els burros dels jugadors del vilanova per tant de protestar. Jo li cridava al Palanca perque es tranquilitzes pero no paraven de protestar. Per mi el arbitre no ha influenciat al marcador.

I el del Canal Blau pot caure malament, pero crec que no ho fa de mala fe.

En fi, el partit ha tingut de tot. Pero a estat be. Suposo que a Vilanova diran que si el arbitre, que si tal. No us preocupeu, jo soc de vilanova i he estat al partit, i dic que el arbitre ha estat dolent pero per les dues bandes.

Sabeu si els expulsats no podran jugar el diumenge?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #85 el: 27 de Setembre de 2006, 22:09:47 pm »
Cap ha estat de vermella directa no? Per doble groga no passa res, pero si es vermella directa no podrien jugar.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #86 el: 27 de Setembre de 2006, 22:18:15 pm »

En fi, el partit ha tingut de tot. Pero a estat be. Suposo que a Vilanova diran que si el arbitre, que si tal. No us preocupeu, jo soc de vilanova i he estat al partit, i dic que el arbitre ha estat dolent pero per les dues bandes.

Doncs jo ja estic fart, de que per altres forums sens tracti de marrullers, i que nomes sabem guanyar amb l'arbit a favor...jo no volia pasar la eliminatoria pero si guanyar el partit...weno ara a guantar mes critiques i mes tonteries de gent que no a vist el partit i no a vist com el numero 5(suposo que el tal palanca que menciones) a estat molta estona recriminan al linier el 2on penalt, cada cop que es parava el joc...fins que l'han fet fora, pero es que el tenien que haver expulsat abans per tant protestar...
Weno xavier una salutació i et convidem a que si vols seguir la copa federació vinguis a la nova creu alta ;) :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #87 el: 27 de Setembre de 2006, 22:25:07 pm »
resistencia el palanca es l'entrenador del vilanova

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #88 el: 27 de Setembre de 2006, 22:35:55 pm »
Ja se sap amb qui es juga la propera eliminatoria?
I una altra pregunta, al Sabadell fa anys no va jugar un Palanca? era aquest?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #89 el: 27 de Setembre de 2006, 22:42:43 pm »
  L´estona que he vist el partit (tota la 2ª part), el Sabadell no m´ha desagradat. Li he vist un futbol bastant vertical, amb un Sergio Iglesias que es va afiançant a l´equip i un Toni Mora que s´està començant a revelar, per si hi havia dubtes com a un molt bon fitxatge.

Llacunes defensives?  Per descomptat, en aquesta zona s´ha de millorar encara bastant, però pensem que el segon gol prové d´un "penalty" molt rigurós i el tercer és una jugada molt encertada i inspirada del Vilanova, que ha sorprès completament a la defensa. El primer no l´he vist.  Un altre element positiu és la seguretat des del "punt de penalty" que mostren alguns jugadors de l´equip i que ens pot sol.lucionar més d´un problema.

Ara que el resultat  "seudotenístic", d´avui és ben bé de "Llibre Guiness de Records",  3-5, 5-3.  El que està clar és que ningú absolutament del Fòrum podia comptar amb un desenllaç per "penaltys". Si ja és difícil un 5-3, imaginem-ne dos d´oposats en una mateix eliminatòria. Es de les coses més increïbles que he vist en el món del futbol en molt temps, juntament amb l´ascens a Segona "A"del Vecindario i els 4 entrenadors del Sabadell de l´any passat.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #90 el: 27 de Setembre de 2006, 22:44:52 pm »
Emos ganado pero no estoy satisfecho, con dos menos y nos igualan dos goles, tenemos una defensa muy floja pero ke muy floja... :ko :ko :ko :ko :ko :ko :beer2

No n'hi ha per tant.. tingues en compte que la majoria de jugadors eren teòrics suplents... a més, un ha sigut gol de penalty, i l'altre un golàs que poca cosa s'hi podia fer.. pero repeteixo, son els "suplents" i amb un equip de "suplents" (amb tots els respectes per tots) hem superat l'eliminatoria (una eliminatoria ben BOJA... que 16 gols.. deu ni do!!)

L'important és que hem passat! i ens hem emportat una bona alegria  :cheer :anims :beer2 :clap

VISCA EL SABADELL!!!  :bandera :scut

Aquest any farem grans coses!!!!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #91 el: 27 de Setembre de 2006, 22:49:00 pm »
Ja se sap amb qui es juga la propera eliminatoria?
I una altra pregunta, al Sabadell fa anys no va jugar un Palanca? era aquest?

El mateix Palanca, Bermos, va jugar a principis dels anys 80.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #92 el: 27 de Setembre de 2006, 22:54:52 pm »
Tenint en compte k em jugat amb suplents menys Manel y Montero, haig de dir k no em fet gran kosa avui, sort del 2n penal, k ens em kedat sorpresos tots y també de les autoexpulsions dels vilanovins, pero tenim una defensa k a la minima k pasa una moska es distreuen, ens han fet 3 o 4 contres guanyant 3-1 que no podien ser veritat ja que no entenc k amb 2 jugadors mes ens puguin igualar..... falta intensitat, hem de tenir la mateixa concentracio durant tots els minuts. :no:
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #93 el: 27 de Setembre de 2006, 23:05:31 pm »
si el mismo Palanca que viste y calza, ahora como entrenador tiene que defender lo suyo y más si se puede sentir perjudicado. Aunque creo que hay otros modos y  debería tener un comportamiento más señor. saludos
                         :anims   :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #94 el: 27 de Setembre de 2006, 23:11:27 pm »
Ombre destacar k a sido un wen partido... Aunk en los ultimos momentos me e desesperado xk esk estabamos muy atras, y necesitabamos 2 goles...
Y luego lo de las expulsiones... y lo de los penaltis... ubiera preferio k no ubieses penaltis ni 2 expulsiones xk pareze k nos ayuden pero esk señor mio el primer penalty no me e fijado bien, pero el segundo CLARISIMO... Y aber las expulsiones mas k justas... Haber si esk kuando emos marcado en 2-1... un jugador del Vilanova no me akuerdo el numero le estaba diciendo de TODO al arbi y al linier... y esk a abido un momento kuando tenia k sakar el Vilanova, k esk el jugador le a cojido de la camiseta al arbi y le a como empujao pa k lo mirase, y esk ni en ese momento a sakado targeta pa no calentar mas la cosa... Pero esk luego seguia y seguia... y claro a la siguiente jugada k le seguia insultando al linier pues ya lo a expulsado...

Weno aber si ganamos al Español... aunk sera mas xungo k el Vilanova...
Y ole x la aficion... x ser un dia laborable abia un monton de gente, sabeis kuanta abia mas o menos??

enga saludos!  :beer2

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #95 el: 27 de Setembre de 2006, 23:14:19 pm »

Doncs jo ja estic fart, de que per altres forums sens tracti de marrullers, i que nomes sabem guanyar amb l'arbit a favor...jo no volia pasar la eliminatoria pero si guanyar el partit...weno ara a guantar mes critiques i mes tonteries de gent que no a vist el partit i no a vist com el numero 5(suposo que el tal palanca que menciones) a estat molta estona recriminan al linier el 2on penalt, cada cop que es parava el joc...fins que l'han fet fora, pero es que el tenien que haver expulsat abans per tant protestar...
Weno xavier una salutació i et convidem a que si vols seguir la copa federació vinguis a la nova creu alta ;) :ok

Gracies, pero entre setmana ho tindre complicat. Jo no sé si es perque el sabadell em cau molt be, pero jo no veig tans fantasmes. Avui el arbitre ha pitat el penal a favor del Vilanova quan tothom pensabem que era falta a favor del sabadell.

I si voleu divertirse, mireu VILANOVADIGITAL.COM al forum del CF VILANOVA i veureu com ja he tingut que contestar a mes d´un.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #96 el: 27 de Setembre de 2006, 23:19:14 pm »
Qui ha fet els gols?

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #97 el: 27 de Setembre de 2006, 23:24:10 pm »
aber se k uno el sergio de penalti, el Roger otro... y los otros manel y toni  no?  ???
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2006, 23:29:51 pm per jose_sabadell »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #98 el: 27 de Setembre de 2006, 23:25:42 pm »
gols: Suárez (p)
S.Iglesias (p)
R.Cànovas
Toni Mora
Toni mora

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #99 el: 28 de Setembre de 2006, 12:51:50 pm »
partit anada 4 d'octubre tornada 18 d'octubre