Autor Tema: Vilanova - Sabadell (Copa Federacio)  (Llegit 15836 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Vilanova - Sabadell (Copa Federacio)
« Respondre #160 el: 22 de Setembre de 2006, 13:08:13 pm »
adriancito jo no parlo del sergio iglesias company parlo de la imatge del equip senser  ;)  jo en cap moment he parlat d´un sol jugador  :beer2
dons a mi m´han comentat que el resultat no es correcte per el partit que varem fer, segons tinc entés(y de bona font) l´equip va jugar força  be i nomes jugades puntuals i alguna falta de coordinacio va fer que es dones aquest resultat. (i no m´ho a dit el iglesias jejejeje, no sigueu mal pensats)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #161 el: 22 de Setembre de 2006, 14:03:38 pm »
adriancito jo no parlo del sergio iglesias company parlo de la imatge del equip senser  ;)  jo en cap moment he parlat d´un sol jugador  :beer2
dons a mi m´han comentat que el resultat no es correcte per el partit que varem fer, segons tinc entés(y de bona font) l´equip va jugar força  be i nomes jugades puntuals i alguna falta de coordinacio va fer que es dones aquest resultat. (i no m´ho a dit el iglesias jejejeje, no sigueu mal pensats)

Si l'any pasat tmpk jugabem tan malament lo unik k abien cagades puntuals i falta de colocacio de alguns jugadors i majoritariament era la del cervell del equip... Si l'any pasat de 11, 5 es tokaben les boles en els partits doncs es jugaba pitjor si aquest any de 11, se les toka un ( si se les toka ) o ningun, es normal k es jugui be... al menos amb ganes

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #162 el: 22 de Setembre de 2006, 22:07:47 pm »
dons a mi m´han comentat que el resultat no es correcte per el partit que varem fer, segons tinc entés(y de bona font) l´equip va jugar força be i nomes jugades puntuals i alguna falta de coordinacio va fer que es dones aquest resultat. (i no m´ho a dit el iglesias jejejeje, no sigueu mal pensats)

PANSO, totalment d´acord, va ser aixi. Nomes et dire que amb el 0-2 la gent local xiulava al equip. Ja se sap que despres els gols fan que ja no t´en recordis. I en Iglesias, per mi, no va demostrar ser superior als demes (tampoc es que jugues malament).
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #163 el: 22 de Setembre de 2006, 22:26:38 pm »

Xavier a tu dir-te q tu estaries perdonat si celebressis els gols del Vilanova jeje...... jo o dic per a la resta de foreros que ni els va ni els ve el Vilanova i sembla q s'alegrin de q perdem aquesta eliminatoria.

Gracies Ferni20, jejejeje, pero fare com els exjugadors que diuen que si marquen no ho celebran. De totes maneres el sabadell no tindria que tenir mases problemes per guanyar el partit.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.