Autor Tema: Anunci del CATALUNYA- EUSKADI  (Llegit 3688 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Anunci del CATALUNYA- EUSKADI
« el: 22 de Setembre de 2006, 19:24:45 pm »
Diari As ( 22/09/2006)

POLÉMICO ANUNCIO DEL CATALUÑA-EUSKADI

Un niño de rojo veta a un catalán

La Plataforma Pro Seleccions Esportives Catalanes presentará hoy en TV3 un anuncio sobre el partido Cataluña-Euskadi del 8 de octubre. La historia se desarrolla en un campo de fútbol donde niños con camisetas de diferentes selecciones mundiales están jugando. Un niño, que luce la camiseta catalana, quiere sumarse al juego, pero uno de los participantes, con la camiseta roja (Sergi Blázquez, de la Plataforma, confirmó que "es la de España") le impide hacerlo.

El anuncio no tiene voz, pero el mensaje es que el de rojo no deja jugar al de la camiseta de Cataluña y le explica con gestos que sólo puede jugar con la de su color. "Es una manera de explicar que España no deja competir a Cataluña internacionalmente", sostienen los de la Plataforma.

TV3 ha organizado para hoy un debate sobre el anuncio, en el convencimiento de que creará polémica. El PP de Cataluña pidió ayer que no se emita en la televisión pública catalana, medio que tiene la exclusiva. El Cataluña-Euskadi lo organiza la Federación Catalana, que se desmarcó del anuncio: "Nosotros nos limitamos a publicitar su celebración".

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Anunci del CATALUNYA- EUSKADI
« Respondre #1 el: 22 de Setembre de 2006, 19:26:38 pm »
es muy bueno el anuncio yo tambien lo e visto en las noticias kreo ke lo han comentado! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 22 de Setembre de 2006, 19:58:58 pm »
Jo també l'he vist, el que no se de que es queixen és la pura realitat :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 22 de Setembre de 2006, 20:11:54 pm »
parece que la verdad molesta, buen anuncio este, donde se refleja la actualidad del fútbol y la politica en este país, el verdadero mierdo que tiene el pp no es que se formen las seleciones autonómicas para participar en eventos internacionales sino que estas queden por encima de la selección española.  :clap   :clap   :clap                                            :beer2   :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 22 de Setembre de 2006, 20:40:13 pm »
parece que la verdad molesta, buen anuncio este, donde se refleja la actualidad del fútbol y la politica en este país, el verdadero mierdo que tiene el pp no es que se formen las seleciones autonómicas para participar en eventos internacionales sino que estas queden por encima de la selección española.  :clap   :clap   :clap                                            :beer2   :beer2

correcto el ejemplo mas claro el hockey patines,un deporte casi desconocido en españa(uno de los pocos no catalanes es de tu tierra el tenerife) asta los utilleros catalanes,cuando le dieron la oficialidad a catalunya movieron cielo y tierra para impedir su participacion,como les dolio la celebracion del mundial b ganado por catalunya y temian por un posible catalunya-espanya,que dicho sea de paso paradojicamente en tiempos de dictadura se jugaron algunos partidos de futbol catalunya-espanya una cosa al menos curiosa

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 23 de Setembre de 2006, 00:55:17 am »
Com diu l'amic Erik, no se de que es queixen si es la pura realitat... i amb les seves reaccions nomes fan que demostrar que tenen molta por  :yes:

Y al compañero Labtec, felicitarle y agradecerle que sea como es, de mentalidad abierta. Lamentablemente tu ejemplo no abunda en las españas ultimamente  :oooooo:

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2006, 15:34:51 pm »

OLE TUS h****s CAMPEON!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 26 de Setembre de 2006, 17:12:55 pm »
Sembla ser que per una vegada algú finalment decideix alçar la veu, li volen tapar la boca. Que hi ha quelcom a l'anunci que no sigui cert :icon_question:

Que vagin a fer el ridícul pels mundials amb els seus Raúls, Aragoneses i companyia i ens deixin defensar els nostres colors :icon_exclaim: :****
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 26 de Setembre de 2006, 19:16:54 pm »
No se, crec q aquí ens agrada a tots remoure la m**** massa... jeje.
No sabria veure un Mundial de futbol ni crec q tindria cap gràcia amb Catalunya, Euskadi, Andalusia, Galícia...... crec que el Mundial perdria totalment el sentit q té apart que en d'altres països també hi hauria problemes d'aquests tipus i sortirien NOVES seleccions mundialistes per tot arreu..... casi que millor seria ja que inventen taaaaaaaaaantes competicions doncs fer algun tipus de torneig cada X temps entre les diferents seleccions autonòmiques o si em forceu amb la participació d'altres seleccions regionals d'altres paisos en que tmb hi hagi aquest tipus de conflictes.
No se és una opinió personal.... independentment d'això és totalment cert q hi ha molta por en aquest país a deixar de banda a la selecció espanyola i q n'apareguin d noves dins el mateix territori potser millors q la espanyola ( l'andalusa per exemple....), pero weno...... millor deixar-nos d'aquests temes polítics i sapiguer diferenciar entre tots el futbol i la política.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 26 de Setembre de 2006, 19:37:29 pm »
En resposta al company ferni20: (de bon rotllo, això sempre :-*)

jo sencillament no entenc el perquè dels mundials, be sí, per guanyar-hi calers, a aquí hi havia arribat tot solet, però perquè competicions entre estats :icon_question: No seria correcte una selecció d'europa, perquè per segons què som molt globals. Com a mostra la Ryder Cup, on els anglesos eren incapaços de guanyar els EEUU i hi van incloure la resta d'europa. Potser serveixen per reivindicar-se cada un d'aquests estats :icon_question: Doncs mira, em sona d'alguna cosa això ;). Deixant també constància que Eire i Escocia tenen la seva propia selecció, en un estat (Gran Bretanya) que de sempre s'ha considerat dels més centralistes d'europa i per tant, del món.

Per altra banda, sobre el comentari de 'ens agrada remoure la m.', em sona a discurs de 'les coses ja estan be com estan i millor no tocar-les'. És a dir, un discurs del vencedor que sembla que encara vulgui donar peixet i restar-li importància al vençut. Sincerament el discurs pujolista del 'ara no toca' i no seré l'únic, ja l'he sentit massa vegades.

Em deixava només un detall: parles de seleccions NOVES referin-te a la de Catalunya :icon_question: Per això només et diré que agafis algun llibre d'història. :smart:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Setembre de 2006, 19:50:45 pm »
En resposta al company ferni20: (de bon rotllo, això sempre :-*)

jo sencillament no entenc el perquè dels mundials, be sí, per guanyar-hi calers, a aquí hi havia arribat tot solet, però perquè competicions entre estats :icon_question: No seria correcte una selecció d'europa, perquè per segons què som molt globals. Com a mostra la Ryder Cup, on els anglesos eren incapaços de guanyar els EEUU i hi van incloure la resta d'europa. Potser serveixen per reivindicar-se cada un d'aquests estats :icon_question: Doncs mira, em sona d'alguna cosa això ;). Deixant també constància que Eire i Escocia tenen la seva propia selecció, en un estat (Gran Bretanya) que de sempre s'ha considerat dels més centralistes d'europa i per tant, del món.

Per altra banda, sobre el comentari de 'ens agrada remoure la m.', em sona a discurs de 'les coses ja estan be com estan i millor no tocar-les'. És a dir, un discurs del vencedor que sembla que encara vulgui donar peixet i restar-li importància al vençut. Sincerament el discurs pujolista del 'ara no toca' i no seré l'únic, ja l'he sentit massa vegades.

Em deixava només un detall: parles de seleccions NOVES referin-te a la de Catalunya :icon_question: Per això només et diré que agafis algun llibre d'història. :smart:

Company manelinho, ja sé que Catalunya no és cap selecció nova, pero hem d'entendre q si Catalunya o demana tmb o demanarien Euskadi ( la primera...), Andalusia ( q pa mu españoles q se sientan Andaluzia e andaluzia y zolo hay una), Navarra ( per suposat), Galícia, Múrcia ( a la llarga) i si em forces t'en diria d'altres... no se, ja et dic q és una opinió personal, al igual q un dia entrarem a discutir en si tindrien q tenir els filials dels equips algun tipus d categoria totalment independent només per a ells i no tenir colapçada la Segona B- Tercera.. amb tots els grups plens d filials... pero weno això és un altre tema.... continuo dient q no em sé imaginar un Mundial amb:

GRUP A                 GRUP B                GRUP C

BRASIL                ANDALUSIA          FRANÇA
CATALUNYA        ARGENTINA          ESPAÑA
KOREA                ITALIA                 COLOMBIA
CAMERUN           SENEGAL              JAPÓ           ........ ETC ETC...

( l'exemple d'Euskadi, Galícia, Navarra...) ja no l'he possat perquè dubto molt q arrivessin mai a un Mundial :surprised:.

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #11 el: 26 de Setembre de 2006, 21:29:56 pm »
Dons a mi em va agradar molt el anunci  :ok  :ok

Com ja an dit per aki, no deixa de visualitza en un anunci de 20 segons, la por que te espanya de Catalunya, de ke pugi fe un gran paper en alguna competició...  o ke atraves daket pas (de forma seleccions catalanes) volguin venir altres pasos kada vegada mes importants i amb més resonancia kom el el rekoneixement dels nostres drets com a país

De fet l'anunci esta molt ben pensat, amb ke surtin nens jugan a pilota perque si lanunci agues estat representat per grans no hagues xocat, ni hagués quedat tan creïble kom am els nens jugan...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #12 el: 26 de Setembre de 2006, 21:38:16 pm »
Pels que no heu vist el video aqui el teniu:

http://youtube.com/watch?v=WbBaBH-5oLQ
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #13 el: 03 de Octubre de 2006, 19:00:31 pm »
No se, crec q aquí ens agrada a tots remoure la m**** massa... jeje.
No sabria veure un Mundial de futbol ni crec q tindria cap gràcia amb Catalunya, Euskadi, Andalusia, Galícia...... crec que el Mundial perdria totalment el sentit q té apart que en d'altres països també hi hauria problemes d'aquests tipus i sortirien NOVES seleccions mundialistes per tot arreu..... casi que millor seria ja que inventen taaaaaaaaaantes competicions doncs fer algun tipus de torneig cada X temps entre les diferents seleccions autonòmiques o si em forceu amb la participació d'altres seleccions regionals d'altres paisos en que tmb hi hagi aquest tipus de conflictes.
No se és una opinió personal.... independentment d'això és totalment cert q hi ha molta por en aquest país a deixar de banda a la selecció espanyola i q n'apareguin d noves dins el mateix territori potser millors q la espanyola ( l'andalusa per exemple....), pero weno...... millor deixar-nos d'aquests temes polítics i sapiguer diferenciar entre tots el futbol i la política.

Sobre l'anunci només dir que reflecteix totalment la realitat. Es van recollir més de ½ milió de signatures a favor de les seleccions catalanes, aquestes es van portar al Parlament i aquest, representant del poble català, va votar per majoria absoluta una proposta/moció en favor del reconeixement oficial de les seleccions catalanes. Diferents federacions ja han expressat públicament el seu desig d'aconseguir la plena oficialitat (alguns esports minoritaris ho han aconseguit: corfbol, curses de muntanya, futsal, ...) però la majoria no poden per un simple motiu. Hi ha una Federació Espanyola o un govern espanyol que no ho vol i fa tots els possibles perquè així sigui (ja es va veure què van fer quan la FIRS va admetre com a membre de ple dret la selecció catalana).

Ara ja en resposta al meu amic ferni. La veritat és que em sap greu que l'únic que no vol seleccions catalanes en aquest fil del fòrum sigui precisament el meu gran amic ferni.
Aquí ningú ha parlat que cada comunitat autònoma hagi de tenir selecció oficial pròpia. Jo l'únic que vull (i la majoria del catalans) és la selecció catalana oficial. Perquè ha d'haver-hi "café para todos"? Jo només demano que les federacions esportives (entitats privades, recorda-m’ho) que ho vulguin en  puguin tenir. En aquest moments les úniques federacions que han mostrat públicament el seu desig de tenir seleccions pròpies són Catalunya i Euskadi. Jo la veritat és que crec que Murcia (un feu del PP) que s'omple la boca d'espanyolitat no té perquè formar una selecció pròpia oficial a nivell internacional en paral•lel a l'espanyola si ja els hi agrada tan aquesta. Les federacions que es sentin identificades amb la selecció espanyola trobaria molt bé que seguissin donant suport a aquest selecció.

El que no saps diferenciar entre esport i política ets tu. Perquè et penses que la majoria de seleccions són Estats? Et penses que els estats els ha creat Déu nostre senyor? Els Estats són una organització política, per tant la decisió que siguin Estats els que tenen dret a tenir selecció pròpia és una decisió purament política. A la pràctica cada Estat decideix les seleccions oficials que vol tenir. Perquè de fet, si m'estàs dient que només els estats poden tenir seleccions pròpies (cosa que en el pròxim paràgraf queda desmentit), m'estàs dient que només queda l'opció que Catalunya sigui un Estat independent reconegut per l'ONU.

No sé si saps que Anglaterra, Escòcia, Gal•les i Irlanda del Nord no són estats, tots ells formen part del Regne Unit, un estat que ningú discuteix. Fins i tot tenir seleccions pròpies no vol dir necessariament una lliga pròpia. Escòcia té lliga pròpia però els equips de Gal•les participen a l'anglesa. Per tant això de un Estat una lliga també està obsolet. Per exemple amb rugbi la República d'Irlanda no té lliga de 1a pròpia. La seva lliga s'anomena Celtic League i participen equips de la República d'Irlanda, Irlanda del Nord (UK), Gal•les (UK) i Escòcia (UK).
Altres exemples de seleccions reconegudes oficialment i que no tenen un estat al darrera són Puerto Rico (pertany als EUA), Illes Feroe (pertanyen a Dinamarca), Macau o Hong Kong (pertanyen a Xina).
Per cert, Irlanda del Nord (que són 4 comptats de l'illa que en prou feines arriben a 1 milió d'habitants) va guanyar a la gran Espanya (més de 40 milions d'habitants).

Cal recordar que Espanya va intentar prohibir que els futbolistes de Gibraltar poguessin competir internacionalment amb cap selecció, ja que va amenaçar de retirar els seus equips si la UEFA admetia Gibraltar. Finalment la UEFA va caure a les pressions de la RFEF i va canviar els seus estatuts només per impedir l'accés de Gibraltar i de pas de Catalunya. Surrealistament es deia que només podrien entrar a formar part Federacions que representessin territoris reconeguts per l'ONU, quan curiosament ja hi ha com a mínim 5 federacions que són membres de la UEFA i en canvi no són territoris reconeguts com a Estats per l'ONU. El TAS ha obligat la UEFA  a admetre de forma provisional Gibraltar.

Per cert, no és ridícul que Andorra, Mònaco o San Marino, amb pocs milers d’habitants tinguin seleccions pròpies que competeixen a nivell internacional i en canvi Catalunya no? Cal recordar que en aquesta convocatòria de la selecció catalana hi ha presents jugadors del Barça, del València, del Deportivo (un equip que em sembla que t’agrada a tu), de l’Ajax, del Mònaco i del Newcastle. Crec que aquests equips no són poca cosa a nivell europeu. Tots aquest jugadors bons es queden sense poder jugar amb cap selecció a nivell oficial perquè la selecció espanyola no els vols i la catalana no és oficial.

El que et demostra que és la política la que nega l’existència de l’esport català és el fet que la Federació Catalana de Rugbi va ser cofundadora (juntament amb la federació francesa, alemanya, belga,  espanyola, holandesa, italiana i romanesa) de Federació Internacional d’aquest esport l’any 1934. Ja sabem que Franco va derrocar el govern democràtic i legalment constituït  per la força de les armes i va prohibir la federació catalana de rugbi. Doncs recuperada la democràcia ens trobem que Catalunya tot i sé cofundadora de la Internacional li és negada la seva oficialitat. Aquest cas està als tribunals. Una altra cos que et demostra que és una qüestió política el fet de només poder haver-hi seleccions espanyoles és el fet que la Llei preveu dures sancions per els jugadors que no vulguin jugar am Espanya, això és democràtic i és esport? Si un jugador no vol anar-hi per el motiu que sigui perquè l’han d’obligar? Que no estavem parlant d’esport? Que jo sàpiga l’esport el practiquen les persones lliurament, però es veu que Espanya es vol assemblar a les dictadures que utilitzaven (i utilitzen) l’esport per projectar la seva política al món.

Finalment acabar aquest llarg missatge dient que les seleccions catalanes no van en contra de ningú, van a favor de l’esport català. Si hi haguessin seleccions catalanes no es suprimiria cap més selecció, i fins i tot els esportistes podrien triar quina selecció prefereixen per jugar.

Per cert Catalunya és la selecció que europea que ha aplegat més gent per seguir-la en directe com a equip local, ja que ha aconseguit omplir el Camp Nou, i aquest és l’estadi amb més capacitat d’Europa. Ja s’han venut 30.000 entrades per el Catalunya – País Basc, espero que finalment es pugui omplir el Camp Nou aquest diumenge.

Per tothom que vulgui saber més sobre les seleccions catalanes i informació sobre el Catalunya – Euskadi el convido visitar la següent web:

www.seleccionscatal anes.cat

Ho sento, ferni, però jo utilitzo el domini .cat perquè m’hi sento identificat, en canvi amb el .es no. La ICANN va aprovar el domini .cat i crec que no hi hagut pas un guerra mundial, oi? Això demostra com coses aparentment difícils es poden aconseguir.

PD: ho sento ferni, però de moment no pots veure partits oficials de la teva selecció espanyola  a Catalunya. Curiosament Espanya no ha jugat mai cap partit oficial ni a Catalunya ni al País Basc. Perquè serà?

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 03 de Octubre de 2006, 20:35:05 pm »
bé, amic Minotaure, vec q estàs informat d'aquests temes eh! jo no tracto de portar cap mena d'enfrentament ni adversitat perquè Catalunya tingui selecció propia de futbol.... només deia que s'em faria extrany veure un mundial amb Catalunya, Euskadi,etc... ara que si mai ho haig de veure doncs no em semblarà malament, tot és acostumar-se.
Sobre el tema de veure partits de la selecció espanyola a Catalunya la veritat és q no i aniria pas a veure-la encara que juguessin a la NCA, no m'agrada la selecció espanyola, ni la seva prepotencia ni tampoc m'hi sento gaire identificat la veritat.
Tu ja saps que jo en temes seleccions sóc molt extrany i que tinc una bandera d'Itàlia de 2 metres a l'habitació des que van guanyar el Mundial :p..... osigui que si ve Espanya a jugar a la NCA no i aniré pas però que si ve Itàlia seré el primer en ser-hi.  jeje  :beer2

Desconnectat Minotaure

• Infantil
« Respondre #15 el: 03 de Octubre de 2006, 20:41:08 pm »
bé, amic Minotaure, vec q estàs informat d'aquests temes eh! jo no tracto de portar cap mena d'enfrentament ni adversitat perquè Catalunya tingui selecció propia de futbol.... només deia que s'em faria extrany veure un mundial amb Catalunya, Euskadi,etc... ara que si mai ho haig de veure doncs no em semblarà malament, tot és acostumar-se.
Sobre el tema de veure partits de la selecció espanyola a Catalunya la veritat és q no i aniria pas a veure-la encara que juguessin a la NCA, no m'agrada la selecció espanyola, ni la seva prepotencia ni tampoc m'hi sento gaire identificat la veritat.
Tu ja saps que jo en temes seleccions sóc molt extrany i que tinc una bandera d'Itàlia de 2 metres a l'habitació des que van guanyar el Mundial :p..... osigui que si ve Espanya a jugar a la NCA no i aniré pas però que si ve Itàlia seré el primer en ser-hi.  jeje  :beer2

Així esprem que en un futur hi hagi un Catalunya - Itàlia a la NCA per anar-lo a veure junts.  :icon_mrgreen:

Desconnectat didak13

• Infantil
« Respondre #16 el: 03 de Octubre de 2006, 22:00:32 pm »
Ara ke eu estat parlan del partit

ALgu anira?? tot i ke koincideix am l sabadell ???

Desconnectat Minotaure

• Infantil
« Respondre #17 el: 04 de Octubre de 2006, 13:35:20 pm »
5 membres de la Banya Arlequinada serem aquest diumenge al camp nou per veure el Catalunya - Euskadi i animar la nostra selecció.

Si el Manresa s'ha negat a posar el partit el dissabte tot i la recomanació i facilitats que posava la FCF, i tal com volia el Sabadell, com a mínim que tinguin poca taquilla.

Desconnectat didak13

• Infantil
« Respondre #18 el: 04 de Octubre de 2006, 14:03:45 pm »
Jo tambe anire am uns kuans amiks meus i konek a altre gent del sabadell tambe ke anira a veure el partit de la nostra selecció : CATALUNYA

Sento no pode ana a veure el sabadell però kom tu molbe dius Minotaure si san negat a kanviar el dia ke no kobrin tan a lora de les entrades. Ara axo si des del Camp Nou escoltaré per la radio el Sabadell (esperu ke sagafi desdaia radiosabadell.fm )

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #19 el: 04 de Octubre de 2006, 18:28:38 pm »
didak RS no se sent desde el camp nou  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd