Autor Tema: YA CANSA!!!!!!!  (Llegit 4806 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
YA CANSA!!!!!!!
« el: 23 de Setembre de 2006, 20:37:48 pm »
la veritat es que fa temps que pasa i he intentat no dir res pero es que YA CANSA!!!! estic fart de veure avatars repetits al foro pel sol fet de no tenir una mica d´imaginació propia, estic fart de veure post de mer da per que la gent no te cap tipus de ganas de buscar noticias i coses noves, estic fart de veure al foro missatges de gent que nomes buscan enredar l´ambient per treure beneficis propis ,estic fart d´avisar a alguns foreros de la situacio que esta pasant per activa i per activa(inclus amb MP) estic fart que alguns foreros passin del que sels diu i no siguin capaços de fer el que la majoria els hi diem, estic fart de las actituds d´alguns per agafar relevancia al foro i per pujar en el tema de las estadisticas , LA VERITAT ES QUE EM COMENÇO A FARTAR MASSA DE TOT!!!! estic molt calent pero es que com la gent no fa cas per les bones potser aixi posaran una mica mes d´interes en canviar l´actitud.Aquest post apunta a uns foreros en particular i no fa falta que digui els noms aki, tothom els sap, inclus ells mateixos.
PER UN FORO MILLOR SIGUEM MES CREATIUS NOSALTRES MATEIXOS no crec que costi tant tenir una mentalitat i uns pensaments personals no cal copiar als demés per resultar graciós o interesant.
es el meu ultim intent per fer que alguns canviin si aixo segueix igual la veritat es que em limitaré a pasar de tot.
APA JA M´HE QUEDAT A GUST >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: YA CANSA!!!!!!!
« Respondre #1 el: 23 de Setembre de 2006, 21:02:46 pm »
I jo estic fart dels q només fan servir el corta-pega i després no diuen ni la seva opinió sobre el q acaben d'escriure...    :ejem

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 23 de Setembre de 2006, 23:41:53 pm »
PANSO jajajaja a acabado rebentando,jejejej macelniho ske eres todo un plagiador! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #3 el: 23 de Setembre de 2006, 23:56:32 pm »
PANSO jajajaja a acabado rebentando,jejejej macelniho ske eres todo un plagiador! :beer2
ahora me llamo macelniho quien es ese ? bueno ahora are mis propios avatares y los colgare en la web. :surprised:

campeon un fallo de escritura, o eske nunca fallas tu? como minimo no plagio campeon avatares y si lo ago me llaman la atencion intento no volver a caer en ese error ni abro temas absurdos :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 23 de Setembre de 2006, 23:57:44 pm »
Tiene toda la razón Panso.abres temas inutiles(porque no tienen otra palabra) das opiniones desfasadas i algunas sin tener un porque claro...Estamos un poco cansados de estos Marc_Sbd digo... Marcelinho >:(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 24 de Setembre de 2006, 00:01:42 am »
MARCELINHO como tu me corriges a mi yo te corregire a ti, solo un pekeño punto los dibujos de messi y etoo si los has intentado hacer del sabadell.... las camisetas de nuestro club son arlekinadas..... :beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 24 de Setembre de 2006, 00:14:37 am »
Va nois, s'ha intentat no posar noms i és per algo... deixeu d'atacar a la gent, si algú es dona per aludit ja sap pq és ;)

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #7 el: 24 de Setembre de 2006, 00:19:18 am »
Eske el forum sesta cnvertint en una m****... kuan tot axo començaba k potser erem nmomes 100 registrats molava entrar i llegir les coses xq la gent DEIA COSES ara nomes fan k tokar la pera amb posts inutils k no porten a res i no diuen res k interesi a ningu.... cada dia entro menos al forum i eskrik menos xq ske n val la pena... veure gent k en 1 mes porta mes misatges k yo en 3 anys... es x flipar pero weno es lo k hay... sino si posa ordre kda dia entrara menos gent...

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 607
« Respondre #8 el: 24 de Setembre de 2006, 01:11:32 am »
Crec que esteu fent d'un gra de sorra una muntanya.....No us oblideu que és un fòrum públic i tothom té dret a expressar-se com vulgui, sempre que estigui dintre de l'educació i les bones maneres. També vui recordar que alguns forerus son nens, per això mateix els que tenim més edat tenim que sapiguer veure aquestes coses....
En el cas de Marcelinho particularment a mi no em molesta, més bé al contrari, estic content de veure la ilusió i les ganes de participar al fòrum que té. M'agrada veure que ara en el moment més delicat de la nostra història, dintre de tota la foscor que envolta aquest club, quan vaig a l'estadi hi ha molta gent jove i això em fa pensar que estem vius, molt vius.
Fem un esforç cadascun, els més joves per aprendre cada dia i els menys joves per també seguir aprenent però alhora ajudar als més petits, tot això amb respecte i sapiguent que tots volem el millor per aquest club.

SALUT I VISCA EL SABADELL!!!!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #9 el: 24 de Setembre de 2006, 09:02:46 am »
aixo que dius es molt bonic pero cuan has dit mil vegades las cosas amb tot el respecte del mon i has parlat amb la gent per MP i has intentat donar temps i tenir paciencia i veus que la cosa no canvia al final explotas i es que aqui hi ha gent que portem molt temps avisant als nousvinguts per que canviin la seva manera de estar al foro pero no hi ha manera.aquest post es el que m´ha fet rebentar , jo entenc que siguin nens i que vulguin agafar protagonisme pero despres d´avisar mil vegades i veure com no et fan cas al final al final t´enfadas.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #10 el: 24 de Setembre de 2006, 11:13:23 am »
c******, feia moltissim temps que no escrivia al fóru, i ara em trobu això... de fet, jo i un colega també estavem farts d'aquell marc_SBD perquè nomes escrivia coses absurdes, i o feia en una miatjana de 2 minuts... no se si algú s'enrecordara pero el primer dia de registrat, aquell tal marc_SBD va escriure 67 missatges en u n sol dia! :o
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2006, 12:34:33 pm per X-Men Foc »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #11 el: 24 de Setembre de 2006, 12:17:45 pm »
jo vui pedir perdo per tot lo que ha passat fins ara demano siusplau que em perdoneu i que desde avui canviare de debo  :oooooo: PERDONEUME  :beer2

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #12 el: 24 de Setembre de 2006, 12:27:16 pm »
c******, feia moltissim temps que no escrivia al fóru, i ara em trobu això... de fet, jo i un colega també estavem farts d'aquell marc_SBD perquè nomes escrivia coses absurdes, i o feia en una miatjana de 2 minuts... no se si algú s'enrecordara pero el primer dia de registrat, aquell tal marc_SBD va escriure 67 missatges en u n sol dia! :o

A k el marcelinho este, es el Marc_sbd????
Pues madremia... Esk k ganas de subir el numero de mensajes...  :****
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2006, 12:34:49 pm per X-Men Foc »

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #13 el: 24 de Setembre de 2006, 19:18:00 pm »
Jose Yo no soy ese tal Marc_sbd yo he sido arlekinat5 solo que me lo cambie SOLO EL NOMBRE.SALUDOS :beer2  :beer2

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 02 de Octubre de 2006, 23:30:23 pm »
PANSO, no et preocupis, et faré un avatar que ningu et plagiarà ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #15 el: 02 de Octubre de 2006, 23:36:13 pm »
asies adry  :beer2

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 03 de Octubre de 2006, 00:10:59 am »
Aviam qui et plagia aquest avatar ;)  :beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #17 el: 03 de Octubre de 2006, 10:48:21 am »
***** adry ets un megacrack moltes gracies company  :clap :clap :clap :clap :beer2

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #18 el: 04 de Octubre de 2006, 18:24:31 pm »
Fa temps k no em conecto al foro per problemes am canvis de companyies i tot axo! :snore: Pero no obstant ja man informat d certes accions k han fet certs ********* k han aparegut akest temps k no stat!! :ko Nomes vax patir una mica el ********* pro segons man dit hi han d pitjors... :( Avera ki sen dona per aludit! ::)
« Darrera modificació: 04 de Octubre de 2006, 22:21:15 pm per WebTeam SBD »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #19 el: 04 de Octubre de 2006, 18:59:36 pm »
Veeenga, que ya ha pasado. No lo recordemos ni ataquemos a nadie. Que todo hace dias que ha vuelto a la normalidad ...    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma