Anem a veure;
No és que el Sabadell no defensi bé en general, sinó que no defensa bé en les jugades d´estratègia, com ha tornat a evidenciar-se aquesta tarda. Aquest és l´aspecte que s´ha de treballar (còrners, faltes, etc.). Tampoc a l´hora de fer estadístiques em compteu el partit de Vilanova, perquè té uns condicionants totalment diferents, començant per l´aliniació; o és que és el mateix que Xavi Roca o Oscar Sierra, en la major part del partit hi siguin o no hi siguin ?.
Al marge del clamarós robatori arbitral, que d´això n´hem de parlar molt, l´empat pot reflexar bastant el que s´ha vist sobre el terreny de joc.... Està clar que a tots ens agradaria guanyar amb la facilitat que es va evidenciar al camp del Castelldefels, per la llògica ens diu que el resultat d´empat a fóra, es pot produïr amb una certa freqüència aquesta temporada (motivació davant del "gallet", dimensió d´alguns terrenys, duresa consentida com hi hagut avui, etc.) i d´això vem tenir algunes mostres a la pre-temporada. Ara bé, en contrapartida, hauriem de fer el pensament de que de la NCA no s´ha d´escapar cap punt. Entenguem-nos, sempre hi pot haver algun partit on es donguin circunstàncies excepcionals, però que guanyar a la NCA s´hauria de convertir en una rutina.
Queda un cert mal regust de boca, però donguem per bo l´empat. 10 de 12, 2º classificat, i això tenint pendents llacunes defensives per solucionar, No ho haguéssiu signat al més d´Agost, abans de començar la temporada?. Jo crec que anem pel bon camí i el gran entrenador que tenim em fa augmentar el grau de confiança.
El Manel ha marcat i ja va marcar l´altre dia. Imagino que els que el questionàveu prematurament ja haureu deixat de fer-ho.... En podeu estar segurs, un jugador de la classe de Manel és un lluxe per la Tercera Divisió i se li ha d´agraïr que hagi volgut acompanyar-nos en el nou projecte i ho faci ademés amb l´implicació que ja va demostrar en el Programa l´Arlequinat, apart de la constància personal que tinc jo de la il.lusió amb la que encara la nova temporada aquest jugador.
Crec també que és millor tenir problemes defensius que ofensius, perquè aquests primers, encara que desesperin a l´espectador, són més fàcils de solucionar, dotant al sistema d´una bona organització. Si els problemes són en atac, que això depèn més d´una inspiració personal, Recordeu l´any passat?. Els davanters no marcaven ni amb 100 aficionats empenyent-los,ni muntats sobre un tanc practicament.
A treballar bé el partit del Gavà (que per cert està tenint actuacions irregulars) i a aconseguir una gran victòria aquest Diumenge. Temps tindrem de preparar la doble sortida a dos camps on habitualment es pot jugar a fútbol, perquè les condicions de la gespa són francament millors que la que els jugadors han trobat avui a Palamós.