Autor Tema: seleccio i tv3  (Llegit 860 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
seleccio i tv3
« el: 27 de Setembre de 2006, 16:56:22 pm »
he enviat aquest correu al club de tv3 que presumeixen molt de defensar la seleccio catalana però no fan res per el futbol català que l´ha de nodrir. Només ajuden al Barça.

Benvolgut Albert i equip del programa.

Casi cada dia miro el vostre programa que trobo molt interesant i també les tertulies que acostomeu a realitzar sobre temes d´actualitat.
L´altre dia vau parlar sobre el polèmic anunci dels nens jugant a futbol i les samarretes i de  com us agradaria una selecció catalana de futbol. Em sembla bé però les vostres paraules  em van portar a una reflexió sobre Tv3 , politics  e institucions que surten en defensa de la selecció catalana de futbol. Es gasten diners en anuncis i partits de costellada. Una reivindicació que potser no porta enlloc. O potser si. No ho sé.
Però la meva pregunta és que tots aquests que us ompliu la boca amb la selecció catalana que feu per defensar el futbol català?.
Quants diners dóna la vostra televisió al Barça al any per retransmetre el futbol i que destina a la resta del futbol català?
D´on sortiran els jugadors catalans que ens representaran? Jugaran tots al Barça? Al Valladolid? Al Betis?. Afortunadament aquest any tenim 3 equips a primera però feia 20 anys que no pasava i no crec que duri.
Quin recolzament dona la nostra televisió pq poguem tenir 5 o 6 equips catalans a primera i també a segona que ens representin a Espanya i Europa i dels que poguem treure jugadors per la selecció?.
Doncs el recolzament de tv3 és vergonyós i les mateixes empreses privades com el Banc de Sabadell abans destinan un prèstec de milions d´euros al barça que al equip de la  seva ciutat.La realitat és aquesta
Que no és prou català el Sabadell, el Manlleu o el Sant Andreu? Per posar un exemple  d´equips històrics i catalans. Quin recolzament reben aquest equips?
Em sembla que és molt maco parlar de seleccions catalans i no fer res per tots aquest clubs que també representen Catalunya i s´esfonsen cada dia més per falta de recursos.
Ja us dic que si aconseguisim la selecció seria una vergonya que tots els jugadors els tinguesim que treure d´equips espanyols i no tinguesim equips catalans.
La nostra televisió, els nostres politics i tots plegats hauriem de defensar el futbol català si volem que un dia ens representi.
Em sembla que això de moment és més factible i necesari per poder fer una futura selecció catalana de futbol però em dona l´impresió que Tv3, com els politics e institucions pretenen defensar una idea que ens complau a tots però a la hora de la veritat no ajudan a fer-la realitat sinó al contrari. Només són paraules i de fets cap ni un. Ès la meva opinió .
Gràcies

« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2006, 17:07:33 pm per hicks »

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: seleccio i tv3
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2006, 17:02:29 pm »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
Re: seleccio i tv3
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2006, 21:01:37 pm »
molt be :clap :clap :clap :clap
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President