Pels que escoltin la SER ja coneixeran el tema, i segurament el Jose Devesa també
Es tracta d'una de les entrevistes que solen fer a la Don Balon a jugadors de primera, El Cuestionario, 50 preguntes curtes que fan.
Fa cosa d'un mes que van fer-li a Labaka, jugador de la Real, i va sortir a la cadena SER, més que res en to irònic, perque la veritat, es un tio bastant raro
Entre d'altres coses, a l'entrevista es veu el marcat nacionalisme basc que té (cosa que no critico ni alabo, és el que és, res més).
A la pregunta: Canción favorita? Respon: ´Itsasoan begira´ de Benito Lertxundi.
A la pregunta: actor favorito Respon: Angel Alkain.
A la pregunta: cantante o grupo de música favorito Respon: Música vasca en general.
A la pregunta: Programa de Tv favorito? Respon: ´Hitzetik Hortzera´ de ETB. También me gusta ver documentales.
A la pregunta: Les seleccions autonòmiques han de jugar partits internacionals? Respon: Los partidos internacionales deben jugarlos las selecciones nacionales. A Euskal Herria, como nación que es, le corresponde participar en competiciones oficiales.
Però lo millor de l'entrevista no està aqui, sino al contingut de moltes respostes de Labaka
Exemples:
6. ¿Rechazar una prima por ganar es de honrados o de tontos?
Depende de la circunstancia.
41. ¿Duerme con calcetines?
no.
12. ¿Cuánto cuesta una caja de preservativos?
No lo sé.
11. ¿Mejor libro?
No recuerdo ninguno especial.
39. ¿Ídolos?
Nunca he tenido a nadie como ídolo.
42. ¿Camela o Javi Cantero?
Sinceramente, no les conozco.
17. ¿Ciudad preferida?
No me gustan las ciudades.
32. ¿Último capricho?
No soy caprichoso.
43. ¿Manías antes de salir al campo?
No.
I al final, ho remata dient:
45. Formule un deseo en voz alta...
No hacer muchas entrevistas así porque no me siento cómodo. Además, no tiene interés.