Autor Tema: Temps conectat al foro  (Llegit 5406 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Temps conectat al foro
« el: 26 de Setembre de 2006, 20:28:18 pm »
M'agradaria preguntar-li al webteam el següent.

Veig que soc, amb foça diferència el 2n conectat al foro. Pot ser, però en tinc dubtes.
Tan li fa això.
M'agradaria preguntar si el temps que et suma com a conectat és com a mínim 15 minuts quan et conectes. M'han explicat, veus autoritzades del forum, que encara que entris 2 segons, el teu nick segueix apareixent a sota la pantalla com a usuari conectat durant 15 minuts. Llavors, la meva pregunta es refereix, que si jo entro 1 minut a mirar una cosa concreta, em suma 15 minuts per l'estadística  :icon_question: Ja sé que si surts del foro per la opció "sortir" si que deixa de sumar. PErò llavors fa pal, perque cada cop que entris has de posar la teva contrasenya.
Si és així ho entendria. Entro moltes vegades al foro, però hi estic molt poquet temps cada cop.

I una altra cosa,...... si estas a dins el foro, pero no fas res, et desconectes sol  :icon_question: Per exemple, i sé de gent que ho ha fet  :tongue3: , si deixes l'ordinador encès TOTA la nit i vas a dormir, mentre per exemple et baixes coses, arriba a un moment que el temps conectat deixa de sumar  :icon_question:

Gràcies per respondre  :ok
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2006, 20:31:23 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Temps conectat al foro
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2006, 20:36:25 pm »
jo m´estic descarregant coses i puc estar dias sensers sense apagar l´ordinador i amb la finestra del foro oberta, pero a mi no em compta res es una de las estadisticas que no miro per que em costa molt de pujar i no se  a que es degut.  ???  de totes maneras tampoc es una cosa que em capfiqui  ;) anims mutio uhna mica mes i seras el primer   jajajajajaja   :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2006, 20:38:10 pm »
jo m´estic descarregant coses i puc estar dias sensers sense apagar l´ordinador i amb la finestra del foro oberta, pero a mi no em compta res es una de las estadisticas que no miro per que em costa molt de pujar i no se  a que es degut.  ???  de totes maneras tampoc es una cosa que em capfiqui  ;) anims mutio uhna mica mes i seras el primer   jajajajajaja   :laugh: :laugh:

k marika  :icon_exclaim: esk jo no vull ser primer  ::)
A més el Jos, tot i fer gairebé 1 MES SENSE CONECTAR-SE, segueix primer SENSE CAP PROBLEMA  :icon_exclaim: Tot 1 CRACK  :ok  :D

www.miequipo.es

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2006, 23:08:36 pm »
Ai ai ai... que sou com crius  ;D

A veure amic Mutio... tal i com be dius, jo tampoc m'en fiaria 100*100 dels resultats que et donin les estadistiques. Com pots compendre, jo no puc ni confirmar-te ni desmentir-te els calculs estranys pq no en tinc manera de comprovar-los... o al menys, jo no conec el sistema ni quin tipus d'operacions fa la base de dades.

Jo diria que NO et suma els 15 minuts de "fraccio minima" conectat. Aquest 15 minuts son els que queda el teu nick visualitzat a "usuaris conectats" pero no tindria de sumar al temps total conectat. Aixo seria almenys lo logic.

Sobre el tema que comentes de que si et desconectes al estar molt temps inactiu et diria que depen del temps de duracio de la cookie que hagis indicat en el moment de conectar-te. Observa que al costat dels camps per a conectar-te (nick i password), n'hi ha un altre per sel.leccionar el temps de la teva "sessio". Si no es per aquest motiu, no crec que tingui altres raons per desconectar-se.

Espero haver aclarit algun dubte ;)

:scut
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2006, 23:17:37 pm »
jejejejeje --> som crios  :cheer

Ei, si, moltes gràcies per la ràpida resposta  :icon_exclaim:  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #5 el: 26 de Setembre de 2006, 23:46:58 pm »
donde sale en ke posicion vas en el foro? como saves ke vas segundo mutio?

yo la verdad lo encuentro una tonteria pero kreo ke no suma si te stas con esto abierto pk yo mestado tambien noches como panso ke lo dejo abierto me voy a dormir i solo llevo 9 dias enxufado segun esto! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2006, 23:54:16 pm »

yo la verdad lo encuentro una tonteria pero kreo ke no suma si te stas con esto abierto pk yo mestado tambien noches como panso ke lo dejo abierto me voy a dormir i solo llevo 9 dias enxufado segun esto! :beer2

Veiam......... jo no vaig 2n de res  :icon_exclaim: No és cap cursa ni res per l'estil.
Simplement a les estadístiques surto com a 2n usuari que ha estat més temps conectat. Però això no és res bo ni res dolent.

A les estadístiques surt
http://www.c****n=stats

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #7 el: 27 de Setembre de 2006, 00:07:59 am »

Veiam......... jo no vaig 2n de res  :icon_exclaim: No és cap cursa ni res per l'estil.
Simplement a les estadístiques surto com a 2n usuari que ha estat més temps conectat. Però això no és res bo ni res dolent.

A les estadístiques surt
http://www.c****n=stats

sisi si yo no ablo de ninguna cursa ni nada yo comento eso ek tambien lo dejo aveces por despiste o algo el foro toda la noche y no suve esa estadistica, ke para mi como si llevo 20mil dias tanto me da llevar eso ke llevar 2 minutos mientras pueda seguir accediendo y comentando y leiendo lo ke envuelve al club perfecto! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 27 de Setembre de 2006, 08:19:02 am »
Aquesta és una classificació que no entenc i en la que no m'agrada apareixer  :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #9 el: 27 de Setembre de 2006, 11:50:35 am »
Sou uns adiktes al foro tio xDDD mes de 20 dies conectat al foro!!! axo vol dir mes de 500 hores !!!!!!! tu saps els kikis k pots fotre en 500 hores??  ::) ::) ::) io espero no apareixer mai en aksta clasificacio... per cert no aparek en cap :( xD k trist

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #10 el: 27 de Setembre de 2006, 12:26:49 pm »
dons segons el webteam potser per el temps que possis al conectarte (al costat del nick i del pasword) si fos aixi ja entenc per que a mi em compta tan poc, i es que jo sempre agafo el temps mes baix  :tongue3:  , bueno encara aixi i per no treureli el lloc a ningu seguiré conectanme clickant el mateix temps  :angel:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #11 el: 28 de Setembre de 2006, 21:55:44 pm »
Jo no surto a cap...xD ... Anda k el adriancito... :ejem  :laugh: k *******... :Paletas:  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 28 de Setembre de 2006, 22:07:12 pm »
Sou uns adiktes al foro tio xDDD mes de 20 dies conectat al foro!!! axo vol dir mes de 500 hores !!!!!!! tu saps els kikis k pots fotre en 500 hores??  ::) ::) ::)

Bé, ...... jo com a mínim mentre miro el foro....... aprofito per tocar-me una miqueta també.........  8)  ::)  >:D  :cheer

Es broma eeeeee  :Paletas:

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #13 el: 28 de Setembre de 2006, 22:53:13 pm »
Sou uns adiktes al foro tio xDDD mes de 20 dies conectat al foro!!! axo vol dir mes de 500 hores !!!!!!! tu saps els kikis k pots fotre en 500 hores??  ::) ::) ::)

Bé, ...... jo com a mínim mentre miro el foro....... aprofito per tocar-me una miqueta també.........  8)  ::)  >:D  :cheer

sisi broma... io ara kanaba a posar una foto meva... despres de llegir aixo no la poso ni boig!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 28 de Setembre de 2006, 22:56:56 pm »

sisi broma... io ara kanaba a posar una foto meva... despres de llegir aixo no la poso ni boig!!!

amb la seva cara el MUTIO ja te suficient... :laugh: :laugh: jajajaja
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 28 de Setembre de 2006, 23:03:13 pm »

si ja et tinc més que vist  :Paletas:

els mascles no em van  :icon_exclaim:  ::)

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #16 el: 28 de Setembre de 2006, 23:59:43 pm »

si ja et tinc més que vist  :Paletas:

els mascles no em van  :icon_exclaim:  ::)

jajaj k mamon mutio!!! axo dius k no et van els mascles... pero les veus de la gent diuen k si ehhh jajaja

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #17 el: 13 de Octubre de 2006, 03:03:06 am »
Jo moltes vegades deixo el foro obert i vaig fent altres cosetes, nose si akest temps k estic inactiu conta, si no es aixi no em puc creure k hagi estat tants dies, son moltes hores!!!  :-[
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #18 el: 13 de Octubre de 2006, 09:34:41 am »
jos, a ti te debe contar hasta el tiempo que tienes apagado el ordenador!   :laugh:    :beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #19 el: 13 de Octubre de 2006, 09:55:26 am »
hombre lo que pasa es que el jos no apaga el ordena por el emule  ::)  por eso esta tanto rato enganchao  ;)