bé, aproximadament uns 300 aficionats a la NCA ( tribuna amb un 70 % d'assistència, força plena), tarda una mica fresketa a la NCA amb una mica de tramuntana jeje.
L'equip a sortit amb molts titulars, mentre q l'espanyol segons diuen a tirat d la seva millor artilleria.
La primera part a sigut d control total d la pilota de l'espanyol b que a donat un recital d qualitat a la NCA i ens a marejat força, tema ocasions pos n'ha tingut 2-3 bones l'espanyol b pero q per sort no han acabat amb gol, nosaltres en tota la primera part si no recordo malament només ens hem acostat una vegada i la del gol de l'empat al 45 en q sergio iglesias a rebut una traveta dins l'area i roberto a marcat l'1-1 de penal.
Segona meitat: el CES sortit molt llançat amb atac i em tingut 2 ocasions força clares per a aconseguir el 2-1, l'espanyol b a dures penes a arrivat a porta un cop i s'ha hagut d tancar durant gran part d segona meitat a la seva area, ja q a cedit tot el control de la pilota al CE Sabadell, però quan semblava q el partit stava decidit una badada defensiva nostra a provocat el 1-2 favorable a l'espanyol cosa q a empipat molt al públic de tribuna, i llavors encara s'ha empipat més quan al 92 l'arbitre no a volgut veure un penal a dins l'area de l'espanyol ( q entenc q no pités siguent el minut q era)i així a acabat el partit.
Llavors els penals: 1 travaser per l'espanyol 1 pel sabadell, un paradón de Nando i la classificació per a nosaltres jeje.
Tema jugadors destacar positivament a Nando que cada cop m'agrada més com a porter ( avui n'ha tret 2 molt pero molt difícils) i un cop més als penals a sigut el protagonista, penso q aquest porter cada dia dona més seguretat i veient els 3 partits q a jugat últims complicarà força a Ramon Moya la decisió de decantar-se per un o per l'altre.
També destacar a ivan Villanova, jugador increible, no per la seva qualitat q és nmolt normalet sinó per la manera d lluitar i correr q té aquest home, sembla q li vagi la vida en cada partit, genial ojalà q uno q yo me se i posés tantes ganes.....
I com a negatiu destacar primerament la mala actuació de Manel q avui a estat molt pero q molt espés, no n'ha enganxat ni una i a perdut moltes pilotes al davant, gairebé no a creat gens d perill i weno també destacar com a negatiu l'actuació de Sergio Iglesias q altre cop repeteixo q NO m'agrada aquest jugador, el vec molt perdut al camp, poc lluitador, poc concentrat i perdent moltes pilotes perilloses, continuo dient q si acaba marxant al desembre millor, i sinó doncs suposo q anirà tenint minuts a la copa federació i algun q altre a la lliga. ( com a positiu dir q a provocat ell el penal de l'empat).
en fi tarda de tipic partit d copa federació on em jugat d'una forma molt conservadora ( pel q fa al resultat) i molt clarament a evitar baixes inoportunes.
el més important q em guanyat uns calerons i estem classificats per a la següent ronda.