Autor Tema: SABADELL - ESPAÑOL b  (Llegit 14622 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - ESPAÑOL b
« Respondre #60 el: 19 de Octubre de 2006, 00:57:13 am »
Crec que avui, podent tirar de cantera, podriem haver fet una convocatoria de 16 jugadors portant a 3 nois més del filial per si es produia alguna lesió... pensem que avui el moia s'ha arriscat tenint a la banketa només a villanova i david soto... Jo trobo que no es del tot seriós el no portar un minim de 3 jugadors de camp per si s'ha de fer algun canvi... A més, portar-los encara q no juguin hagués una forma de premiar el bon treball q s'està fent a l'amater i potser els hagués encoratjat a seguir treballant encara amb més ganes al veure que les portes del primer ekip potser no estan tan lluny.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #61 el: 19 de Octubre de 2006, 01:28:35 am »
jo no he vist el partit només he llegit lles vostres respostes pero crec que aquest sabadell és el mateix que guanyava els últims minuts i que va perdre a Balaguer hauriem de tenir una mica de paciéncia no companys ???

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #62 el: 19 de Octubre de 2006, 01:30:28 am »
jo opino que aquesta competiçio es una "castanya" no val per res,si almenys el campio jugues la copa la temporada seguent encara pero ni aixo,ni els 15 milions que guanya el campio crec que val per participar,i en el cas d'avui anar a jugar amb nomes 13 jugadors tambe crec que es bastant penos,per fer aixo si ja portes 4 del amateur donc porta un parell mes o alguns del juvenil,pero presentarse amb nomes 13 jugadors es bastant penos

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #63 el: 19 de Octubre de 2006, 10:30:04 am »
Amics, la convocatoria de tres jugadors del filial i un porter (menor de 23 anys); es el que la normativa permet, altre cosa es que siguin amb licencia de JUVENIL, llavors no existeix limit.De no ser aixi us aseguro que RUBEN Torres, Albert ROCAMORA ...... i algun mes habes estat convocat.En cuansevol cas estic amb vosaltres que a la banqueta podria haver anat algu mes del primer equip; ja que estaban al camp.
Visca el SABADELL

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #64 el: 19 de Octubre de 2006, 10:44:20 am »
Podria haber completado la convocatoria perfectamente con R.Morales y Olles, para que vayan cogiendo forma y confianza después de sus respectivas lesiones, y con Miki Izquierdo, que no deja de ser un hombre habitualmente suplente y que no hubiera pasado nada por haber jugado minutos o estar en el banquillo. Pensad que siempre puede haber lesiones, espulsiones, etc... y que al menos hay que tener cambios!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #65 el: 19 de Octubre de 2006, 18:37:01 pm »
Amics, la convocatoria de tres jugadors del filial i un porter (menor de 23 anys); es el que la normativa permet, altre cosa es que siguin amb licencia de JUVENIL, llavors no existeix limit.De no ser aixi us aseguro que RUBEN Torres, Albert ROCAMORA ...... i algun mes habes estat convocat.En cuansevol cas estic amb vosaltres que a la banqueta podria haver anat algu mes del primer equip; ja que estaban al camp.
Visca el SABADELL
Si és així llavors ho comprenc. I també entenc que no hi hagués anat gaire gent titular del primer ekip pq per agafar una pulmonia amb la pluja... pero no sé, hem de mirar també per la nostra imatge ;)

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #66 el: 22 de Octubre de 2006, 16:14:02 pm »
La final de la copa federació será dimecres i a la NCA , algu em podria dir la hora? Merci ;)

VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #67 el: 22 de Octubre de 2006, 16:15:24 pm »
a les 20:00 segons tinc entes
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #68 el: 22 de Octubre de 2006, 16:32:24 pm »
Gràcies compi  ;):scut :bandera

VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 A TOTS ELS ARLEQUINATS!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #69 el: 22 de Octubre de 2006, 16:38:47 pm »
si, es a las 8... Y costarà ) € pels no socis...
No em sembla bé k akest partit s'hagui de pagar...  :-\
Yo soc soci... pero pels demes...
Nose a partir de la propera eliminatoria vale, pero ara...

Arlequinat 4ever

• Visitant
« Respondre #70 el: 22 de Octubre de 2006, 16:46:27 pm »
Jo trobo que es una mica tard, jo visc a laltra punta de sabadell, al final de l'avinguda matadepera tocant amb el bosc de can deu per ser mes exactes i cada dia per nar a cole me daixecar entre les 6:00 i 6:45 si el partit es a les 8 acabara a les 9:45 i depen si agafo el bus o anar caminant posa-hi en bus uns 20 minuts i caminant uns 40... em va fatal, nose si aniré,pero trobo que ho podrien haver fet a les 6 de la tarda com l'ultim partit de la copa federació a la nca contra el vilanova, pero en fi suposo que faré un esforç i aniré. SEMPRE ENDAVANT SABADELL!

VISCA EL C.E.SABADELL F.C. :scut :bandera:beer2 a tots els Arlequinats!

ferni20

• Visitant
« Respondre #71 el: 23 de Octubre de 2006, 00:08:14 am »
és important que a partir de demà comencem a parlar una miqueta d'aquest partit, q per molt q no sigui d lliga ens pot servir per a donar-nos uns dinerets si guanyem i per a entrar a la fase nacional de la competició.
Hi ha rumors pel q vec d q es pagarà entrada pels no socis? jo espero q no o facin això, ja q un dimecres  cobrar per a un partit d copa federació o trobo una bojeria la veritat.
Tinc ganes d veure aquest partit abans d la visita del Prat a la NCA, més q res per a veure amb quina mentalitat l'afrontem dsp d guanyar l'anada 1-2 i si sense tenir un desgast fort fisicament i evitar lesions aconseguim com a mínim un empat q ens dongui el passi de ronda.

Jo aposto per un 1-0, i a les males un 1-1...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #72 el: 23 de Octubre de 2006, 00:12:07 am »
és important que a partir de demà comencem a parlar una miqueta d'aquest partit, q per molt q no sigui d lliga ens pot servir per a donar-nos uns dinerets si guanyem i per a entrar a la fase nacional de la competició.
Hi ha rumors pel q vec d q es pagarà entrada pels no socis? jo espero q no o facin això, ja q un dimecres  cobrar per a un partit d copa federació o trobo una bojeria la veritat.
Tinc ganes d veure aquest partit abans d la visita del Prat a la NCA, més q res per a veure amb quina mentalitat l'afrontem dsp d guanyar l'anada 1-2 i si sense tenir un desgast fort fisicament i evitar lesions aconseguim com a mínim un empat q ens dongui el passi de ronda.

Jo aposto per un 1-0, i a les males un 1-1...

si no estic errat vaig llegir que posaben entrada a 9€ i nomes obriran la tribuna,penso que 9€ per aquesta competicio i que ames juguen tots els suplents es un preu massa elevat

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #73 el: 23 de Octubre de 2006, 13:23:05 pm »
9 eurus??? Ens hem tornat bojos!!
Igualment, alla estarem  :wacky:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #74 el: 23 de Octubre de 2006, 18:17:27 pm »
En cuan al horari, no se si valdria la pena avançarlo una mica perque a les 10.00 televisan al barça,a molts tan ens fot,pero hi gent que els vol veure.

• Entrenador
« Respondre #75 el: 23 de Octubre de 2006, 19:30:08 pm »
Yo creo k ni el horario ni el precio de las entradas es el apropiado... Y aun asi cn el horario, weno no esta del todo mal, a las 8 tampoco esta tan mal, lo malo es eso k si luego juega el barça... pero weno eso aun es pasable...
Pero 9 € para un partido de la final autonomica de la copa federación en el k van a jugar casi todos suplentes, y k kon 9 ,€ no va a pagar casi nadie, 2 o 3 personas... En cambio si fuese gratis ya se animaria muxa mas gente. Y esk si me dijieses es octavos de final contra el Huesca o asi de la fase final weno... pero aora...  :-\ :-\

Weno a intentar ganar!  :anims :anims

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #76 el: 23 de Octubre de 2006, 20:54:20 pm »
que juga al barça? i contra quyi?
VISCA EL SABADELL

• Entrenador
« Respondre #77 el: 23 de Octubre de 2006, 21:02:53 pm »
La copa del rey contra el Badalona... Pero lo k no estoi seguro si es esta semana o la otra... Pero si nuestro compañero dice k lo televisan el barça a las 10, supongo k sera contra el badalona...

ferni20

• Visitant
« Respondre #78 el: 23 de Octubre de 2006, 21:05:54 pm »
el partido serà o bien a las 18 o a las 20, supongo q mas bien las 20 ya q a las 18 fue el dia ese q habia liga en Primera a las 20 d la tarde.
Si el precio es de 9 euros creo q se pasaran 3 pueblos ( supongo q los socios no pagaremos por eso no?) si normalmente en copa federación somos pocos quizas seamos menos esta vez pero weno allà estaré.

• Entrenador
« Respondre #79 el: 23 de Octubre de 2006, 21:08:16 pm »
el partido serà o bien a las 18 o a las 20, supongo q mas bien las 20 ya q a las 18 fue el dia ese q habia liga en Primera a las 20 d la tarde.
Si el precio es de 9 euros creo q se pasaran 3 pueblos ( supongo q los socios no pagaremos por eso no?) si normalmente en copa federación somos pocos quizas seamos menos esta vez pero weno allà estaré.

ya esta confirmado me pareze, es a las 8...
Y la vez k se jugo a las 6 era x xampions no liga  :smart: :smart: :smart:  ;D
Y no, los socios no pagamos... Aunkw eno todo eso nos lo confirmaran en el arlekinat en una horita!  ;)

:beer2