Enquesta

Quina d'aquestes dues opcions prefereixes?

Estar a Segona B patint per no baixar
28 (77.8%)
A Tercera guanyant cada setmana
8 (22.2%)

Total de vots: 33

Autor Tema: A 3a GUANYANT o A 2aB PERDENT?  (Llegit 2223 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
A 3a GUANYANT o A 2aB PERDENT?
« el: 21 de Setembre de 2006, 20:38:10 pm »
L'altre dia un home em va dir: "jo ja li dic al meu fill: prefereixo estar a tercera pero gaudir de moltes victòries que no pas estar a segona b i perdent cada diumenge. El meu fill diu que no, que hem d'estar entre els millors, però per patir per no baixar prefereixo patir però estar adalt"

Així doncs... vosaltres que n'opineu?? Sobretot tenint en compte les últimes temporades a 2º B i l'inici d'aquesta...

Per cert, a tots ens agradaria estar a primera i guanyant... però a dia d'avui és el que hi ha  :icon_mrgreen: Em refereixo per aquells que diguin: a 2ªB i guanyant  :tongue3:

Arlekinat5

• Visitant
Re: A 3a GUANYANT o A 2aB PERDENT?
« Respondre #1 el: 21 de Setembre de 2006, 20:51:47 pm »
A 2AB GUANYANT HOME !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 21 de Setembre de 2006, 21:03:53 pm »
a 2a-b...algun dia tindrem premi a tant patiment... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #3 el: 21 de Setembre de 2006, 21:23:28 pm »
Posat a escollir, a 2ªB guanyant a cada partit,  :Paletas:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 21 de Setembre de 2006, 21:26:57 pm »
Sempre s'ha d'estar el més amunt possible  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 21 de Setembre de 2006, 22:36:34 pm »
por los comentarios se puede apreciar que muchos compañeros del forum no han visto al equipo en 1ª división o eran pequeños cuando entre los años 86 y 88 el Club estuvo por última vez en esa categoría, cuando llegamos a una encuesta de este tipo muchos siempre se quedan al pedir el deseo en la mitad del camino, hay que pedir lo que por costumbre vemos día a día en los que están por encima nuestro a día de hoy y en algún momento estuvieron como nosotros en categorías como la 3ª y 2ª-B, ¿por que con un buen proyecto nuestro equipo no puede llegar a ser como cualquier otro equipo de 1ª división?, exceptuando a los megas-clubes que para eso se necesita más que un buen y serio proyecto, pues eso estar en primera y ganar, perder y empatar como cualquier otro equipo. Pensar que en las viejas enciclopedias, albúm de cromos y revistas que trataban del fútbol, era rara la fotografía de un partido de fútbol en donde unos de los dos equipos no fuera nuestro SABADELL, hoy en día otro ejemplo es el anuncio del 60 aniversario de la Quiniela donde los seis nombres escogidos uno de ellos es el de nuestro equipo, por tanto yo estoy con el hijo del amigo de adry. saludos
                   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #6 el: 21 de Setembre de 2006, 23:34:47 pm »
En Segunda A , y ganando

Y con el tiempo quien sabe si no en Primera............

la meva sang és arlequinada

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 23 de Setembre de 2006, 15:34:23 pm »

A Tercera GUANYANT, per poder agafar empenta i estar la temporada que ve, a Segona B, GUANYANT.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 23 de Setembre de 2006, 15:36:40 pm »
Esta clar que a tercera guanyant, ja que hem d'anar netejant la brossa de les anteriors temporades i crec que ho estem fen
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 23 de Setembre de 2006, 20:41:41 pm »
a segona B   sempre s´ha d´estar el mes a dalt posible
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #10 el: 23 de Setembre de 2006, 21:27:10 pm »
Yo prefiero jugar en 2ªB, contra más arriba mejor. Eso sí, ahora que estamos en Tercera oja´lá que hagamos un buen papel y nos sirva para dar un golpe de moral fuerte y darnos un empujón para subir lo más rápido posible

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #11 el: 24 de Setembre de 2006, 15:00:12 pm »
Jo he ficat a 3era wanyan perke? dons perke ara estem agafan carrerilla som kom akells cotxets de nens petits k si els tires endarrere endarrere endarrere...kuan els deixes anar corren mes? dons iwal jejej
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 24 de Setembre de 2006, 15:31:52 pm »
Possiblement sigui una de les enquestes més intel·ligents i que més valen la pena d'aquests últims mesos aquesta.
És una pregunta moooooooooolt difícil de contestar..... a veure jo sóc el primer que vaig dir el dia del Mataró, prefereixo estar a Tercera pero a dalt que arrastrant-me per Segona B com estàvem fent les últimes temporades.
Ara ve, hem de tenir en compte i ser concients de la humillació que és estar una categoria per sota d'equips q teòricament son pitjorssss q nosaltres com el Badalona, St Andreu, Hospi o Figueres, i aquesta temporada això ens ho haurem de sentir molt el..... "si si sou primers PERO ESTEU A TERCERA" o " només faltaria que també perdèssiu a TERCERA.." així doncs a veure, penso que el baixar a Tercera a fet despertar aquest club, a petat tot el q tenia q petar i s'ha fet una renovació total en tots els aspectes, i això espero q sigui un trampolí de cara a tornar a ser aviat el CES un gran equip ( de Segona B o Segona A, ja veurem), pero que ningú es conformi ni dongui per bo  el fet d'estar al llarg d més d'una temporada a Tercera per molt que estiguem entre els 4 primers.

en fi a tornar el més aviat possible a Segona B, i per suposat em de mirar de no  estar sempre PAAAATINT a baix.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #13 el: 25 de Setembre de 2006, 15:33:34 pm »
Ara parleré com una iaio, però crec que aquesta pregunta la fa una persona prou jove.

Els que tenim mes edat, hem viscut un Sabadell sempre a Segona A, amb alguns anys a primera i alguns anys a segona B( o el que era abans la tercera). i jo ja escoltava la pregunta: que es millor, esta a segona i patint, o baixar a segona B i al menys veure guanyar sovint.

Ara la pregunta es: a segona B patint o tercera guanyant.

I la propera, d'aqui uns anyets? a tercera patint o a primera catalana guanyant?

Deixem nos de romanços, som el Sabadell, i som el tercer equipo que més anys ha estat a segona A, i aqui es on hem d'estar, patint, com sempre, per no baixar a segona B uns anys i altres ilusionant-nos amb pujar a primera.

Sortim de Tercera, amb humiltat i esforç, però sense oblidar mai qui som.
SANGUI