Autor Tema: El possible primer fitxatge  (Llegit 1910 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Vitrubio

• Visitant
El possible primer fitxatge
« el: 08 de Juny de 2005, 11:40:58 am »
Noticia de Radio Sabadell:
"El defensa de l'Esport Club Granollers Carles Crivillé es podria convertir en el primer fitxatge del Centre d'Esports Sabadell la propera temporada. El jugador de 22 anys ha estat escollit recentment millor esportista de Granollers, juga de defensa central, té unha gran qualitat i projecció de futur, i ja va estar en el punt de mira sabadellenc la passada temporada. Crivillé ha reconegut els contactes i ha dit que l'acord es pot tancar en els propers dies.
D'aquesta manera el club arlequinat començaria a moure el mercat d'altes i baixes, just un dia abans que el club faci oficial la renovació del tècnic tarragoní Pere Valentí Mora. L'entrenador tarragoní que ha portat aquesta temporada a la permanència al Sabadell serà presentat demà i treballarà novament amb Josep Maria Sala com a ajudant. El fitxatge de Crivillé és la línia que s'ha marcat per aquest nou any la directiva arlequinada, gent contrastada i amb experiència, barrejada amb gent jove i que tingui moltes ganes.
Crivillé ha estat des dels dotze anys a l'Esport Club Granollers i la marxa del tècnic Ramón Mayo aquesta temporada ha fet que el jove valor dels granollerins hagi decidit per abandonar l'entitat del Vallès Oriental. Crivillé serà el primer reforç del Centre d'Esports i en els propers dies podrien arribar més novetats que continuin amb aquesta línia que ha engegat aquest final de temporada la directiva arlequinada".

Home, no conec massa (la tercera no es la meva especialitat) pero bueno, almenys les referencies son bones, i ya es volia la temporada passada. Segur que no cobrara massa, es jove, i amb ganes de demostrar la seva valia. I la defensa es una posició que es te que millorar.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: El possible primer fitxatge
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2005, 18:37:33 pm »
Ja comencem amb els jugadors de 3a... Es que no escarmenta la gent o que???!!!!! :veryangry:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2005, 18:39:08 pm »
Si acaba venint no em sorprén massa ja ke fa molt temps ke s'en parla d'ell. A mi m'agrada , tot i que dono per fet que seria suplent.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2005, 23:41:32 pm »
Jo pense que este central començaria de suplent... però amb el temps se faria amb la titularitat.

Dona molta consistència a la defensa. M'agrade com juga.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #4 el: 09 de Juny de 2005, 15:46:42 pm »
Tres o cuatre jugadors de tercera per reforçar l-equip no em sembla malamant, pero aixo si a la banqueta com a reforç, no em de fer d-aquets jugadors de tercera els que portin l-ekip a les espatlles.
El que estic content esk sigui un defensa ja k ja fa molts anys que es un equip dels pitjos en gols en contra, es necesita millorar molt aquest aspecte ja que per culpa d-aixo sempre estem amb l-aigua al coll.

salu2. ;)

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 09 de Juny de 2005, 16:00:58 pm »
Tinc un colega k va a molts partits del granollers i m'ha parlat força be del jugador, tambe diu k te uns llançaments molt potents desde la banda k te les envia alla al punt de penal :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 10 de Juny de 2005, 20:59:24 pm »
El Xavi Aguado el vam fitxar del Badalona quan estava a 3ª i va donar resultat. Jo crec que també hem de fitxar jugadors joves i amb projecció, i en Crivillé pot ser-ne un exemple. A més, recordeu que la plantilla ha de tenir un cupo de "sub-23", i no tots poden ser gent bregada i contrastada en la 2ªB, i més quan el pressupost de la Entitat per al temporada que bé, no serà de centenars de milions de les antigues pessetes, per molt que diguem que volem lluitar per per fites mes altes.
Hem de tocar de peus a terra, i fer les coses molt be, per a fer rendibles les inversions que fem en fitxatges.
Visca el Sabadell  :bandera