Des de temps de Dalí que no es veia res tant surrealista...
Eren les 12:05 i els 2 equips continuaven escalfant sense saber res del arbitre... em ve el delegat del Reus i em pregunta si JO estava segur que si el partit era a les 12:00 i avui...(despres de reaccionar a semejant pregunta li responc que si, evidentment) a les 12:10 em torna a venir dient que han trucat a la federació per queixar-se i atents a la resposta de la gran FCF:
"Perdonin, però no sabiem que avui hi havia partit i no els i em assignat arbitre"
Es o no es surrealista?
5 minuts més tard, em torna a venir el mateix home per dir-me que si estaven d'acord en que
un arbitre de La Salle de Reus i mentre Raul i jo decidíem que fer, em torna a venir per dir-me que la delegació de Tarragona d'arbitres han assignat a un arbitre federat però que encara estava pitant un partit a l'altre punta de Reus... Ens asseguren que a les 12:30 ja tindrem arbitre i per tant, podriem començar... doncs bé, aquest "personatge" no apareix fins a la 1 menys vint... Finalment el partit ha començat a les 13:00, és a dir, una hora més tard de l'hora...
Un cop començat el partit, s'ha jugat bastant bé però una gerra d'aigua freda al minut 30 ens ha apagat. I aquí ve la segona part de la historia... abans de començar l'arbitre ens exigeix NO marxar del terreny de joc i fer un descans de només 2 minuts... doncs bé, finaltiza la 1a part i ell se'n va al seu vestidor i comença a xerrar pel mòbil... dels 2 minuts exigits, han sigut ben bé 10.
I a la segona part de futbol no se na vist... entre que uns perdien els nèrvis i altres que feien el "p***" (en català) per perdre temps, l'arbitre a expulsat a 2 jugadores
ha amenaçat en expulsar al nostre mister i fer-li caure un bon "puro" quan ens estava roban descaradament, i un cop finalitzat el partit, ens a expulsat una tercera jugadora por "lanzar injúrias en contra de mi persona"...
Partit polèmic i extrany que sa saldat amb una nova derrota per la mínima