Doncs jo estic molt en la linia del company Adriancito... crec que a l'orife li va faltar sort (i una mica mes de ganes, com tots) i va acabar "contagiat" del virus de veure-les quadrades que circulava pel vestidor.
Amb un bon sistema de joc, que el proveeixi de bones pilotes, i una ratxa "positivista" en la plantilla, l'orife ja va demostrar que pot fer molts gols... Espero que li vagi molt be alla on estigui
Tema Iglesias... be, aquest cas, per mi, no te nom i ell no te vergonya. Va col.laborar activament en el descens (titular "indiscutible") i en te molta part de culpa ja que ell era el suposat "cervell" de l'equip i el que tenia de crear (¿?) i donar joc... i encara ens enrecordem del "gran" joc de l'any passat i les consequencies les vivim aquest any.
Aquest senyor, com la resta de jugadors, hagues tingut de rebaixar la seva nomina no al 50% si no al 75% en cas de que hagues tingut una mica de dignitat... i en comptes d'aixo que fa? No solsament no te la vergonya de marxar amb lo que et donin (i gracies) si no que espera a ultima hora a l'espera d'una oferta que li interesi i doncs que, logicament vist el seu gran rendiment ningu li va millorar, el senyor decideix quedar-se encara sabent que corria el risc de quedar-se una temporada en blanc.
Sembla ser que vistes les dimensions que començava a agafar el cas, els responsables dels fitxatxes de la temporada passada van decidir pagar una part de fitxa a aquest senyor per veure si es podia reconduir el tema, com al final ha estat.
Osease, que aixo de que ha rebaixat la seva fitxa com que diria que no.
Dit aixo, dir tambe que com a jugador del CEs que es a tots els efectes, no el vaig xiular ni el xiulare pq prefereixo animar que criticar, pero que tampoc esperi escrits meus en la seva defensa