Autor Tema: RAMON MOYA  (Llegit 2984 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
RAMON MOYA
« el: 03 de Octubre de 2006, 00:00:13 am »
Què us sembla el nostre entrenador? Per mi ha sigut el millor fitxatge de la temporada junt a la nova directiva! M'agrada molt com veu el futbol, fem un joc vistós i defensivament crec que poc a poc anirem millorant. També m'agradaria agrair el gran encert de fitxar gent tan compromessa amb el club com els jugadors d'aquest any, feia molt temps que no veia aquesta lluita , donen el 100% cada un d'ells. Com he dit alguna vegada, mai criticaré a uns jugadors que ho donen tot, MAI.

RAMON MOYA I JUGADORS  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :clap :clap :clap

ferni20

• Visitant
Re: RAMON MOYA
« Respondre #1 el: 03 de Octubre de 2006, 00:13:48 am »
Què us sembla el nostre entrenador? Per mi ha sigut el millor fitxatge de la temporada junt a la nova directiva! M'agrada molt com veu el futbol, fem un joc vistós i defensivament crec que poc a poc anirem millorant. També m'agradaria agrair el gran encert de fitxar gent tan compromessa amb el club com els jugadors d'aquest any, feia molt temps que no veia aquesta lluita , donen el 100% cada un d'ells. Com he dit alguna vegada, mai criticaré a uns jugadors que ho donen tot, MAI.

RAMON MOYA I JUGADORS  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :clap :clap :clap

tens molta raó, jo fa tot just 2 setmanes vaig escriure tmb un missatge d'agraiment a l'esforç q està donant aquesta plantilla, i que no estem acostumats a veure a la NCA.
Aquestes últimes 2 setmanes han sigut "duretes" en el sentit q potser hi ha hagut una petita baixada d ritme (crec q més aviat físic) pero q això no treu q aquests jugadors d moment estiguin donant el 100% a cada partit, no en tinc cap dubte i d moment CAP jugador le vist caminant com els poca vergonyes de l'any passat.
Sobre el tema Ramon Moya crec q és un dels millors per a no dir el millor entrenador que podíem portar aquesta temporada ( experiència en la categoria, experiència en ascendre a equips a Segona B, futbol molt més vistós i gens conformista), i q d moment crec q jugadors- entrenador fan una bona pinya q espero q vagi augmentant durant el llarg d la temporada.

ANIMS RAMON!!!!!!!! ANIMS A TOT L'EQUIP!!!!!! :oooooo:

Desconnectat onion

• Aleví
  • Missatges: 44
« Respondre #2 el: 03 de Octubre de 2006, 01:09:40 am »
Un detall significatiu del Sr R.Moya va ser ESTAR PRESENT dissabte passat a l'Olimpia veient el partit del Sabadell B. Ni Bonet, ni Montes, ni Mora van dignar-se pujar mai a l'olimpia. Això es un gran estimul pel Futbol Base.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 03 de Octubre de 2006, 10:30:34 am »
el sr. moya es un gran encert de la directiva aquest any.jo no se vosaltres pero si podeu pasar per algun entrenament del equip mireu al moya com rectifica als jugadors i com els incentiva per fer la feina i els crida i es cabreja la veritat es que es un professional de futbol, jo ja vaig dir que m´agradava molt desde la pretemporada, en partits que no venian a res com el de sant cugat el tiu fotia mes crits que cualsevol altre entrenador que hagi pasat pel club els ultims anys.
per cert una anecdota, parlan amb un jugador del sabadell del tema entrenador em va dir que era el millor entrenador que habia tingut mai i que cada dia aprenia una cosa mes amb ell.MOLT BONA SENYAL  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 03 de Octubre de 2006, 11:34:52 am »
del Sr. Ramón Moya que puedo decir yo, lo que he observado es que es un profesional serio y honesto con su trabajo, que le gustan las cosas bien hechas, aunque todavía no salgan del todo, pero sigue trabajando en la misma dirección hasta conseguirlo, no quiero ser preso de mis palabras pero creo que es el entrenador que ahora necesitaba el equipo, puede que se consigan las metas para este año o no, pero que trabajo y sacrificio no faltarán, al final siempre la gloria y el triunfo llegan si la pelota entra en el marco contrario y sacas puntos y también que los señores del pito no nos la jueguen en los partidos claves, pero por trabajo serio y honesto no será. saludos
                   :anims  :scut  :anims  :scut  :anims  :scut  :anims  :scut  :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #5 el: 03 de Octubre de 2006, 11:46:08 am »
aviam cuans de vosaltres seguu pensan aixi cuan pasem "la pajara" ke sempe pasen els ekps.....

espero ke ningu comensi a demanar al dimisió... esta  clar kes un mol bon entrenador i ke ha aconseguit conjuntar a un gran grup.

no comencem a fer tonteries si daki un temps les coses es torcen...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 03 de Octubre de 2006, 12:35:06 pm »
 mira bend l´altre dia ja vaig escoltar crits en contra del moya a general aixi dons no em sorprenderia si el primer partit que perdrem es demani la dimissio del entrenador  :Hecho_polvo:    l´aficio del sabadell es aixi  :disappointed:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #7 el: 03 de Octubre de 2006, 12:38:23 pm »
Tranquil Panso el dia de la copa federación jo ja vaig sentir crits contra el Moya, pero nomes per la veu ja vaig saber qui era és un soci de fa molt anys que sempre cridar contra tots els entrenadors

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #8 el: 03 de Octubre de 2006, 13:04:59 pm »
Es ke parte de la aficion del sabadell es tonta, lo siento pero es asi, no saben vivir sin j****, ace 1 año en PRETEMPORADA escuche ya gritosd e MORA DIMISION, y era el 1º partido de pretemporada!!! el PRIMEROO!!! Ayer volvi a eskuxar esos xillidos en contra de MOYA y solo puedo llegar a una determinacion son tontos... o no tienen ni idea de futbol o ke... el mejor fichaje del año a sido moya, un tio con los c****** bien puestos, k sabe llevar ekipos, concoedor de la categoria, k no se casa con nadie, k no le pesan los anillos al llevar a un ekipo a lo mas alto, k a conseguido muxos logros con sus ekipos, k tiene ganas i fuerza para llevar al sabadell arriba y k ademas coño, lo va a aconseguir, i en el partido 5, con 3 victorias i 2 empates contemos k ai gente k xilla MOYA DIMISION??? es increible... eske es increible, esos k se kreen tan fieles al sabadell k kreen tener la potestad sobre el ekipo i kreen k con esos xillidos totalmente fuera de sitio y sin motivo alguno afavorecen al ekipo? estan muy pero k muy ekivokados!!!

Animo moya, eres grande tio

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #9 el: 03 de Octubre de 2006, 13:27:26 pm »
Esque este año emos conseguido un comienzo de liga q ace ya tiempo que no se veia y creo que es debido al esfuerzo que esta demostrando Moya por el equipo  :clap,
por lo menos esta temporada se le ve a los jugadores con otra aptitud cosa que el año pasado ni por casualidad
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #10 el: 03 de Octubre de 2006, 13:38:28 pm »
Ens calia des de fa uns anys un entrenador com el Moya, tot i els resultats d'aquestes dues ultimes jornades, hi ha un cosa que l'any passat no teniem o no es demostrava, que es les ganes i la pinya que formen tots els jugadors de l'equip
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #11 el: 03 de Octubre de 2006, 14:23:46 pm »
Nomes dic una cosa: amb Moya el ascens està asegurat. I si no al temps... :ejem
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #12 el: 03 de Octubre de 2006, 20:24:32 pm »
Es un bon entrenador, hem de tenir en compte que també passarem moments dolents, però jo confio en ell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 03 de Octubre de 2006, 21:16:52 pm »
  Per mi, Ramón Moya és sens dubte el millor entrenador que hem tingut en el conjunt de l´etapa Segona B-Tercera, deixant al marge, Antonio Jaurrieta, també un altre gran entrenador.

A més a més d´aquesta gran qualitat tècnica i humana, no ens oblidem d´un factor que és molt important de cara al que està siguent el desenvolupament de la temporada;
  En data 30 de Juny és va produïr la gran desbandada de jugadors. En aquest moment havíem de cobrir 21 places.  En condicions normals, aquest és un procés llarg, difícil i que es menja pràcticament tota la pretemporada i algún partit de la temporada en curs, amb el corresponent desajust inicial dels equips, que després passa factura tota la temporada. 
Doncs bé, el dia de la presentació ja teníem l´equip fet, i això de qui va ser ésser mèrit, al marge de la feina d´una eficient secretaria tècnica?,   de RAMON MOYA.     No cal que repasem la llista dels jugadors que el van seguir o que van venir directament recomanats per ell;    SIERRA, XAVI ROCA, ROGER, TONI MORA, PEP PAGES, S.MORAN i també JAUME BERLANGA, OLLES i MIKI IZQUIERDO. :clap

Es a dir, va convertir un procés difícil i traumàtic, en un procès relativament fàcil, ràpid i ampliament satisfactori en quant a la qualitat dels nou-vinguts.  Com díem, això va permetre exprimir al màxim la pretemporada i començar amb tranquil.litat. :beer2 :scut :bandera

Per tot això, no sols trobo "del gènere absolutament *****" qüestionar-lo ara sinó que jo crec que se li hauria d´oferir ja la renovació per la propera temporada, a fi de tenir-lo ja lligat.  I això tant si es puja a Segona B, com si passés "algo" al "play-off".  La possibilitat de no jugar-lo ni la contemplo.

S´ha de confiar sense reserves amb aquest entrenador, perquè a més a més, no oblidem que l´esperpèntic "show" d´entrenadors de l´any passat, va ésser causa molt determinant del descens a Tercera Divisió. :****

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #14 el: 03 de Octubre de 2006, 22:29:39 pm »
Para mi Moya en un buen entrenador, que sabe manejar un vestuario, que eso es un apartado muy importante para hacer que todos los jugadors vayan a una.

Ademas es un tecnico que ya ha conseguido subir de 3ª a 2B
(con el Hospi) y esa experencia nos puede servir de ayuda en los momentos finales de la liga y por supuesto en los Playoff de ascenso.

con Moya, la implicacion de los jugadores y el apoyo de la aficcion conseguiremos el escenso a 2B

la meva sang és arlequinada

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #15 el: 04 de Octubre de 2006, 12:31:59 pm »
Crec molt sincerament que el millor fitxatge d'aquest any ha estat Ramon Moya per dues grans raons:

1.- Experinecia adequada.- tan a 3ª divisioen com en pujar de categoria.
2.- Metode de treball adequat.- sap motivar molt als jugadors apretant-los i incentivant-los alternativament, traient-los-hii un fort rendiment.

Els equips de Moya sempre han anat de menys a mes, progressio que ens sera molt util quan entrem al play-off. Si els equip del de Castellnou de Siana comencen malament i aixo vol dir anar segon...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #16 el: 04 de Octubre de 2006, 20:51:50 pm »
Jo també crec que ha estat un encert el seu fitxatge. També he presenciat com certs aficionats ja critiquen a tort i a dret ( que si son ganduls ,etc..) i es que quan temps feia que no veiem un Sabadell lider i amb aspiracions reals a fer coses positives , que en el fons es el que la gent vol i li agrada i es com es pot fer venir més gent al camp.
L'única cosa que no m'acaba de donar bones vibracions es que ja he vist com uns quants davanters rivals corrien una mica més que els nostres defenses i això em preocupa una mica , però espero que amb el temps això es solucioni.
ENDAVANT SABADELL
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #17 el: 08 de Octubre de 2006, 16:25:54 pm »
la historia ja la sabemos , se gana moya crrack , se pierde dimision .  EL FUTBOL ES ASI

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #18 el: 08 de Octubre de 2006, 23:04:39 pm »
Totalmente de acuerdo, Ramon Moya es un buén esntrenador y lo está demostrando, si no veamos la clasificación, Animos y no empezemos como siempre  con pesimismos que a nada conducen, el que unos pocos criiquen,no es nada   Una flor no fa estiu! ...... VIVA EL SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 16 de Octubre de 2006, 22:52:39 pm »
 :anims :anims :anims MOYA confio amb tu i amb l'equip!!!! aquest entrenador no se com s'ho fa pero SI que dona confiança, deixem treballar a l'equip i salvo cosa extranya quedarem dels 4 primers ja o veureu!!!!!

VISCA RAMON MOYA!!!!!!!!!!