Autor Tema: C.E. Sabadell i futur  (Llegit 2998 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
C.E. Sabadell i futur
« el: 24 de de 2005, 09:25:34 am »
   Es evident que de cara a la propera temporada, existeixen dues possibilitats reals; una continuar a Segona "B" i l´altra, baixar a Tercera (circunstància que tots esperem que no es produeixi, però que no és impossible, perquè un resultat de futbol depèn de moltes coses). Partint d´aquesta incertesa, i tenint en compte que més o menys, el tema directiu i d´estadi està assegurat, crec que és necessari obrir dues línies d´actuació per a cada un dels dos cassos, a fi de tenir cobertes les dues possibilitats i mantenir la il.lusió i les esperances de futur dels aficionats. En aquest sentit, el meu punt de vista seria el següent;

CONTINUITAT A SEGONA B

S´hauria de fer un projecte més ambiciós, anant a buscar uns 2.500 socis d´entrada i intentant que els resultats obtinguts, ens portéssin a 3.000 socis a mitja temporada. l´aposta hauria de ser d´estar a la zona alta, per fer oblidar al soci i afició, el "derrotisme" d´aquestes últimes temporades, revaloritzar la "marca C.E.Sabadell" i "enganxar" a nous sectors infantils i juvenils.
           L´equip s´hauria de basar en el manteniment d´aproximadament un 50% de la plantilla, reforços amb jugadors contrastats a la categoria, algún jugador de Segona "A" que pugui marcar diferències (preferentment organitzador) i el retorn d´algun jugador que no s´havia d´haver deixat escapar mai (p.e. Ricardo i Tarrés o Orife).
           L´objectiu bàsica hauria d´ésser canviar la "dinàmica perdedora" actual i assolir objectius més elevats.
          Un entrenador per aquest escenari; JULIA GARCIA o la continuitat de P.V.MORA
          Un referent; el canvi que va fer el Gimnàstic de Tarragona, fa cinc temporades.

DESCENS A TERCERA

S´hauria d´intentar mantenir el nivell de socis actual (1.500-1.600), buscant d´entrada, el aconseguir un respecte dintre de la categoria (a l´estil del que està fent el Mataró aquesta temporada), i intentant que els teòrics bons resultats i la teòrica bona classificació que s´hauria d´ostentar, actuéssin com a factor d´atracció per al públic no soci.
           La confecció de l´equip s´hauria de basar en el manteniment d´algunes peces bàsiques de l´equip (i no cal citar noms explíticament), més una recerca dels jugadors més interessants dels diferents grups de Tercera, algún jugador contrastat de Segona B,(preferement també organitzador de joc), que pugui marcar diferències (a més d´algún dels que ja tenim), i finalment un aprofitament més gran de la cantera local, sondejant un possible acord de filiació amb el Sabadell-Nord.
           En aquesta situació, l´obligació de jugar el "play-off" d´ascens hauria d´ésser ineludible.
           Un entrenador per aquest escenari; indiscutiblement JULIA GARCIA.
           Un referent;  El Sabadell de la temporada 93-94 i el Mataró d´aquesta temporada.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: C.E. Sabadell i futur
« Respondre #1 el: 24 de de 2005, 18:26:29 pm »
Estic totalment d'acord amb l'amic blanc-i-blau, tot i que a hores d'ara només ens em de centrar en el final de temporada i deixar una mica de banda el futur, el que diu és molt bo i la directiva ho hauria de tenir com a referencia.

Personalment hem quedo amb el troç que parla de la continuitat a 2a B (qui no?  ;D) i segueixo insistint amb Julià Garcia (tot i que no tinc res en contra amb Mora)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Bàsicament son uns bons plantejaments
« Respondre #2 el: 25 de de 2005, 11:22:35 am »
Encara que m'agrada més pensar en quedar-nos a Segona 'B', crec que el plantejament que tens de 'per si passa quelcom', és molt acertat.
Serien unes bones linees d'actuació per a l'any que bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Resposta a CudiSBD
« Respondre #3 el: 25 de de 2005, 21:09:55 pm »

Per descomptat que jo també em quedo amb l´apartat de Segona B i crec que s´aconseguirà. El que hem d´evitar, com sigui, però, és un "desinflament" de l´entitat si hagués de passar una temporada (i només una, a Tercera). I això s´aconsegueix siguent positius.

I no et preocupis que empatarem a Castalia i guanyarem a l´Espanyol aquí per 3-1.

Salutacions
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Jo crec que és important.
« Respondre #4 el: 25 de de 2005, 23:00:47 pm »
Sobretot el que crec que és molt important. No baixar a Tercera.
I si per desgràcia mos baixem a Tercera, el més important és pujar al primer any. Si no ho aconseguim, crec que mos espere una travessia encara més cruel per el desert on estem ficats.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Gio

• Infantil
  • Missatges: 141
« Respondre #5 el: 27 de de 2005, 03:55:58 am »
Jo crec que la questió de baixar a 3 seria abstant negatiu pel sabadell. una pq l'equip podria desepareixer i la segona, si l'afició ja està cansada de la 2B, on hi ha una poca presència de públic etc.. imaginuvos a 3. segui a la 2B es tindria que fer publicitat d'un projecte serios, amb jugadors coneguts i destacats en la historia arlekinada, keko, molist etc (tots dos bastant dificils d'aconseguir) i deixar-se de promeses que es repeteixen cada any. sort i que ens salvem

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 27 de de 2005, 11:55:01 am »
Jo segueixo sent partidari de la permanencia, pero passi el que passi, les cpromeses que es diguin la temporada que be s'han de complir sigui com sigui sino, no es diuen. Tothom te encara en la memoria la promesa dels "senyoritus" Brothers Cano (no se com diru per no faltar el respecte :P) de que en 4 anys estariem a primera !!!!!!!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!