Primer de tot dir-li a l'amic Alfols que si no vaig errat, el porter del q parla, del Novelda, es ROCA, antic porter del Centre d'Esports SABADELL.
Després, centrant-nos en el tema porters... jo mantindria a tots quatre. Al motos o al juvenil o cedit a un equip de catalana, al carulla cedit a 2º B o tercera, i em quedaria amb ramon com a titular, tot un segur (x 1 k s va menjar l dia de l'hercules, n'ha parat 100) i amb sergio morán, que considero que es molt bon porter (malgrat la cantada de diumenge al gol d falta del manrsea). Recordeu el Bar$a B 0 a 0 Sabadell?? *****, vam poder endur-nos un sac d'allà, si no es per les aturades de sergio morán! Es un tiu molt fibrat, allargat, prim i alt... una mica prototip de porter. Es força segur. I si algu se'n va?? Malgrat que De la Fuente es un """" interesat """", el tornaria a portar aqui.
Parlant de porters, ARTURO. Va estar aqui 2 anys i no va gaudir mai d'una titularitat absoluta. El primer any es tornava amb Ballesteros. I el segon, que van tornar-lo a cedir des de Sevilla per jugar de titular, va venir el De la Fuente. I ara, pel que tinc entès, ha jugat molts molts minuts amb el Sevilla B que, recordem, esta fent play-off d'ascens a segona