Autor Tema: ramon martí  (Llegit 5016 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
ramon martí
« el: 09 de Juny de 2005, 22:35:30 pm »
ha sigut un segur sota els plas els 20 partits q ha jugat, el primer seu va ser contra el peralta, i segons han dit avui a radio sabadell que han pogut parlar amb el seu representatn, diuen q les postures estan molt allunyades... jo crec q hauriem de fer un esforç per retenir akest gran porter i tenir una garantia sota pals desde el principi de temporada!!

vosaltres q en penseu??

si sabeu alguna alternativa per si se'n va en ramon, digueu-la.... jo proposo una i es en manu del girona, un bon porter!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: ramon martí
« Respondre #1 el: 09 de Juny de 2005, 22:41:24 pm »
A mi m'agradaria que es quedés... però sense llençar la casa per la finestra.

En Sergio Moran és un porter vàlid, però li falta continuïtat. No em desagradaria la tornada de De La Fuente.

Però la primera opció és Ramon Martí!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #2 el: 09 de Juny de 2005, 22:41:47 pm »
Jo aquesta temporada dels porters que han passat per la Nova Creu Alta m'he quedat amb el del Novelda, un tio ros, no gaire corpulent però que va donar una molt bona impressió.

Recordo que era un dia que plovia, no?.........estavem tots a tribuna ben tapadets.

............i si no que torni ALMÚNIA............ .. O0 O0

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #3 el: 09 de Juny de 2005, 22:58:58 pm »
Ramon Martí i De la Fuente  :icon_exclaim:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 09 de Juny de 2005, 23:00:58 pm »
recordem que el ramon no tenia equip aquest any i encara que m´agradaria que es quedés no li oferiria massas calers veiem com acaba tot
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 09 de Juny de 2005, 23:08:30 pm »
DE LA FUENTE NOOO!!
Ja va marxar per interès, ara no hauria de tornar i menys perque han baixat i tot sigui dit, les seves actuacions aquesta temporada han sigut ben dolentes en general. Se l'ha d'estar agrait, però no pot ser que un jugador que ens va deixar per al seu interès -tinguent 1 any mes de contracte- ara pugui tornar.
I el tema Ramón, tampoc em sembla just que un jugador que era a l'atur i sense equip, i que aquí se li va donar una bona oportunitat, ara demani més del que seria lògic. Espero que s'acabi quedant perque és tot un seguro!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Purti

• Visitant
« Respondre #6 el: 09 de Juny de 2005, 23:10:49 pm »
No estik disgustat amb el rendiment del Ramon Marti dspres d'haver sofert al Carulla però no estic d'acord amb tu friend, no sé si va ser contra l'Hercules que es va cruspir el gol de la victoria dels visitants, i amb la pilota als peus és un perill, tot i això ho ha fet bastant bé, però ben lluny d'un gran porter com exagera l'amic friend  :icon_mrgreen:

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 09 de Juny de 2005, 23:22:06 pm »
No estik disgustat amb el rendiment del Ramon Marti dspres d'haver sofert al Carulla però no estic d'acord amb tu friend, no sé si va ser contra l'Hercules que es va cruspir el gol de la victoria dels visitants, i amb la pilota als peus és un perill, tot i això ho ha fet bastant bé, però ben lluny d'un gran porter com exagera l'amic friend  :icon_mrgreen:

Tots els porters han fet cantades a la seva carrera... x una ke la caga... (dia del hercules) ha salvat moltisimes. si ho comparem amb altres porters.... ke per una ke la salvaven, les altres la cagava....  crec ke es un porter molt valid de cara a la propera campanya....

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #8 el: 09 de Juny de 2005, 23:52:29 pm »
Ramón Martí, que ha jugat tota la segona volta, ha realitzat molt bones actuacions. Sens dubte, és un bon porter.

També Sergio Morán va demostrar ser un bon porter. Una altra cosa va ser Carulla, que potser va tenir mala sort, però en la majoria de partits que va disputar al principi de la Lliga, va estar bastant desafortunat, i em sap greu perque sembla un bon noi.

Tan de bo es quedi Ramón Martí, però si no pogués, almenys que es quedi un altre que també és un bon porter, com és Sergio Moran. Si es queden tots dos, millor, però crec que seria bo que almenys continués al Sabadell un d'aquests dos bons porters.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 09 de Juny de 2005, 23:58:06 pm »
No vull a De la fuente. A mi no em va agradar quan va ser aqui, encara que ens salvés. Amb Ramón i Sergio Moran en tenim de sobres.
Gran "temporada" la feta pel Ramón, 17 gols en contra en 20 partits i aturant l'únic penal que l'han llençat. En Morán, 3 gols encaixats en 4 partits i Carulla... 29 gols en 14 partits.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 10 de Juny de 2005, 00:00:09 am »
Pues de la fuente fue importante aki, fue determinante en la salvacion del año pasado...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 10 de Juny de 2005, 00:02:53 am »
Se le recuerda por la parada salvadora, pero a mi no me gustaba, y se que no hay mucha gente que comparta mi opinión, pero yo lo veía poco completo. Además, cuando vio el dinero de Girona... Voló. Que alli se quede (o en cualquier lado, però aquí no)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 10 de Juny de 2005, 00:15:55 am »

Tant de bo que es quedi.  Si no el tema hauria d´estar entre Moran i De la Fuente, per descomptat. Si hem de buscar altres alternatives, a mí m´agradaria Castilla de la Gramenet.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 10 de Juny de 2005, 00:28:22 am »
DE LA FUENTE NOOO!!
Ja va marxar per interès, ara no hauria de tornar i menys perque han baixat i tot sigui dit, les seves actuacions aquesta temporada han sigut ben dolentes en general. Se l'ha d'estar agrait, però no pot ser que un jugador que ens va deixar per al seu interès -tinguent 1 any mes de contracte- ara pugui tornar.

Doncs aixo mateix que diu el company Mutio.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 10 de Juny de 2005, 00:54:50 am »
Primer de tot dir-li a l'amic Alfols que si no vaig errat, el porter del q parla, del Novelda, es ROCA, antic porter del Centre d'Esports SABADELL.
Després, centrant-nos en el tema porters... jo mantindria a tots quatre. Al motos o al juvenil o cedit a un equip de catalana, al carulla cedit a 2º B o tercera, i em quedaria amb ramon com a titular, tot un segur (x 1 k s va menjar l dia de l'hercules, n'ha parat 100) i amb sergio morán, que considero que es molt bon porter (malgrat la cantada de diumenge al gol d falta del manrsea). Recordeu el Bar$a B 0 a 0 Sabadell?? *****, vam poder endur-nos un sac d'allà, si no es per les aturades de sergio morán! Es un tiu molt fibrat, allargat, prim i alt... una mica prototip de porter. Es força segur. I si algu se'n va?? Malgrat que De la Fuente es un """" interesat """", el tornaria a portar aqui.
Parlant de porters, ARTURO. Va estar aqui 2 anys i no va gaudir mai d'una titularitat absoluta. El primer any es tornava amb Ballesteros. I el segon, que van tornar-lo a cedir des de Sevilla per jugar de titular, va venir el De la Fuente. I ara, pel que tinc entès, ha jugat molts molts minuts amb el Sevilla B que, recordem, esta fent play-off d'ascens a segona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #15 el: 10 de Juny de 2005, 00:56:05 am »
Jo cediria al Carulla la temporada que ve al Terrassa  :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #16 el: 10 de Juny de 2005, 01:02:58 am »
Jo cediria al Carulla la temporada que ve al Terrassa  :laugh: :laugh: :laugh:

Ahi ahi jajajaja
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #17 el: 10 de Juny de 2005, 01:07:47 am »
amb 1 clausula, aixo si, q no pugui jugar contra nosaltres, q encara ens la liaria. Xq està clar q l'any q ve hi haura derby :D Recordeu el madrid l'any passat??? Osasuna, plagat d'ex.madridistes i cedits li fot la lliga, milito, madridista rebutjat, li fot la copa, i morientes, cedit al monaco, li fot la champions!  :icon_mrgreen:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #18 el: 10 de Juny de 2005, 07:52:58 am »
He sentit que el Ramon vol marxar per problemes familiars

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #19 el: 10 de Juny de 2005, 10:55:40 am »
Ja sent pot anar en Ramon. Qui es creu que es? Fen un bons partits hi ja demanar més diners. Que s'en vagi el Barcelona  >:D. I tampoc es un porter extraordinari, si ha tingut bones actuacions pero tampoc cal exagerar.
Yo prefereixo quedarme amb en Sergio Moran.